Hvis der er nogen som har personlige erfaringer eller andre gode råd, vil jeg være super taknemlig!
Ps: Jeg skal læse på RUC, har de et træningscenter der? På forhånd tak. Andreas

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ØbroMorten skrev:Prisen er lidt højere end de kommercielle steder, men det er også instant value for money. Differencen på 100 kr. bruger du jo hurtigt på en tarvelig café tur, en drink eller to i byen, eller et dybest set ligegyldigt kosttilskud hvor du ville have fået mere ud af at træne et anstændigt sted. Men okay, det er et spørgsmål om prioritering.

Wannabe-BB skrev:ØbroMorten skrev:Prisen er lidt højere end de kommercielle steder, men det er også instant value for money. Differencen på 100 kr. bruger du jo hurtigt på en tarvelig café tur, en drink eller to i byen, eller et dybest set ligegyldigt kosttilskud hvor du ville have fået mere ud af at træne et anstændigt sted. Men okay, det er et spørgsmål om prioritering.
Jeg sidder og ransager min sjæl, da jeg godt er klar over, hvor fedt et sted The Gym er. Cafeture kender jeg intet til - jeg er fra Lolland - og ligegyldige kosttilskud benytter jeg mig ikke af. De 400 er bare en fordobling af mit nuværende centerkontigent, og jeg troede faktisk, at det ville være billigere at træne i Kbh end det er i provinsen

ØbroMorten skrev:Wannabe-BB skrev:ØbroMorten skrev:Prisen er lidt højere end de kommercielle steder, men det er også instant value for money. Differencen på 100 kr. bruger du jo hurtigt på en tarvelig café tur, en drink eller to i byen, eller et dybest set ligegyldigt kosttilskud hvor du ville have fået mere ud af at træne et anstændigt sted. Men okay, det er et spørgsmål om prioritering.
Jeg sidder og ransager min sjæl, da jeg godt er klar over, hvor fedt et sted The Gym er. Cafeture kender jeg intet til - jeg er fra Lolland - og ligegyldige kosttilskud benytter jeg mig ikke af. De 400 er bare en fordobling af mit nuværende centerkontigent, og jeg troede faktisk, at det ville være billigere at træne i Kbh end det er i provinsen
Okay, fair nok. Men jeg synes det ville være en skam at afskrive det på forhånd, uden at have prøvet det. Så kan du jo bagefter tage stilling til om det er pengene værd.

Ps: Jeg skal læse på RUC, har de et træningscenter der? På forhånd tak. Andreas

salt skrev:Koster det ikke kun 299,- i The Gym når man er studerende?

NBM skrev:Smid dog endelig en PM til en af os TG mennesker herinde(de af de ovenstående der har svaret i tråden- undtaget Tjekken), så vi lige kan hilse på, når du kommer ned i Gymmet på Østerbro

Wannabe-BB skrev:@Juice: Jeg ville rigtig gerne have et weekendjob, så mit budget ikke er så presset. Er det noget man kan finde som 18-årig med en afsluttet gymnasial uddannelse? (Nu går jeg all out og laver det om til en tråd om at blive voksen og hvordan dét fungerer).

The Juice skrev:Wannabe-BB skrev:@Juice: Jeg ville rigtig gerne have et weekendjob, så mit budget ikke er så presset. Er det noget man kan finde som 18-årig med en afsluttet gymnasial uddannelse? (Nu går jeg all out og laver det om til en tråd om at blive voksen og hvordan dét fungerer).
Barer, clubber og caféer kan som regel altid bruge afrydere el. lign. Alternativt har Netto vist altid brug for afløsere.

Blå Time skrev:Hvis pengene er et problem, har RUC også en firmaaftale med FTW til under 200,- om måneden.
Let the flaming begin

Wannabe-BB skrev:I will! Det virker som et rigtig fedt sted, og i de videoer der ligger rundt omkring ser det ud til, at i hygger jer voldsomt meget! Du er helt latterligt swole btw, og jeg er en smule fanboyish
Ahhhhmen, jeg bukker og takker for de fine kommentarer og fanboys er altid påskønnet!! 

Chirstensen skrev:Giv the gym en ærlig chance.
Jeg flyttede fra Vejle til København i sommers og startede i the gym i august, og det har bestemt ikke været noget jeg har fortrudt. Prisen er lidt højere, men udstyrskvalitet, stemning og det generelle engagement fra centerets brugere gør det hele værd. Tag et par ekstra vagter på dit fritidsjob, eller skær ned på nogle af de unødvendige omkostninger i stedet for at nøjes med fitness world eller lignende - det kan klart anbefales.

Blå Time skrev:The Gym kan være fint nok.
MEN, jeg synes ikke man skal undervurdere faktorer som beliggenhed og pris. Det kan være mindst lige så vigtigt for motivationen, som at et center har seje håndvægte og kompetente trænere. Det er rent faktisk muligt at blive stærk i Fitness World.

Wannabe-BB skrev:Chirstensen skrev:Giv the gym en ærlig chance.
Jeg flyttede fra Vejle til København i sommers og startede i the gym i august, og det har bestemt ikke været noget jeg har fortrudt. Prisen er lidt højere, men udstyrskvalitet, stemning og det generelle engagement fra centerets brugere gør det hele værd. Tag et par ekstra vagter på dit fritidsjob, eller skær ned på nogle af de unødvendige omkostninger i stedet for at nøjes med fitness world eller lignende - det kan klart anbefales.
I will, det virker som et fedt center med kompetente menneskerAngående det med fritidsjob, har du så fundet dig et? Hvis ja, var det forholdsvis let eller var du hele byen rundt?

Blå Time skrev:The Gym kan være fint nok.
MEN, jeg synes ikke man skal undervurdere faktorer som beliggenhed og pris. Det kan være mindst lige så vigtigt for motivationen, som at et center har seje håndvægte og kompetente trænere. Det er rent faktisk muligt at blive stærk i Fitness World.

The Juice skrev:Blå Time skrev:The Gym kan være fint nok.
Jeg er helt enig i, at man sagtens kan få et rigtig fint træningsudbytte i de mere kommercielle fitnesscentre. For mit vedkommende er det at træne i The Gym bare så meget mere end træning. Det er et socialt pusterum, hvor jeg hænger ud med mine drenge, fortæller røverhistorier og gøgler rundt. Jeg har fået mere end en håndfuld nye gode bekendte (og en slat rigtig gode venner) af at træne dernede. Det får man ikke i de kommercielle centre, og det vil jeg gerne betale den smule ekstra for.

Blå Time skrev:Jeg kan sagtens se hvad du mener. Hånden på hjertet: når jeg selv får lidt flere penge mellem hænderne skifter jeg til The Gym instantly

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster