Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Niels1 skrev:Posten kører ikke med pakker i weekenderne.

MC skrev:Har du fået en mail omkring at ordren er sendt? Umiddelbart tror jeg problemet ligger hos post danmark, men prøv at tage kontakt til Rasmus Thorup

Niels1 skrev:Niels1 skrev:Posten kører ikke med pakker i weekenderne.
Ignorer den post, læste lidt forkert

WeirdMoos skrev:det er ikke en fejl det er endt der. det er vist noget med deres postcentraler som det skal igennem. derfor er det lige en tur i taolev

WeirdMoos skrev:det er ikke en fejl det er endt der. det er vist noget med deres postcentraler som det skal igennem. derfor er det lige en tur i taolev

rallen skrev:WeirdMoos skrev:det er ikke en fejl det er endt der. det er vist noget med deres postcentraler som det skal igennem. derfor er det lige en tur i taolev
men sidst jeg bestilte fik jeg det dagen efter, nu er der gået 5 dage. :Q

ipod5 skrev:Hej alle sammen.
Jeg bestilte i mandags nogle sager fra bodylab.dk, og de er ikke kommet endnu. Inde på deres hjemmesiden står der at man får tingene dagen efter, hvis man har bestilt før 15:00. og det gjorde jeg. Kan ikke forstå at det ikke er kommet endnu. Nogle der har prøvet det samme?
skal jeg ringe og spørge dem om det?
- Simon.

ipod5 skrev:Jeg skrev til bodylab her igår aftes. Og fik svar idag. Fejlen ligger hos postvæsnet, som ikke har smidt en seddel ind omkring, at de har været der og at pakken ligger på posthuset.
Tak for alle jeres svar.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster