Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

triple skrev:Det er rigtig nok at du vil se mest fremgang i starten, men tror ikke at du vil smide det hele væk hvis du cutter. Jeg cuttede og trænede cardio hver gang og syntes det gik meget fint. Vil dog ikke udelukke at du vil se bedre resultater hvis du er i kcal overskud.

krang skrev:triple skrev:Det er rigtig nok at du vil se mest fremgang i starten, men tror ikke at du vil smide det hele væk hvis du cutter. Jeg cuttede og trænede cardio hver gang og syntes det gik meget fint. Vil dog ikke udelukke at du vil se bedre resultater hvis du er i kcal overskud.
Tror du misforstår hans spørgsmål lidt![]()
Du mener vel, om dine begyndergains så starter, når du er færdig med dit cut og ligger i kcal-overskud eller om de ikke eksisterer mere i og med du har trænet i den tid. Eller er jeg helt galt på den? Ang dit spørgsmål ved jeg det ikke hehe

Artz skrev:Jeg startede med at træne for at tabe mig.
Betyder det så at jeg har "mistet" mine begyndergains?
Altså de gains jeg kunne ha' oplevet hvis jeg lå i kcal-overskud.

Nick187 skrev:også selv om du måske ønsker at bulke lean, da du sandsynligvis kan gaine en del muskel uden nævneværdigt fedtgain ugentligt stadigvæk

SimonGreen skrev:Nej spise 500 kcal over ligevægtsindtagetBestemt også på træningsdage
hvis du spiser korrekt, ikke for meget mættet fedt, kan du godt gaine lean muskelmasse:=) Og ikke tage en masse fedt på..
.. eller tænkte det..

NejArtz skrev:Men er det ikke et fint tidspunkt at tage en uges decon efter 1 1/2 måneds træning?

SimonGreen skrev:NejArtz skrev:Men er det ikke et fint tidspunkt at tage en uges decon efter 1 1/2 måneds træning?Du vil muligvis ikke få noget ud af din dekon hvis du siger til dig selv at du tager en, når du har trænet 5 uger, man kan ikke helt præcist planlægge en deload/dekon det eneste tidspunkt du med sikkerhed ved at du har brug for en deload er når du føler dig overreached altså.
- Du har mindre energi til træning, og i hverdagen
- du mister lidt styrke.
Det er et af de tegn, der viser akkumuleret træthed.
Det er ikke ret tit at folk har brug for en dekon, det er faktisk kun når folk bevæger sig i den face fra overreached, til overtræningSå når du føler du mister styrke og mister energi, så snup dig en DELOAD!

SimonGreen skrev:Dekon afhænger af hvad ens mål er? ;p Forklar mig lige den!

Nick187 skrev:dekon er for bodybuildere
deload er for styrkeløftere, men anvendes også af folk der træner for masse
hvis du føler dig udkørt så tag en uges deload eller dekon inden du bulker. Du kan bedst selv vurdere hvornår du overreacher![]()
Ja jeg mente at du skulle bulke med overskud på 500 kcal

Nick187 skrev:dekon er for bodybuildere
deload er for styrkeløftere, men anvendes også af folk der træner for masse
SimonGreen skrev:Man kan jo ikke generalisere dekon/deload, BB og SL på den måde, der er set mange eksempler på at BB'ere også bruger deload![]()

SimonGreen skrev:Hvor har jeg nævnt dig?Det er artz jeg prøver at hjælpe
Han skrev at bb'ere brugte dekon efter endt cyklus hvilket også er sandt.. Men der er også vist rigtig mange eksempler på at bodybuildere benytter dekon:P

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster