Bruger den personligt til back-up af gymnasie opgaver og familiebilleder
bare hent programmet fra denne side
http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm
Når programmet er installeret kan du finde drevet under "denne computer"
Enjoy!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bundgaard90 skrev:Fandt lige ud af at ens gmail kan fungere som ekstern harddisk, og tænkte at jeg ville dele min oplevelse med jer herinde![]()
Bruger den personligt til back-up af gymnasie opgaver og familiebilleder
bare hent programmet fra denne side![]()
http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm
Når programmet er installeret kan du finde drevet under "denne computer"![]()
Enjoy!

Der røg 3 års slid 

Bundgaard90 skrev:Synes sku det er meget smart![]()
Det er altid godt at have en back-up!
Bare i min familie er der et par tilfælde hvor det er gået galt![]()
Min søster mistede alle sine notater til gymnasiet lige op til eksamnerne i 3.g Der røg 3 års slid![]()
Og min kusine og hendes mand havde indbrud her for et halvt år siden hvor alt elektronik blev rippetplus alle billederne af deres 3 år gamle barn.
ALTID HUSK BACKUP

charlie t skrev:Bundgaard90 skrev:Synes sku det er meget smart![]()
Det er altid godt at have en back-up!
Bare i min familie er der et par tilfælde hvor det er gået galt![]()
Min søster mistede alle sine notater til gymnasiet lige op til eksamnerne i 3.g Der røg 3 års slid![]()
Og min kusine og hendes mand havde indbrud her for et halvt år siden hvor alt elektronik blev rippetplus alle billederne af deres 3 år gamle barn.
ALTID HUSK BACKUP
Hvis ikke hardwaren var gået i stykker eller stjålet, måtte du jo bare træde til og genskabe hendes notater.

Bundgaard90 skrev:Jeg var 12 dengangHow the fuck should I now

Bork skrev:Kan ikke finde en mac version?

Bork skrev:
Tusind tak.
Tænkte lidt på om det egentlig ikke er muligt at disse gDisk halløjer kan snuppe dit pw etc til mailen? Plus alt det du ligger op.
Eller er det safe nok?

Bundgaard90 skrev:Bork skrev:
Tusind tak.
Tænkte lidt på om det egentlig ikke er muligt at disse gDisk halløjer kan snuppe dit pw etc til mailen? Plus alt det du ligger op.
Eller er det safe nok?
Try and find out

Bork skrev:
Tusind tak.
Eller er det safe nok?

kqsper skrev:jeg synes ikke rigtig at det virker, jeg kan ikke se de filer jeg ligger ind, nogle der måske ved hvad hvad jeg gør galt?

Gozo skrev:kqsper skrev:jeg synes ikke rigtig at det virker, jeg kan ikke se de filer jeg ligger ind, nogle der måske ved hvad hvad jeg gør galt?
Når du ikke skriver hvad du gør er det ikke let.
Du installere det lille program. Det giver et "drev" i denne computer, der hedder 'Gmail Drive'. Det bruger du som et normalt drev med drag and drop eller, hvad du nu foretrækker.
, jeg har installeret programmet. Men problemet er når jeg går ind i mappen og hiver filer derover, kan jeg ikke se den når de er blevet lagt over ..
Bork skrev:Bundgaard90 skrev:Bork skrev:
Tusind tak.
Eller er det safe nok?
Try and find out

kqsper skrev:jeg har installeret programmet. Men problemet er når jeg går ind i mappen og hiver filer derover, kan jeg ikke se den når de er blevet lagt over nogle somved hvad det kunne være ?

Gaxe skrev:kqsper skrev:jeg har installeret programmet. Men problemet er når jeg går ind i mappen og hiver filer derover, kan jeg ikke se den når de er blevet lagt over nogle somved hvad det kunne være ?
Eftersom det er et drev på nettet, kunne det evt tænkes at filerne først bliver "synlige" når du har uploadet dem til drevet. Det vil altså sige at hvis du har 10mb fil og en crappy internet forbindelse, kan det godt tage noget tid før du kan "se" filen.
Jeg har ikke prøvet programmet, men tænkte det ku være en årsag ?
Bare for at være sikker, nu har du vel en g-mail konto i forvejen ikke?!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster