Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

VPN skrev:Og ja er også modstander af hash...(som også er ulovligt)

Sisyfos skrev:
... Forresten hvad synes I om ham dér Hitler?

VPN skrev:Så ville jeg finde mig et andet sted at skrive hvis jeg var dig..
Folk der står ripped som du gør har uden tvivl en dedikation til gamet..
Personligt ser jeg det som snyd.. Ligesom jeg gør i fodbold, tennis, cykling osv.
Du bruger noget udlovligt og snakker højt om det... du kan ikke forvente andet end sådanne beskeder..
Lige meget hvor sundt du spiser og hvor meget motion du dyrker.. Så ville jeg aldrig se det som sundt.. hvilket jeg synes er synd, for ser den her sport for "sundhedens" sport.. Derfor synes jeg at stikke sig og tage forskellige ulovlige hjælper midler burde straffes på en eller anden måde...
Ja jeg er modstander af doping..
Og ja er også modstander af hash...(som også er ulovligt)
Dette er ikke et hate indlæg på dig .. Men bare min personlige mening om hjælpemidler.

Hamtaro skrev:VPN skrev:Så ville jeg finde mig et andet sted at skrive hvis jeg var dig..
Personligt ser jeg det som snyd.. Ligesom jeg gør i fodbold, tennis, cykling osv.
Du bruger noget udlovligt og snakker højt om det... du kan ikke forvente andet end sådanne beskeder..
Lige meget hvor sundt du spiser og hvor meget motion du dyrker.. Så ville jeg aldrig se det som sundt.. hvilket jeg synes er synd, for ser den her sport for "sundhedens" sport.. Derfor synes jeg at stikke sig og tage forskellige ulovlige hjælper midler burde straffes på en eller anden måde...
Dette er ikke et hate indlæg på dig .. Men bare min personlige mening om hjælpemidler.
Kan så forstå du ikke ser nogen form for professionel sport?
Og du har så heller aldrig downloadet en film/ set ulovlig film eller gået over for rødt.. Tænker om der er en grænse hos dig ang ulovligheder

Der er ikke nogen grænse for mig.. Grænsen er loven..

VPN skrev:Hamtaro skrev:VPN skrev:Så ville jeg finde mig et andet sted at skrive hvis jeg var dig..
Og du har så heller aldrig downloadet en film/ set ulovlig film eller gået over for rødt.. Tænker om der er en grænse hos dig ang ulovligheder
Jo har jeg.. Har de fleste.. Og ser det også som forkert.. Og fortryder det også. Men sket er sket.
om jeg ville gå over for rødt eller gøre noget ulovligt i dag.. Så er svaret nej.
Ser sport jo.. Elsker sport.. Ser også cykling som er meget kendt for doping.. Men derfor synes jeg stadig det er forkert...
Lukker jo heller ikke øjnene når en person går over for rødt.. Men håber han bliver stoppet af politiet .. Ligesom jeg håber dem der bruger en form for doping bliver taget i det..

VPN skrev:Hamtaro skrev:VPN skrev:Så ville jeg finde mig et andet sted at skrive hvis jeg var dig..
Jo har jeg.. Har de fleste.. Og ser det også som forkert.. Og fortryder det også. Men sket er sket.
om jeg ville gå over for rødt eller gøre noget ulovligt i dag.. Så er svaret nej.
Ser sport jo.. Elsker sport.. Ser også cykling som er meget kendt for doping.. Men derfor synes jeg stadig det er forkert...
Lukker jo heller ikke øjnene når en person går over for rødt.. Men håber han bliver stoppet af politiet .. Ligesom jeg håber dem der bruger en form for doping bliver taget i det..

VPN skrev:Siger ikke loven er rigtig..
Følger den dog alligevel..
Nu var det ikke hvad det her topic handlede om..
Jeg er imod brug af hjælpemidler som er ulovlige.
Og ja, kan godt se jeg har formuleret mig skidt :-) skriver fra tlf.. Og gik lidt stærkt!

Hamtaro skrev:VPN skrev:Siger ikke loven er rigtig..
Og ja, kan godt se jeg har formuleret mig skidt :-) skriver fra tlf.. Og gik lidt stærkt!
Fair nok..
Men jeg som voksen mand, kan ikke se hvorfor du har et problem med at fx jeg tager roids.. Jeg stiller ikke op, jeg genere ikke nogen.. Hvad er det så der pisser dig af..

VPN skrev:Man ser træning som sundhed, og det er alt andet end sundt at bruge den slags.
. 

VPN skrev:Hamtaro skrev:VPN skrev:Siger ikke loven er rigtig..
Fair nok..
Men jeg som voksen mand, kan ikke se hvorfor du har et problem med at fx jeg tager roids.. Jeg stiller ikke op, jeg genere ikke nogen.. Hvad er det så der pisser dig af..
Som jeg skriver .. Er også imod hash.. Selv om det ikke kommer mig ved i hverdagen..
Synes dog det er synd mod "sundheden" ved træning.. Man ser træning som sundhed, og det er alt andet end sundt at bruge den slags.
Ikke noget der pissee mig af.. Sigee bare jeg er imod det..
Det der kan pisse mig af er folk som ham på bodybana et eller andet, som sælger hans ideer til unge mennesker der tror hvis de køber hans produkt kommer de til at ligne ham..

VPN skrev:Sjovt at folk er imod at jeg er imod brug af hjælpemidler..
Angående hash... Så arbejder jeg med unge der har forbrugs problemer.. Derfor mener jeg selvfølgelig ikke det burde blive lovligt...
Men lad nu den ligge...
Det handler om hjælpemidler til træning.

lassej skrev:VPN skrev:Sjovt at folk er imod at jeg er imod brug af hjælpemidler..
Angående hash... Så arbejder jeg med unge der har forbrugs problemer.. Derfor mener jeg selvfølgelig ikke det burde blive lovligt...
Men lad nu den ligge...
Hvad får dig til at tro, at kriminalisering begrænser antallet af misbrugere? Som jeg ser det, er resultatet netop modsat.

lassej skrev: kriminalisering begrænser antallet af misbrugere? Som jeg ser det, er resultatet netop modsat.

VPN skrev:Sjovt at folk er imod at jeg er imod brug af hjælpemidler..
Men lad nu den ligge...

VPN skrev:lassej skrev:VPN skrev:Sjovt at folk er imod at jeg er imod brug af hjælpemidler..
Men lad nu den ligge...
Hvad får dig til at tro, at kriminalisering begrænser antallet af misbrugere? Som jeg ser det, er resultatet netop modsat.
Så hvis det var lovligt og steroider blev solgt på apoteket eller Matas så ville der være fære der bruger det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster