Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Coca-Cola Zero provides real Coca-Cola taste for variety-seeking consumers. Coca-Cola Zero is sweetened with a blend of low-calorie sweeteners, while Diet Coke is sweetened with aspartame. As for Coke/Coca-Cola light, in certain countries, the term "diet" is not used to describe low-calorie foods and beverages. In these countries, we offer Coke/Coca-Cola light. The sweetener blend used for Coke/Coca-Cola light is formulated for each country based on consumer preference.

Bone-14 skrev:Coca-Cola Zero provides real Coca-Cola taste for variety-seeking consumers. Coca-Cola Zero is sweetened with a blend of low-calorie sweeteners, while Diet Coke is sweetened with aspartame. As for Coke/Coca-Cola light, in certain countries, the term "diet" is not used to describe low-calorie foods and beverages. In these countries, we offer Coke/Coca-Cola light. The sweetener blend used for Coke/Coca-Cola light is formulated for each country based on consumer preference.
http://www.thecoca-colacompany.com/cont ... aging.html
Er der ikke aspartam i cola zero?

Pind skrev:Jo, det er der..

Bone-14 skrev:Pind skrev:Jo, det er der..
Se min kilde og drop den done

Pind skrev:Bone-14 skrev:Pind skrev:Jo, det er der..
Se min kilde og drop den done
Se etiketten på enhver Coca-Cola Zero, og lad være med at være dumsmart.

Pind skrev:Jeg har læst det link du postede, og jeg svare dig igen: Der ER aspartam i Zero.
Der er vel ikke så meget at være i tvivl om ? Eller skal det skæres mere ud i pap?

Bone-14 skrev:Pind skrev:Jeg har læst det link du postede, og jeg svare dig igen: Der ER aspartam i Zero.
Der er vel ikke så meget at være i tvivl om ? Eller skal det skæres mere ud i pap?
Jeg siger dig ikke imod. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor de skriver på etikken der er aspartam i, og så skriver de på deres hjemmeside der IKKE er. Og straks er du internet tuff-guy.

Bone-14 skrev:Jeg siger dig ikke imod. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor de skriver på etikken der er aspartam i, og så skriver de på deres hjemmeside der IKKE er. Og straks er du internet tuff-guy.
Coca-Cola Zero provides real Coca-Cola taste for variety-seeking consumers. Coca-Cola Zero is sweetened with a blend of low-calorie sweeteners, while Diet Coke is sweetened with aspartame.

Pind skrev:Aspartam er i sig selv en fenylalaninkilde no?

James Last skrev:Men at direkte kalde det en phenylalaninkilde er jeg ikke sikker på holder 100 i kemien.

a34 skrev:Jeg tror også, at der ligger noget i markedsføringsværdien. Coca Cola light har fået et "tøse-image". Derfor kunne det tænkes, at de lancerede Coca Cola Zero, som en light-sodavand der appellerer det maskuline køn - hvilket jo også ses ud fra deres reklamer.
Jeg tør ikke begive mig ud i det kemiske, men kunne det tænkes, at meget af forskellen egentlig ligger i målgruppen og forsøgt på at ramme denne?

Dingo skrev:James Last skrev:Men at direkte kalde det en phenylalaninkilde er jeg ikke sikker på holder 100 i kemien.
Aspartams kemiske navn er L-aspartyl-L-Phenylalanine methyl ester. Så lader jeg resten være til jeres egne tanker...

Dingo skrev:Hvis phenylalanin indgår et sted, så ja. Mængderne er ikke så vigtige, her snakker vi bare om det er til stede. Det er feks ret relevant for folk med phebylalaninketonuri , hvis de gerne vil undgå at blive hjerneskadede

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster