Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LasJ skrev:Hej.
Jeg står i den uheldige situation, at jeg med en fedtprocent på 16,5, har lovet min kære kæreste, at få fremskaffet en præsentabel sixpack inden turen går til Egypten i uge 8. Der er 19 uger til, at vi tager af sted. Jeg overvejer lidt, at bulke i 10 af ugerne, for så derefter at smide fedtet. Spørgsmålet lyder som følgende: Får jeg noget ud af et 10 ugers "intensivt" bulk? Og hvor meget fedt er det muligt at tabe på 9 uger, hvis de basale faktorer er på plads (søvn, kcalunderskud, cardio, mm)?
Btw.. Mangler et godt program, som kan smide en del masse på min krop, inden jeg skal afsted.
Men du bør holde det til 500 gram om ugen. Så dvs 4,5 kg... og det er ikk nok...

LasJ skrev:Så i foreslår, at et cut nu ville være at foretrække?
Men ja, må da vel i gang med lommeregneren, så jeg kan finde ud af hvor mange kilo, jeg skal smide.
Edit: Gid det var så vel, men silikonepatter går hun sgu ikke med til

LasJ skrev:Jamen bestemt. Målet er skam også at få en fedtprocent på 8-10.. Og Garik, hvor lang tid vil du antage, at det tager at cutte det ned?

Garik skrev:LasJ skrev:Jamen bestemt. Målet er skam også at få en fedtprocent på 8-10.. Og Garik, hvor lang tid vil du antage, at det tager at cutte det ned?
No idea. Kommer an på dit udgangspunkt. Personligt regnede jeg med at være virkelig skarp på 80kg (startede på 94kg). Det tog mig syv måneder (med et par drukture i ny og næ og en måneds indlagt bulk), og havde desværre ikke så meget masse, som jeg regnede med, hvorfor jeg var mere tynd end skarp

Sakin skrev:synes ik jeg kan se du har skrevet hvad du vejer nogen steder?
Men det vigtigste er sådan set at du bare går i gang med at cut, brug spejlet det lyver ik, og lad smid ik mere end 0,5-1kg om ugen, for så ryger musklemassen bare med og når du er ved de 10% bf så tab dig max 0,5kg om ugen, for at undgå af musklerne ryger

Garik skrev:Jeg kører kun dekon., hvis jeg skal steder hen, hvor jeg ikke kan træne. Ellers går jeg på med krum hals.
Ville personligt ikke løbe hver dag, men sørge for at have nogle off-dage i ny og næ. Kører selv træning (og HIIT) 2 dage on, 1 off, 1 on, 1 off, repeat.

Sakin skrev:Sød kæreste, hvad så, har hun så lovet at få lavet et par silikone patter eller hvad![]()
anyway, ja selvfølgelig får du noget ud af at bulke i 10 uger, du bliver ik supermand, men 2-2,5kg muskelmasse burde være muligt, hvis du har styr på kosten og træningen, og med hensyn til cut uden tab af muskelmasse, så kan du tabe omkring 2kg fedt pr måneden, så du må jo ha lommeregneren frem, og finde ud af hvor mange kg fedt du skal af med for at komme godt ned i fedt procent.
det vil faktisk nok gi mest mening at begynde at cutte nu, og hvis du så har tid til overes, ja så kan du jo bulk, med et meget lille Kcal overskud, så du ik smider fedt på igen

HommkufH skrev:Sakin skrev:Sød kæreste, hvad så, har hun så lovet at få lavet et par silikone patter eller hvad![]()
anyway, ja selvfølgelig får du noget ud af at bulke i 10 uger, du bliver ik supermand, men 2-2,5kg muskelmasse burde være muligt, hvis du har styr på kosten og træningen, og med hensyn til cut uden tab af muskelmasse, så kan du tabe omkring 2kg fedt pr måneden, så du må jo ha lommeregneren frem, og finde ud af hvor mange kg fedt du skal af med for at komme godt ned i fedt procent.
det vil faktisk nok gi mest mening at begynde at cutte nu, og hvis du så har tid til overes, ja så kan du jo bulk, med et meget lille Kcal overskud, så du ik smider fedt på igen
2-2,5 kg. muskelmasse på 10 uger..??!?!![]()
Så skal der da krudtes lidt rigeligt..
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Steve90210 skrev:HommkufH skrev:Sakin skrev:Sød kæreste, hvad så, har hun så lovet at få lavet et par silikone patter eller hvad![]()
2-2,5 kg. muskelmasse på 10 uger..??!?!![]()
Så skal der da krudtes lidt rigeligt..
Helt umuligt er det vel ikke, hvis man tænker på folk, der bulker op med 500g om ugen. Som regel plejer man at sige, at de 200-300g gainet er masse - hvis man ellers ikke er en genetisk taber - mens resten vil være fedt. Hvorfor folk, der lean bulker, som oftest går efter en vægtstingning på 200-300g om ugen, for minimal fedtgain.
2kg masse på 2,5 måned kræver næppe krudt...

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

af hvad jeg har kunne læse mig til kan kroppen opbygge ca. 1 kg muskelmasse om måneden, uden krudt 

LasJ skrev:Garik skrev:Jeg kører kun dekon., hvis jeg skal steder hen, hvor jeg ikke kan træne. Ellers går jeg på med krum hals.
Ville personligt ikke løbe hver dag, men sørge for at have nogle off-dage i ny og næ. Kører selv træning (og HIIT) 2 dage on, 1 off, 1 on, 1 off, repeat.
Hvorfor ikke løb hver dag? Løber kun 2-3km interval, alt efter om det er ben eller bryst, der efterfølgende skal trænes.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster