Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Nej og nej.

andreas7074 skrev:Pind skrev:Nej og nej.
Hjælp ham da?

andreas7074 skrev:Pind skrev:Nej og nej.
Hjælp ham da?
PatrickSan skrev:+1
Gider ikke flame folk herinde, men der er efterhånden ved at opstå en rigtigt grim tendens, til at svare på en åndssvag og unødvendigt træls måde på forummet. Jeg forstår ikke folk der svarer, når de alligevel ikke gider svare i en ordentlig tone. Folk vil åbenbart heller smide et utilstrækkeligt svar eller få TS til at føle sig som idiot..
Michaelakamimi skrev:Nu er mit spørgsmål så om man ikke er nemmere modtagelig for at tage på når man lige har været på kur?
Michaelakamimi skrev:skulle man evt. ligge på ligevægts indtag i et par måneder inden man starter et langsomt clean bulk? mvh michael.

Pind skrev:andreas7074 skrev:Pind skrev:Nej og nej.
Hjælp ham da?PatrickSan skrev:+1
Gider ikke flame folk herinde, men der er efterhånden ved at opstå en rigtigt grim tendens, til at svare på en åndssvag og unødvendigt træls måde på forummet. Jeg forstår ikke folk der svarer, når de alligevel ikke gider svare i en ordentlig tone. Folk vil åbenbart heller smide et utilstrækkeligt svar eller få TS til at føle sig som idiot..
Hvis I to lige vasker sandet ud af fissen, og åbner øjnene, så vil I kunne se at jeg rent faktisk svare ham på begge hans spørgsmål.Michaelakamimi skrev:Nu er mit spørgsmål så om man ikke er nemmere modtagelig for at tage på når man lige har været på kur?
Svaret til dette er: NejMichaelakamimi skrev:skulle man evt. ligge på ligevægts indtag i et par måneder inden man starter et langsomt clean bulk? mvh michael.
Svaret til dette er: Nej
Så hvis I to andre kællinger ellers gad at pakke sammen, så ville stemningen sikkert blive bedre her inde. Mange tak.

PatrickSan skrev:Pind skrev:andreas7074 skrev:Pind skrev:Nej og nej.
Hjælp ham da?PatrickSan skrev:+1
Hvis I to lige vasker sandet ud af fissen, og åbner øjnene, så vil I kunne se at jeg rent faktisk svare ham på begge hans spørgsmål.Michaelakamimi skrev:Nu er mit spørgsmål så om man ikke er nemmere modtagelig for at tage på når man lige har været på kur?
Svaret til dette er: NejMichaelakamimi skrev:skulle man evt. ligge på ligevægts indtag i et par måneder inden man starter et langsomt clean bulk? mvh michael.
Svaret til dette er: Nej
Så hvis I to andre kællinger ellers gad at pakke sammen, så ville stemningen sikkert blive bedre her inde. Mange tak.
Hold da op hvor har man lov til at være nedern.. TS spørger om noget, så kan man da tage sig tiden til rent faktisk at svare ordentligt eller også helt lade være. Helt ærligt, hvor meget tror du han får ud af dine såkaldte "svar"?
Og nu vil jeg så påstå at det er dig der burde pakke sammen, men det er selvfølgelig bare mig. Jeg er ikke stor tilhænger af negative folk der ikke kan føre en ordentlig tone overfor sine medmennesker - og da slet ikke når det er ubegrundet...

PatrickSan skrev:Hold da op hvor har man lov til at være nedern.. TS spørger om noget, så kan man da tage sig tiden til rent faktisk at svare ordentligt eller også helt lade være. Helt ærligt, hvor meget tror du han får ud af dine såkaldte "svar"?
PatrickSan skrev:Og nu vil jeg så påstå at det er dig der burde pakke sammen, men det er selvfølgelig bare mig. Jeg er ikke stor tilhænger af negative folk der ikke kan føre en ordentlig tone overfor sine medmennesker - og da slet ikke når det er ubegrundet...

- Jeg har skam ingen sand i fissen, sidst jeg tjekkede.

andreas7074 skrev:Synes bare det er tåbeligt at svare et spørgsmål med "Nej". Det er komplet tåbeligt.

Jmt skrev:andreas7074 skrev:Synes bare det er tåbeligt at svare et spørgsmål med "Nej". Det er komplet tåbeligt.

andreas7074 skrev:Synes bare det er tåbeligt at svare et spørgsmål med "Nej". Det er komplet tåbeligt. Det eneste TS nu ved ift. før er at han ikke skal gøre dét, han foreslog. Så nu er han helt på bar bund. Dermed har han ikke opnået en skid. Du kunne evt.(rettet mod Pind) forklare ham hvad han skulle gøre, eller skubbe ham i den rigtige retning.

andreas7074 skrev:Jmt skrev:andreas7074 skrev:Synes bare det er tåbeligt at svare et spørgsmål med "Nej". Det er komplet tåbeligt.
Ja, ikke :p ?

andreas7074 skrev:Der simpelthen ikke noget galt i at bede folk om at få sandet ud af fissen. Ok, skal til at bruge den kommentar lidt mere, når nogle herinde giver et semi.pessimistisk svar. "FÅ DET SAND UD AF FISSEN, OG START MED AT FÅ DIN ØVERSTE HALVDEL TIL AT ROTERE." Eller hvad?![]()
Desuden, så har Pind lige skrevet en halv stil om det jeg skrev. TS ved stadig ikke hvad han skal gøre, kun hvad han IKKE skal gøre. Godt lavet
Pind skrev:Hvis man der imod satte den øverste del til at rotere en smule, så ville man ude fra et nej til begge spørgsmål kunne drage:
1) Nej, kroppen er ikke mere modtagelig for at tage på når man lige har ligget i underskud.
2) Nej, det giver ingen mening at lægge sig på dit ligevægtsindtag et par måneder, altså må muligheden være at lægge i underskud i længere tid eller øge vægten da det er de eneste to andre scenarier.
Ud fra den måde han formulerer sine spørgsmål, så giver det god mening, når man bruger hovedet og tænker sig om, at der er massere der kan konkluderes ud fra et "Nej".

andreas7074 skrev:komplet tåbeligt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster