Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:DU skal i hvert fald æde en masse, hvis ud ikke vil ryge ned i vægtKender selv en som smed 10-15kg pga. boksetræning og han havde altså styrketrænet i en del år...
Synes du skal arbejde med en del eksplosiv træning - det kan virkelig gavne dig..
Held og lykke

Vognbjerg. skrev:Bay skrev:DU skal i hvert fald æde en masse, hvis ud ikke vil ryge ned i vægtKender selv en som smed 10-15kg pga. boksetræning og han havde altså styrketrænet i en del år...
Synes du skal arbejde med en del eksplosiv træning - det kan virkelig gavne dig..
Held og lykke
Hehe..ska snart cutte anyway, såe
![]()
Og CAT er jo li præcis eksplosivitets træning..

Simonb skrev:Jeg ville bare sørge for at køre henholdsvis tunge dage og eksplosive dage.
Ikke noget så godt som at blive vurderet som værende stor, tung og langsom og så servere et cirkelspark i hovedet på modstanderen inden for de første 10 sekunder

Simonb skrev:Var nu også mere et eksempel i forhold til styrketræning og kampsport og hvordan det havde hjulpet mig en del at træne eksplosivt.
Men det var åbenbart meget svært at læse udfra det indlæg

Jacob skrev:Simonb skrev:Var nu også mere et eksempel i forhold til styrketræning og kampsport og hvordan det havde hjulpet mig en del at træne eksplosivt.
Så jeg med.
Mit indlæg var nu for også mest for, at lave lidt sjovt, og lige referere til, at man nok ikke må lave cirkelspark i boksining

Simonb skrev:Jacob skrev:Simonb skrev:Var nu også mere et eksempel i forhold til styrketræning og kampsport og hvordan det havde hjulpet mig en del at træne eksplosivt.
Så jeg med.
Mit indlæg var nu for også mest for, at lave lidt sjovt, og lige referere til, at man nok ikke må lave cirkelspark i boksining
Hehe er ret sikker på at hvis man prøver det, bliver man diskvalificeret

Vognbjerg. skrev:tak for svarene drenge..
Har været godt rundt på forskellige sider og læst artikler om det.. og føler oss det nok ska gå
har dyrket kampsport hele mit liv, men aldrig løftet vægte mens..
Men godt at høre for en der har erfaring mike!
Men fungerer det godt for dig, og hva kampsport træner du?
.
missboxing skrev:jeg bokser kampe og styrketræner, og det fungerer fint. Jeg løfter dog ikke tungt mere, kører mange reps og få kilo, det synes jeg fungerer bedre sammen med boksningen, ellers bliver jeg for tung.
Du skal regne med at jo tungere du er, jo mere belaster du også led i kroppen under den hårde konditionstræning der er forbundet med boksningen. Det kan også gå ud over din hurtighed i ringen, og ikke mindst, så skal du finde den vægtklasse der passer dig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster