Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kenza skrev:Jeg skal til at have fyldt mit protein lager op og har flere gange overvejet at skifte fra bodylab whey 80 til XXX Isolate. Det siges at det skulle være meget bedre, men er det prisen værd?

Kenza skrev:Okay. det er taget til efterretningTak for det.. lige hvad jeg manglede af svar...
Jeg skal bare have noget der virker, da jeg evt. skal til at stille op... Så vil man jo give lidt ekstra hvis det var det værd...
Men tror nu jeg fortsætter med bodylab så...
Tak drenge...

Kenza skrev:Jeg skal til at have fyldt mit protein lager op og har flere gange overvejet at skifte fra bodylab whey 80 til In 2 zym Isolate. Det siges at det skulle være meget bedre, men er det prisen værd?

Taurus skrev:Kenza skrev:Jeg skal til at have fyldt mit protein lager op og har flere gange overvejet at skifte fra bodylab whey 80 til In 2 zym Isolate. Det siges at det skulle være meget bedre, men er det prisen værd?
Hvad er argumentet for at det skulle være bedre - det lyder meget subjektivt.
Beskriv meget gerne hvad der lægges i ordet 'bedre', så har vi et holdepunkt at arbejde ud fra.

Poliquin skrev:Kenza skrev:Okay. det er taget til efterretningTak for det.. lige hvad jeg manglede af svar...
Jeg skal bare have noget der virker, da jeg evt. skal til at stille op... Så vil man jo give lidt ekstra hvis det var det værd...
Tak drenge...
Hold dig til Bodylab, det er uden tvivl det bedste køb.
Kommer du ikke snart i Fitness World og træner

Kenza skrev:Poliquin skrev:Kenza skrev:Okay. det er taget til efterretningTak for det.. lige hvad jeg manglede af svar...
Tak drenge...
Sig mig er det dig der har set jeg har været der??

Poliquin skrev:Taurus skrev:Kenza skrev:Jeg skal til at have fyldt mit protein lager op og har flere gange overvejet at skifte fra bodylab whey 80 til In 2 zym Isolate. Det siges at det skulle være meget bedre, men er det prisen værd?
Beskriv meget gerne hvad der lægges i ordet 'bedre', så har vi et holdepunkt at arbejde ud fra.
Bedre henviser med 98% sikkerhed til at ham hun køber protein af sælger In 2 Zym her i århus

Kenza skrev:Poliquin skrev:Taurus skrev:Kenza skrev:Jeg skal til at have fyldt mit protein lager op og har flere gange overvejet at skifte fra bodylab whey 80 til In 2 zym Isolate. Det siges at det skulle være meget bedre, men er det prisen værd?
Bedre henviser med 98% sikkerhed til at ham hun køber protein af sælger In 2 Zym her i århus
Det siges at skulle være et renere produkt og at man kan optage mere af det end bodylab.. Men jeg er nu ikke så naiv at jeg hoppede på den med begge ben

Poliquin skrev:Kenza skrev:Poliquin skrev:Kenza skrev:Okay. det er taget til efterretningTak for det.. lige hvad jeg manglede af svar...
Tak drenge...
Sig mig er det dig der har set jeg har været der??
Nope men jeg snakkede med Per om det den da i skulle mødes i Dhs

mikkel_baech skrev:nu smager det jo ikke helt ens og smagen spiller for mig en større rolle end om det er 80 eller 85. af den grund at jeg ikke får det spist hvis det smager dårligt. og jeg er ikke imponeret af bodylabs produkter.. THERE i said it!

8800 skrev:mikkel_baech skrev:nu smager det jo ikke helt ens og smagen spiller for mig en større rolle end om det er 80 eller 85. af den grund at jeg ikke får det spist hvis det smager dårligt. og jeg er ikke imponeret af bodylabs produkter.. THERE i said it!
Ohh it smells like a ban![]()
Hmm jeg smagte min kærestes in to the zym med jordbær og var ikke imponeret. Smag og behag
jeg er en bandit! 

Dingo skrev:Jeg går efter pris, smag og konsistens.. hvis noget klumper for meget eller smager grimt så kan det være nok så billigt.. så ofrer jeg hellere lidt ekstra penge..
En ven fortalte mig at han havde fundet noget pulver engang til 300 kr for 5 kg eller sådan noget.. Han kunne ikke huske hvad det hed, men det havde været meget billigt.. han havde brugt det 10 gange eller sådan, og så måtte han kassere resten fordi det smagte simpelthen af lort sagde han. Uanset hvordan han prøvede at blande det op..

Kenza skrev:Hvad er lige forskellen på whey og kassein??

Kenza skrev:Hvad er lige forskellen på whey og kassein??

WannaBeBig skrev:Ham optikeren bag (link slettet) er vist lidt af en fantasifuld fyr har jeg hørt....

jesperlinde skrev:Dingo skrev:Jeg går efter pris, smag og konsistens.. hvis noget klumper for meget eller smager grimt så kan det være nok så billigt.. så ofrer jeg hellere lidt ekstra penge..
En ven fortalte mig at han havde fundet noget pulver engang til 300 kr for 5 kg eller sådan noget.. Han kunne ikke huske hvad det hed, men det havde været meget billigt.. han havde brugt det 10 gange eller sådan, og så måtte han kassere resten fordi det smagte simpelthen af lort sagde han. Uanset hvordan han prøvede at blande det op..
Nu er det ikke så meget til din respons Dingo, men mere i en helhed..
Synes man skal huske at er konsistensen(smagen er ikke relevant i mit indlæg, og jeg tager ikke stilling til den) højst sandsynligt er formet af hvordan du blander den, og ikke så meget er pulverets skyld..
Jeg HADET kassein pulver, og ærged mig over at jeg havde købt det, lige indtil MC skrev herinde hvor meget og hvad han blandede sin op i, lige siden har jeg drukket kassein pulver hver aften, og jeg synes selve konsistensen er blevet i orden..
Tror det er placebo at konsistensen at noget pulveret er "ulækker", ved største delen handler det simpelthen om at en anden har sagt at lige netop det pulver skal du ikke tage fordi det er sån og sån, fordi du har hørt det, så er det lige pludselig blevet sån og sån..

Dingo skrev:jesperlinde skrev:Dingo skrev:Jeg går efter pris, smag og konsistens.. hvis noget klumper for meget eller smager grimt så kan det være nok så billigt.. så ofrer jeg hellere lidt ekstra penge..
Nu er det ikke så meget til din respons Dingo, men mere i en helhed..
Synes man skal huske at er konsistensen(smagen er ikke relevant i mit indlæg, og jeg tager ikke stilling til den) højst sandsynligt er formet af hvordan du blander den, og ikke så meget er pulverets skyld..
Jeg HADET kassein pulver, og ærged mig over at jeg havde købt det, lige indtil MC skrev herinde hvor meget og hvad han blandede sin op i, lige siden har jeg drukket kassein pulver hver aften, og jeg synes selve konsistensen er blevet i orden..
Tror det er placebo at konsistensen at noget pulveret er "ulækker", ved største delen handler det simpelthen om at en anden har sagt at lige netop det pulver skal du ikke tage fordi det er sån og sån, fordi du har hørt det, så er det lige pludselig blevet sån og sån..
Nej men der er altså forskel på hvordan tingene smager og hvordan konsistensen bliver. Bodylabs "gamle" kassein var næsten umuligt at få ned, mens det nye skulle være super godt (har ikke selv prøvet).
Har selv prøvet lidt andre mærker og der er tydelig forskel på smag og konsistent, ingen tvivl om det..

Så bare konsistensen god damn itjesperlinde skrev:[Som jeg skriver tager jeg heller ikke stilling til smagen ;)

Dingo skrev:Så bare konsistensen god damn itjesperlinde skrev:[Som jeg skriver tager jeg heller ikke stilling til smagen ;)

jesperlinde skrev:Dingo skrev:Så bare konsistensen god damn itjesperlinde skrev:[Som jeg skriver tager jeg heller ikke stilling til smagen ;)
Det kan jeg så ikke udtale mig om, har ikke smagt andet kassein pulver..
Har smagt andet protein pulver, men synes konsistensen har været det samme, var smagen der gjorde udslaget der.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster