Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

CaliWali skrev:
Han bulker så vidt jeg husker op til en 180kg, så bare slå dig løs

Det er jo et spørgsmål om prioritereinger. Jeg ved godt, at det ikke er dine idealer som gammel gym-rat og SL'er, men mange vil jo gerne ofre lidt gains for at stå i god form året rundt

Thomas Jagd skrev:Men du har da helt ret. Jeg har nok svært ved at se det fra det perspektiv, at mange rent faktisk ville være glade for at ligne Brad Pitt i Fight Club, og ikke har det som mål at blive et monster. Jeg har ikke noget imod at være små chubby, hvis jeg samtidig er massiv og stærk. Den er nok sværere at æde for andre som ikke har Jon Pall Sigmarsson og Geoff Capes som forbillede

Milky skrev:Thomas Jagd skrev:Men du har da helt ret. Jeg har nok svært ved at se det fra det perspektiv, at mange rent faktisk ville være glade for at ligne Brad Pitt i Fight Club, og ikke har det som mål at blive et monster. Jeg har ikke noget imod at være små chubby, hvis jeg samtidig er massiv og stærk. Den er nok sværere at æde for andre som ikke har Jon Pall Sigmarsson og Geoff Capes som forbillede
Lad os vende den om: Har du nogensinde været cuttet i bund, eller er det for hårdt for dit ego at falde i styrke?

Jeg vil også gerne kunne løbe en lille tur, hvis jeg har lyst til det

Mr Stiff skrev:Jeg vil også gerne kunne løbe en lille tur, hvis jeg har lyst til det
Bliver man stærk af det?!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster