Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1235
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1232

Følg bodybuilding.dk på

Bodybuilding - nybegynder

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

457634_10151000277576773_891027585_o.jpg
Hej. Jeg er for ca. 2 mdr. siden endelig begynde at træne, da jeg har efter lang tid har tabt mig ca. 34 kg. og gerne vil have noget af den løse hud strammet op dvs. steder igen. :D Røv, lår, arme og mave.
Jeg er 175 cm. høj. og vejer ca. 55.5 kg. Min fedtprocent er på 7 ca.

Jeg startede egentlig bare med normal tøse fitness træning, da jeg er model, og gerne vil holde min krop ved lige. Men nu er jeg blevet helt vild med bodybuilding eftersom min kæreste træner som bodybuilder og går meget op i det. Og jeg træner så godt som jeg nu kan med på min kærestes daglige program.

Jeg er en klovn til det med kost - det ved jeg godt, og er vandt til at spise meget lidt - alt for lidt i forhold til hvad man egentlig skal. Men det har så været pga. jeg har været så bange for at tage på igen nu hvor jeg egentlig har fået en pæn krop. Jeg spiser kun 2-3 gange om dagen og ca. 600-800 kalorier pr. dag.
Jeg ved godt at det er ALT for lidt, da jeg træner ca. 5-6- gange i ugen 1½ - 2 timer af gangen.

Jeg vil gerne til at tage det lidt mere seriøst mht. min kost og bodybuilding, men jeg vil samtidig gerne have min fedtprocent batr lidt mere ned, så jeg kan blive lidt mere ribbed hurtigere. Mit mål er ikke at komme til at ligne en kvindelig bodybuilder som sådan, men mere en "fitness model", hvis man kan sige det sådan.

Er der nogle herinde, der evt. kan komme med gode forslag til en diæt bodybuilding kostplan til piger. Bare til at starte stille og roligt op på.

Vedhæftede billeder er af hvordan jeg ser ud nu. Er bare lidt mere ribbed på maven, og ved skulder/arme. Men billederne er taget inden jeg begyndte at træne rigtigt.
Vedhæftede filer
521407_10151013401056773_1623000718_n.jpg

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Min fedtprocent er på 7 ca.

Nej. Så ville du være død.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

"Den løse hud" siger du... Hvis de billeder viser din reelle form, så tror jeg ikke du er klar over, hvordan og hvorledes løst hud ser ud.

Er du sikker på, at du skal smide mere fedt?
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

Inden folk farer i flint, så overvej lige omstændighederne i dette topic.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Den er ikke på meget mere end det. Som du kan se er jeg meget tynd, og min bmi er kun på 16-17. dvs. undervægtig. Og har også af min læge fået af vide at jeg ikke må tabe mig mere, da han var bange for at jeg var ved at udvikle anoreksi. Jeg 175 cm. høj, og vejer ca. 55 kg. Og ikke særlig meget af det er fedt eller muskler. Men mest lidt hud der skal strammes lidt op!

Her kan du se hvor tynd jeg egentlig er .
196042_10151020028931773_1829947692_n.jpg

Og nu kender jeg også en bodybuilder på DM plan der vejer ca. 90. kg, der skal lidt ned i vægt, og skal ned på en fedtporcent på 3-4. Så død er jeg ikke

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Bare vent til du skal føde, så får du løs hud ;-)
Kan du ikke få vejledning af din kæreste, han må jo kunne lave noget for dig nu når han er BB'er.
Du kan ikke bruge din Bmi til noget specielt, brug din vægt og spejl!

Edit: Efter min mening skal du ikke cutte men hellere bulke. Ellers vil du bare se ud som en udtørret gazelle. Også cutte igen bagefter
Pain is weakness leaving your body!
Slagter logbogen! :roll:

Geografisk sted: Vestjylland, 7600, Struer

Træner her: Herkules

Styrkeliste
- Dødløft: 100.00

Du ser ikke ripped ud, fordi der ikke er nok muskel bag huden til at give dig et ripped look. Hvis du fulgte en diæt hvor du tog på - et par 100 gram om ugen skulle kunne gøre det - ville du se nogle forandringer på din krop. Du kommer ikke til at ligne en kvindlig bodybuilder - Også selvom du er nødt til at træne som en. Prøv dig frem og spis sundt så skal det nok komme.

heidi-spangfort skrev:Og nu kender jeg også en bodybuilder på DM plan der vejer ca. 90. kg, der skal lidt ned i vægt, og skal ned på en fedtporcent på 3-4. Så død er jeg ikke

Mænd og kvinder er ikke ens. Kvinder har en lavere muskel/fedt ratio ift. mænd. En fedtprocent på 3% har dertil døden som følge. 5-7% er minimum for en mand.
Sidst rettet af Anker 20. aug 2012, 00:14, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Du er undervægtig, men vil på diæt?

Drop de tanker og byg på i stedet for som Anker foreslår. Du kan passende selv starte med at læse en masse artikler i vores artikelarkiv, så du har de mest basale redskaber til at sætte noget sammen. Det er hårdt arbejde, men folk bliver mere hjælpsomme, hvis du selv prøver.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00