Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WildernessWalk skrev:OK, jamen så er jeg ikke så bekymret, sørger for at spise det jeg skal, på de rigtige tidspunkter.
Jeg glemte vist at sige at min prioritet lige nu er at tabe mig, vil gerne tabe mig 5 kilo. dette mål ændrer vel tingene en smule?

poul hansen skrev:Forskningen er rimeligt klar, laver du cardio efter styrketræning får du meget mindre effekt af styrketræningen.
artikler/styrketraening/styrketraening-kredsloebstraening.html
Forstår ikke i siger det modsatte når der er en relativt ny artikel netop om dette emne.
Det bedste er på forskellige dage, men det vigtigeste er naturligvis at du kommer ud af døren og træner i det hele taget.

Macdoody skrev:poul hansen skrev:Forskningen er rimeligt klar, laver du cardio efter styrketræning får du meget mindre effekt af styrketræningen.
artikler/styrketraening/styrketraening-kredsloebstraening.html
Forstår ikke i siger det modsatte når der er en relativt ny artikel netop om dette emne.
Det bedste er på forskellige dage, men det vigtigeste er naturligvis at du kommer ud af døren og træner i det hele taget.
Jeg tænker mere på fx Alwyn Cosgrove, der jo fx anbefaler 15-20 minutters interval efter styrketræning i forbindelse med fedt-tab pga depletion. Er det forkert?

WildernessWalk skrev:Tak for svar på det med Cardio, indtil videre stiger jeg i styrke næsten fra gang til gang med styrketræningen, selv om jeg tager de 45 minuter to crosstraineren. Så kan jeg ændre det hvis jeg syntes det bliver nødvendigt.
Men hvad med mit styrke program er det fint nok med det 3 spilt?

WildernessWalk skrev:Jamen tak for at sætte en total begynder i udtryk på plads så, jamen er det så en rimelig struktur?

WildernessWalk skrev:Jamen tak for at sætte en total begynder i udtryk på plads så, jamen er det så en rimelig struktur?

Fejer skrev:1/3 af din shake inden træning, 2/3 efter vægt træning og det sidste efter cardio

Aagi-e skrev:Fejer skrev:1/3 af din shake inden træning, 2/3 efter vægt træning og det sidste efter cardio
Hvor meget er der tilbage til efter cardio?

Fejer skrev:Aagi-e skrev:Fejer skrev:1/3 af din shake inden træning, 2/3 efter vægt træning og det sidste efter cardio
Hvis du nu smider 600ml vand i, 200 før træning, 200 efter vægt træning og 200 efter cardio, bump

Aagi-e skrev:Fejer skrev:Aagi-e skrev:Fejer skrev:1/3 af din shake inden træning, 2/3 efter vægt træning og det sidste efter cardio
Hvis du nu smider 600ml vand i, 200 før træning, 200 efter vægt træning og 200 efter cardio, bump
Sådan som du skrev det ta'r du jo 200 før og 400 efter, så er der intet tilbage
hehe

Aagi-e skrev:Fejer skrev:Aagi-e skrev:Fejer skrev:1/3 af din shake inden træning, 2/3 efter vægt træning og det sidste efter cardio

the-QB skrev:Aagi-e skrev:Fejer skrev:Aagi-e skrev:Fejer skrev:1/3 af din shake inden træning, 2/3 efter vægt træning og det sidste efter cardio
Hvis du nu skal være flueknepper, så tager man 1/3 af 600ml inden træning, der er 400ml tilbage, hvilket du drikker 2/3 af (266ml ca.), og så har du ca. 133ml tilbage til efter det hele.... Hvis du skal kritisere, så må du lige komme ind i kampen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster