Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Buzz01 skrev:Velkommen..

Jokeren16 skrev:Buzz01 skrev:Velkommen..
Thanks
og tillykke med den nye log, dyrker du pilates? har tit tænkt på at prøve det istedet for styrketræning.
Hvad med stats på dine løft og post nogle før træninger så vi kan leve os ind i din træningsverden

sniper skrev:Velkommen til.. Ville foreslå dig at overveje noget fullbody eller 2-split i stedet for 3-split..Smid lidt flere stats ind og milestones til dit mål m.v...
Held og lykke med det hele..

Martin G skrev:Vil mene, at du kan blive ved med 3split, HVIS du gør det rigtigt - motivationen er en nøgle til kanon træning, så det er noget af det vigtigste man skal holde øje med.
Hvor mange gange kommer du de forskellige muskler igennem om ugen?
Og hvor stor volumen bruger du på fx. brystet om ugen? (reps x sæt + reps x sæt + reps x sæt osv.)
Synes at kunne forstå, at du har tabt dig meget.. Er det 25kg som der bli'r nævnt og i så fald, over hvor lang tid?
og masse på rammen. Har de sidste 8 måneder gainede 1 kg pr månede og fortsætter sådan til jeg min. rammer de 75 kg..
Michael89 skrev:Velkommen til herfra også
Rigtig god styrke!

Buzz01 skrev:Martin G skrev:Vil mene, at du kan blive ved med 3split, HVIS du gør det rigtigt - motivationen er en nøgle til kanon træning, så det er noget af det vigtigste man skal holde øje med.
Og hvor stor volumen bruger du på fx. brystet om ugen? (reps x sæt + reps x sæt + reps x sæt osv.)
Synes at kunne forstå, at du har tabt dig meget.. Er det 25kg som der bli'r nævnt og i så fald, over hvor lang tid?
Jeg træner 5-6 gange i ugen, så det bliver ca. 2 gange pr muskel gruppe..
Ang. Volumen på fx. bryst træning, kan du ikke kigge forbi loggen i morgen, da det er bryst og triceps dag.
Yes, omkring de 25 kg. Det er 5 år siden jeg startede og varede ca. over 3 år. Men nu skal der trænes hardcore BB :D og masse på rammen. Har de sidste 8 måneder gainede 1 kg pr månede og fortsætter sådan til jeg min. rammer de 75 kg..

Martin G skrev:Buzz01 skrev:Martin G skrev:Vil mene, at du kan blive ved med 3split, HVIS du gør det rigtigt - motivationen er en nøgle til kanon træning, så det er noget af det vigtigste man skal holde øje med.
Jeg træner 5-6 gange i ugen, så det bliver ca. 2 gange pr muskel gruppe..
Ang. Volumen på fx. bryst træning, kan du ikke kigge forbi loggen i morgen, da det er bryst og triceps dag.
Yes, omkring de 25 kg. Det er 5 år siden jeg startede og varede ca. over 3 år. Men nu skal der trænes hardcore BB :D og masse på rammen. Har de sidste 8 måneder gainede 1 kg pr månede og fortsætter sådan til jeg min. rammer de 75 kg..
Når du kører med så høj frekvens, kan jeg SLET ikke se noget problem i, at du kører 3splitprogram da :)
Lyder til, at du har rigtig godt styr på det hele, bare hold den kørerende og smid da evt. nogle billeder :)
Super flot gået =D>

jbh0007 skrev:Det er begyndt at ligne noget det her. God squat, DB press og rows =D>

Bjørnen skrev:Rigtig vild triceps! =D>
Tillykke med PR iøvrigt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster