Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bigmac skrev:
Jeg vil fraråde alle til at ta derover, da de ingen samvittighed har og er iskolde.

Bondi skrev:Lyder som et godt ferie mål for Bondi
, men anyway. Det sted skal jeg heller ikke nyde noget af. Det er præget af en form ekstrem lovløshed, det minder om det vilde vesten. Samtidig forstår jeg heller ikke, at nogle forældrer giver deres børn på 16-17år til at tage derned. Det er lige en tand i overkanten. Meningen med ferie forsvinder jo også når man hele tiden skal gå og kigge sig over skulderen Firefox skrev:Bondi skrev:Lyder som et godt ferie mål for Bondi
Argh, Bondi pas nu på! Vi vil ikke miste dig fordi nogle dørmænd har set sig sure på dig, men anyway. Det sted skal jeg heller ikke nyde noget af. Det er præget af en form ekstrem lovløshed, det minder om det vilde vesten. Samtidig forstår jeg heller ikke, at nogle forældrer giver deres børn på 16-17år til at tage derned. Det er lige en tand i overkanten. Meningen med ferie forsvinder jo også når man hele tiden skal gå og kigge sig over skulderen

Boc'en skrev:Som en tilføjelse til tråden, kan det siges (det ved I nok) at 4 piger er blevet voldtaget og en 17 årig døde efter at være kvalt i sit eget bræk.
Forstår slet ikke, at nogle gider tage på disse druk-ferier. Min definition af ferie er ihvertfald ikke hæmningsløs-druk, slåskampe, voldtægter og ikke mindst, UTILGIVELIG DÅRLIG ERNÆRING![]()
Er, ligesom andre normalt fungerende individer på min alder, kommet tanden videre med mit liv, og har ikke brug for at skeje mig latterligt ud, for på en eller anden måde, at kompensere for mit noget triste og meningsløse liv. Den saga er en kende bort!!!
Jeg udlover en dussør på 10 shakes, til den der kan komme med velovervejede og sund-fornuftige argumenter for, hvorfor man skulle betale penge til sådan en tur.....Hvem vil prøve..??!!!

Boc'en skrev:Så lad det lyde, at jeg intet har imod folk der tager på disse drukture. !!!
Boc'en skrev:Er, ligesom andre normalt fungerende individer på min alder, kommet tanden videre med mit liv, og har ikke brug for at skeje mig latterligt ud, for på en eller anden måde, at kompensere for mit noget triste og meningsløse liv. Den saga er en kende bort!!!

pixelsvinet skrev:Den 17 årige der døde gik på mit gymnasie og var en kammerats, kammerat eller sådan.. Men han skulle efter sigende være blevet forgiftet, og havde hverken drukket sig ihjel, eller være blevet kvalt i opkast.
Hans venner siger han ikke havde fået meget mere end 4 shots før han fik hjertestop.

Min definition af ferie er ihvertfald ikke hæmningsløs-druk, slåskampe, voldtægter og ikke mindst, UTILGIVELIG DÅRLIG ERNÆRING
Er, ligesom andre normalt fungerende individer på min alder, kommet tanden videre med mit liv

Den 17 årige der døde gik på mit gymnasie og var en kammerats, kammerat eller sådan.. Men han skulle efter sigende være blevet forgiftet, og havde hverken drukket sig ihjel, eller være blevet kvalt i opkast.
Hans venner siger han ikke havde fået meget mere end 4 shots før han fik hjertestop.

Boc'en skrev:Min definition af ferie er ihvertfald ikke hæmningsløs-druk, slåskampe, voldtægter og ikke mindst, UTILGIVELIG DÅRLIG ERNÆRING
Er, ligesom andre normalt fungerende individer på min alder, kommet tanden videre med mit liv
Som det tydeligvis kan ses, er det folk under påvirkelse af alkohol, slås, voldtager osv, jeg hentyder til!!! Så medmindre man er en sådan type, kan jeg ikke se hvorfor mit indlæg er blevet SÅ meget misforstået?!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster