Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Papanal skrev:I mange lande kan man får taget en blod prøve undersøgelse, hvor man kan bland andet får undersøgt, om ens gener er perfekte til bodybuilding. Om ens muskler kan bruges til sporten, eller om ens gener kun er "egnet" til f.eks skak..osv.
er der nogen der ved, om man kan foretage sådan en undersøgelse i Dk. og hvis ja, så hvorhen ?

Human skrev:Det kan du godt, eller det vil sige jeg ved det er et forsøg man kan komme med i, da jeg selv har fået invitation til det. Mit forsøg skulle dog ikke være med blodprøve, men de tager DNA fra dig og analyserer hvordan dine gener er, hvad du evt. ville være bedst egnet til, så er det meget kort fortalt.

Birkkjaer skrev:Human skrev:Det kan du godt, eller det vil sige jeg ved det er et forsøg man kan komme med i, da jeg selv har fået invitation til det. Mit forsøg skulle dog ikke være med blodprøve, men de tager DNA fra dig og analyserer hvordan dine gener er, hvad du evt. ville være bedst egnet til, så er det meget kort fortalt.
Hvordan kommer man med i sådan et forsøg. Og hvorhenne foregik forsøget?

Sørensen0 skrev:Birkkjaer skrev:Human skrev:Det kan du godt, eller det vil sige jeg ved det er et forsøg man kan komme med i, da jeg selv har fået invitation til det. Mit forsøg skulle dog ikke være med blodprøve, men de tager DNA fra dig og analyserer hvordan dine gener er, hvad du evt. ville være bedst egnet til, så er det meget kort fortalt.
Hvordan kommer man med i sådan et forsøg. Og hvorhenne foregik forsøget?
Det lyder da interessant, så det ville jeg egentlig også godt vide?
Papanal skrev:ja det var faktisk DNA jeg mente![]()
skal jeg så have en henvisning af min læge ? er det dyrt at får taget prøven ? eller om det går ind under samme kategori som f.eks "tjekke om ens lever er i godt stand"

Papanal skrev:I mange lande kan man får taget en blod prøve undersøgelse, hvor man kan bland andet får undersøgt, om ens gener er perfekte til bodybuilding. Om ens muskler kan bruges til sporten, eller om ens gener kun er "egnet" til f.eks skak..osv.
er der nogen der ved, om man kan foretage sådan en undersøgelse i Dk. og hvis ja, så hvorhen ?

Bnaz skrev:Papanal skrev:I mange lande kan man får taget en blod prøve undersøgelse, hvor man kan bland andet får undersøgt, om ens gener er perfekte til bodybuilding. Om ens muskler kan bruges til sporten, eller om ens gener kun er "egnet" til f.eks skak..osv.
Hvordan kan dine muskler være egnet til skak?

Bnaz skrev:Papanal skrev:I mange lande kan man får taget en blod prøve undersøgelse, hvor man kan bland andet får undersøgt, om ens gener er perfekte til bodybuilding. Om ens muskler kan bruges til sporten, eller om ens gener kun er "egnet" til f.eks skak..osv.

Fistandantilus skrev:Bnaz skrev:Papanal skrev:I mange lande kan man får taget en blod prøve undersøgelse, hvor man kan bland andet får undersøgt, om ens gener er perfekte til bodybuilding. Om ens muskler kan bruges til sporten, eller om ens gener kun er "egnet" til f.eks skak..osv.
Hvis man nu var så slap i bicep som dig. Eller i dit tilfælde vil du nok MAX kun løfte bønderne!![]()
Jeg har i øvrigt aldrig hørt om en mere ligegyldig test.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster