Jeg har lige oprettet en bruger herinde i håb om lidt vejledning/gode råd ifbm. bulk.
Kort om mig selv: Jeg er 21 år, har trænet siden slutningen af 2010. Som så mange andre har det ikke altid været lige seriøst grundet manglende kost og viden. Den har jeg dog tillært mig sideløbende og føler jeg i dag har en rimelig god grundviden.
Mit mål med bulk er at ramme 115 kg ultimo april 2014. Jeg vejer i skrivende stund 102 kg og er 201 cm høj. Jeg har grundet en begyndende lyskeskade holdt mig fra træning i en måneds tid men har konstanteret at alt er i orden nu.
Har lavet følgende kostplan ud fra devisen om at det skal være til at spise og det skal være realistisk. Har fulgt den en uge uden problemer.
Ved siden af carbs og whey tager jeg også 6g kreatin/dag. En hurtig hovedregning siger at jeg skal tage ca. 750 gram på pr. uge for at veje 115 kg ultimo april.
Ifht. træning så kører jeg tre-split hvilket jeg gjorde henover sommeren med tirsdag og torsdag til cardio samt lørdag/søndag fri. Synes dog ikke jeg vil bruge cardio i samme udstrækning ifbm. bulk og jeg er derfor også lidt i tvivl om mit program fremadrettet.
På forhånd tak,
Andreas

.