Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Upload kosten og lad os se på det. Evt. også dit program + cardioChickenkil skrev:har trænet i snart 3 år, kosten holdes rimelig godt, men det sidste 8-10 måneder har det bare stået stille, der er bare ik sket noget sys jeg. og bliver langsomt mere buttet omkring maven, hvad kan det skyldes. ? bliver ved med at sige til mig selv at jeg bare skal æde noget mere,

Chickenkil skrev:køre ikke fast kostprogram, men ved hvad jeg skal spise, altså kylling osv, holder mig til de ting jeg ved har et godt næringsindhold osse med kostfiber osv, køre et 2 splits program, hvor jeg variere øvelserne, og skal snart have fundet et nyt.

Chickenkil skrev:køre ikke fast kostprogram, men ved hvad jeg skal spise, altså kylling osv, holder mig til de ting jeg ved har et godt næringsindhold osse med kostfiber osv, køre et 2 splits program, hvor jeg variere øvelserne, og skal snart have fundet et nyt.

Chickenkil skrev:program typisk dag
dag 1 ben/ryg/bicep, squat 4x8, leg extension 4x8, leg curl 4x8, og calf raise 4x8, ryg rows, pulldown, samt 2 ryg maskiner hvor den ene trækker skråt ned og den anden lige, bicep typisk curls, 4x8 af det hele
men poster lige imorgen da jeg har travlt lige nu :S, ellers godt med så hurtigt feedback !

Chickenkil skrev:et exempel er min morgenmad den består af en shake, og havregryn med skumme, til jeg ik kan få mer ned

Chickenkil skrev:men min græne ligger omkring de 100gramså er ikke så god til at grov æde

Artz skrev:Chickenkil skrev:et exempel er min morgenmad den består af en shake, og havregryn med skumme, til jeg ik kan få mer ned
Det er i hvert fald ikke et godt tegn.
Du kan ikke tvinge dine muskler til at vokse mere,
ved at overæde. Din krop har en begrænset kapasitet til at lave nyt muskelvæv. Dvs at der er en grænse hvortil det ikke længere hjælper at spise mere, så vil alt den energi kroppen ikke kan bruge til at opbygge muskel blive lagret som fedt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster