PS. Du må meget gerne kommentere dit valg af program under cut.
Bulk afstemning findes her: viewtopic.php?f=3&t=27020

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

!

. Jeg har trænet begge dele længe i forskellige perioder 

-igor- skrev:BB.DK foretrukne program, burde næsten sættes sammen med en poll ...hvad vejer du![]()
Spøg tilside.
Jeg tror at man tit skal have tanken at, hvis at man nøjes med det som alle andre gør, så får man heller ikke mere end alle andre, så når man sidder og undrer sig over hvorfor at ens arme kun er 43cm og man kun vejer 85kg, så bør man bla kigge lidt på hvor ens trænings program er opstået, hvis at dit program stammer fra en computernørd på 80kg, som har det fra en anden nørd på 80kg fra et udenlandsk forum, som han så har genpostet i Danske forums osse, så skal du nok heller ikke regne med mere end de 80kg.
Fullbody er da fint hvis at man bare vil have lidt extra styrke til sin forbold træning eller noget i den stil, men som BB stinker det.

Xiva skrev:-igor- skrev:BB.DK foretrukne program, burde næsten sættes sammen med en poll ...hvad vejer du![]()
Spøg tilside.
Jeg tror at man tit skal have tanken at, hvis at man nøjes med det som alle andre gør, så får man heller ikke mere end alle andre, så når man sidder og undrer sig over hvorfor at ens arme kun er 43cm og man kun vejer 85kg, så bør man bla kigge lidt på hvor ens trænings program er opstået, hvis at dit program stammer fra en computernørd på 80kg, som har det fra en anden nørd på 80kg fra et udenlandsk forum, som han så har genpostet i Danske forums osse, så skal du nok heller ikke regne med mere end de 80kg.
Fullbody er da fint hvis at man bare vil have lidt extra styrke til sin forbold træning eller noget i den stil, men som BB stinker det.
Uddyb tak.

-igor- skrev:Jeg mener at fullbody er et let begynderprogram som man bruger til at sætte en nybegynder igang med, så stiller man typisk maskiner vægte osv så de hedder nr 1,2,3,4,5 osv så er det bare at sætte begynderen igang med at gå en runde så er det det for den dag.
Så når begynderen er kommet igang så kan han begynde at forme sit program så der kommer hurtigere og bedre resultater.

rask skrev:Hvad stemte du egentlig selv Xiva? - Jeg ved jo du bruger et 2-split pt

Lithium skrev:-igor- skrev:Jeg mener at fullbody er et let begynderprogram som man bruger til at sætte en nybegynder igang med, så stiller man typisk maskiner vægte osv så de hedder nr 1,2,3,4,5 osv så er det bare at sætte begynderen igang med at gå en runde så er det det for den dag.
Så når begynderen er kommet igang så kan han begynde at forme sit program så der kommer hurtigere og bedre resultater.
Et fullbody-program kan være ligeså hårdt eller hårdere end et hvilket som helst split - ingen har sagt at fullbody skal bestå af maskiner.

Lithium skrev:-igor- skrev:Jeg mener at fullbody er et let begynderprogram som man bruger til at sætte en nybegynder igang med, så stiller man typisk maskiner vægte osv så de hedder nr 1,2,3,4,5 osv så er det bare at sætte begynderen igang med at gå en runde så er det det for den dag.
Et fullbody-program kan være ligeså hårdt eller hårdere end et hvilket som helst split - ingen har sagt at fullbody skal bestå af maskiner.

Sixx skrev:3 split:
1
mave, bryst, biceps
2
øverste bryst, underarm
3
mave, inderste bryst, triceps
(det var også det program brad pitt brugte til at blive swole til fight club)

Cykelmyggen Egon skrev:Sixx skrev:3 split:
1
mave, bryst, biceps
2
øverste bryst, underarm
3
mener du det seriøst![]()
hvorfor er der ikke biceps på 2. dagen

Sixx skrev:3 split:
1
mave, bryst, biceps
2
øverste bryst, underarm
3

Sixx skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Sixx skrev:3 split:
1
mave, bryst, biceps
2
øverste bryst, underarm
3
mener du det seriøst![]()
hvorfor er der ikke biceps på 2. dagen
Ja, sådan noget ville jeg ikke joke med.
Jeg glemte at skrive, at man også kan træne mave og biceps på 2. dagen og evt. lidt wristcurls på 1. dagen, men det er valgfrit. Kommer an på hvor øm man er.
Alle øvelser skal i øvrigt sluttes af med et sæt hvor man tager så mange gentagelser som man kan for at være sikker på, at musklerne er helt ødelagte og man får et godt pump.

Cykelmyggen Egon skrev:så kan jeg også bedre forstå det, men jeg synes nu stadig der mangler forced reps i samplige øvelser

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster