Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kasper1983 skrev:Kl 18.20 i aften skal bubber besøge Helle Nielsen og være med i styrketræningen. Ved ik om det er en genuds. men jeg skal klart se det:)

Kasper1983 skrev:Nåå ja det forklarer jo nok det så. Jeg har faktisk aldrig set Helle, ved bare hun findes. Men hun kan da sikker "outgunne" mange mænd

mesomorf skrev:Og hun forklarer Bubber at hun aldrig har taget steroider. Men hun har følt sig fristet.
Og den æder Bubber da. Godt så.

Juba000 skrev:hvilken kanal ?

A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:Og hun forklarer Bubber at hun aldrig har taget steroider. Men hun har følt sig fristet.
Ja, det er nydeligt... - en fysik som ikke engang kunne opnås clean af en mand, opnår hun clean. Well, skidt pyt, hun har sponsorerer og dommere at tage hensyn til. Hykleriet skyldes ikke hende, men omstændighederne. Akkurat som med gode gamle Bjarne & Co.

Taroez skrev:TV2

mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:Og hun forklarer Bubber at hun aldrig har taget steroider. Men hun har følt sig fristet.
Ja, det er nydeligt... - en fysik som ikke engang kunne opnås clean af en mand, opnår hun clean. Well, skidt pyt, hun har sponsorerer og dommere at tage hensyn til. Hykleriet skyldes ikke hende, men omstændighederne. Akkurat som med gode gamle Bjarne & Co.
True. Hun svarer som hun kan og skal.
Det var mere Bubbers evige ignorance jeg lollede over.

androide skrev:mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:Og hun forklarer Bubber at hun aldrig har taget steroider. Men hun har følt sig fristet.
Du mener naivitet? Han virker ikke som en gut der har prøvet meget i hans liv, derfor er han nok den perfekte til at udforske alle de ting han gør..?

mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:Og hun forklarer Bubber at hun aldrig har taget steroider. Men hun har følt sig fristet.

mesomorf skrev:androide skrev:mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:Og hun forklarer Bubber at hun aldrig har taget steroider. Men hun har følt sig fristet.
Du mener naivitet? Han virker ikke som en gut der har prøvet meget i hans liv, derfor er han nok den perfekte til at udforske alle de ting han gør..?
Til en vis grad i hvert fald. Synes ærligt talt ofte han mere fremstår som en gut aldeles uden realitetssans.

Ioxer skrev:tak for tippet! det skal ses
Så kan man selvfølgelig mene, at hun er for stor og ligner en mand pga. hendes krudt-forbrug, men hun er et enormt godt forbillede for dansk bodybuilding

BigSquare skrev:Hun har ikke taget noget nej..

Ioxer skrev:BigSquare skrev:Hun har ikke taget noget nej..
det skal hun jo sige

Jiyan skrev:>DEt irretere mig folk der ikke vil stå ved det, det jo forhelvede da tydeligt...
>DEt irretere mig
>DEt irretere
>Det irretere mig endnu mere at Anti doping Danmark
>Det irretere mig
>Det irretere

androide skrev:Jiyan skrev:>DEt irretere mig folk der ikke vil stå ved det, det jo forhelvede da tydeligt...
>DEt irretere mig
>DEt irretere
>Det irretere mig endnu mere at Anti doping Danmark
>Det irretere mig
>Det irretere
DET IRRETERENDEEEE![]()
??
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster