Jeg er en dreng på 17 år og jeg er i gang med at prøve blive større(Øge min muskelmasse) og sådan! Dvs jeg bulker, og tager protein og kulhydrat tilskud via pulver efter jeg har trænet.
Jeg er en meget tynd og høj fyr så vil meget gerne til at have øget min vægt!
Her er mine spørgsmål så:
1. Hvor meget protein og kulhydrat bør jeg indtage efter træning?(Vejer 75 kilo og er 197 cm høj)...
2. Er det farligt for mig og få meget kulhydrat ind?...
3. Når jeg bulker, kan jeg så spise alt hvad jeg vil?(Rugbrød, franskbrød, kage, slik, chips, frugt, og diverse andre ting?...
4. Kan jeg overbelaste min nyrer for meget?...
5. Er der andre ting jeg kan gøre for at tage på i muskelmasse uden at det er for usundt?...
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig!
Hilsen en dreng der er meget desperat efter og tage på i vægt!(Muskler)...

Kostplan:
Morgenmad: Hvad jeg lige kan finde, og kan spise meget af.. Men den her morgen bestod den af ” En rundstykke, 1 stykke franskbrød, 3 dl yoghurt, 1 kop mælk.
(Middagsmad) Mad klokken 11:15: I dag 7 store stykker rugbrød, med kød pålæg på + 2 store gulerødder, og hvis jeg kan rumme mere, køber jeg mad i kantinen.
Efter skole(Middag eller Eftermiddag): Spiser mig mæt i rugbrød, franskbrød, yoghurt, mælk(halv liter), frugt.
Aftensmad: Hvad der lige bliver serveret, men det er oftes noget med kød. Spiser mig altid så mæt at jeg ikke kan spise mere, og føler mig oftes dårlig tilpas bagefter.
Aftenskaffe: 5 til 10 stykker rugbrød, franskbrød, frugt, scrambled eggs.. Lignende… Bare det mætter mig.