Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Atomic Ant skrev:Hold da op...
Jeg vil gerne have noget som kan give mig et boost. For jeg er sku den doven og demotiveret type, når det gælder styrke træning.
Noget i kan anbefale? Andet end koffein
.The Atomic Ant skrev:Hold da op...
Jeg vil gerne have noget som kan give mig et boost. For jeg er sku den doven og demotiveret type, når det gælder styrke træning.

Moby Dick skrev:The Atomic Ant skrev:Hold da op...
Ja, lad være med at træne.

Moose skrev:Craze gør heller ingenting for mig, jeg bliver træt og gaber. Lidt senere føler jeg det som om jeg er syg. gav det 3 dage..
Jeg køber et preworkout om året (det er en dyr luksus ting) og derfor er jeg rigtig skuffet over at jeg valgte craze og ikke 1.m.r igen..
Dog smager Craze som en drøm! hvis det ikke havde en så ubehagelig virkning, ville jeg tylle det heledagen
.. Men børnene har desværre overtaget siden og 75% er sikkert på steroider 

The Atomic Ant skrev:Seriøst.. er denne hjemmeside for at latterliggøre dem der spørger og vil have hjælp, bare fordi man er ikke lige så SMART som jer?? og så få flere svar fra uvidende små drenge som spiller kyndige og "BIG BODY" eller en hjemmeside med anbefalinger og råd??
TAG JER SAMMEN OG VIS DOG LIDT RESPEKT OG SPORTSÅND
uvidende små drenge

The Atomic Ant skrev:Kromann skrev:Hvad forventer du af dit preworkout-produkt? Det lyder som om, du har brug for noget amf for at få den ønskede virkning...
Jeg forventer at du holder dig væk fra denne tråd knægt

The Atomic Ant skrev:Dem som kan ikke svare, bare hold jer væk? så simpelt er det.. På den måde kan vi holde en god tone, et udmærket emne og en brugbar hjemmeside. Det gavne mange folk som er mindre "hardcore" end jer

The Atomic Ant skrev:Dem som kan ikke svare, bare hold jer væk? så simpelt er det.. På den måde kan vi holde en god tone, et udmærket emne og en brugbar hjemmeside. Det gavne mange folk som er mindre "hardcore" end jer

peter n skrev:The Atomic Ant skrev:Dem som kan ikke svare, bare hold jer væk? så simpelt er det.. På den måde kan vi holde en god tone, et udmærket emne og en brugbar hjemmeside. Det gavne mange folk som er mindre "hardcore" end jer

Kromann skrev:The Atomic Ant skrev:Dem som kan ikke svare, bare hold jer væk? så simpelt er det.. På den måde kan vi holde en god tone, et udmærket emne og en brugbar hjemmeside. Det gavne mange folk som er mindre "hardcore" end jer
Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig med dit problem. For at kunne dette må du give os mere information. Du beder folk ikke at nævne koffein. Hvordan kan det være?

The Atomic Ant skrev:peter n skrev:The Atomic Ant skrev:Dem som kan ikke svare, bare hold jer væk? så simpelt er det.. På den måde kan vi holde en god tone, et udmærket emne og en brugbar hjemmeside. Det gavne mange folk som er mindre "hardcore" end jer
Du har fået dine svar. Hvad er problemet nu?
Nej jeg har ikke svaret. Problemet er at du har intet liv og bliver ved med at skrive latterlige kommentarer![]()
- GROW UP DUDE! indefra ikke udefra

peter n skrev:The Atomic Ant skrev:peter n skrev:The Atomic Ant skrev:Dem som kan ikke svare, bare hold jer væk? så simpelt er det.. På den måde kan vi holde en god tone, et udmærket emne og en brugbar hjemmeside. Det gavne mange folk som er mindre "hardcore" end jer
Du har fået dine svar. Hvad er problemet nu?
Nej jeg har ikke svaret. Problemet er at du har intet liv og bliver ved med at skrive latterlige kommentarer![]()
- GROW UP DUDE! indefra ikke udefra
Det er ikke så smart, at tilsvine folk der prøve at hjælpe dig, og derefter skrive at de skal "grow up" - men det forventer jeg nu ikke at du forstår. Du har gjort det temmeligt klart, at du er ude af stand til at forstå noget som helst af, hvad der foregår omkring dig. Hvad angår dit oprindelige spørgsmål og problem, så læs tråden igennem igen - der står alt hvad du skal bruge, også selvom det ikke var de råd du havde håbet på.
men du blev ved.. For at stoppe det bliver jeg nød til at bruge en anden psykologisk måde, da gensidig respekt betyder åbenbart ikke så meget for dig... Der er mange af "dine" typer som gøre grin af "mine" typer, og det skal der sættes en stopper for

The Atomic Ant skrev:Kromann skrev:The Atomic Ant skrev:Dem som kan ikke svare, bare hold jer væk? så simpelt er det.. På den måde kan vi holde en god tone, et udmærket emne og en brugbar hjemmeside. Det gavne mange folk som er mindre "hardcore" end jer
Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig med dit problem. For at kunne dette må du give os mere information. Du beder folk ikke at nævne koffein. Hvordan kan det være?
TAK!
Jeg vil have noget som giver mig et kick som jeg skrev tidligere. Koffein piller vil gøre mig mere afhængig, og nogle gange kræver det større doseringer.

The Atomic Ant skrev:jeg tilsviner ingen. Jeg har forklaret dig en gang, at jeg har IKKE brug for dit svarmen du blev ved.. For at stoppe det bliver jeg nød til at bruge en anden psykologisk måde, da gensidig respekt betyder åbenbart ikke så meget for dig... Der er mange af "dine" typer som gøre grin af "mine" typer, og det skal der sættes en stopper for
![]()
Håber du forstår mig ret.

The Atomic Ant skrev:Seriøst.. er denne hjemmeside for at latterliggøre dem der spørger og vil have hjælp, bare fordi man er ikke lige så SMART som jer?? og så få flere svar fra uvidende små drenge som spiller kyndige og "BIG BODY" eller en hjemmeside med anbefalinger og råd??
TAG JER SAMMEN OG VIS DOG LIDT RESPEKT OG SPORTSÅND

The Atomic Ant skrev:Men børnene har desværre overtaget siden og 75% er sikkert på steroider

Tyskeren skrev:jeg synes faktisk craze er en af de få produkter som rent faktisk har en virkning på mig mht. energi. desværre "crasher" jeg også ret hurtigt på det, selv hvis jeg indtager ret store doser, 3-4 scoops. det betyder at man bliver nød til at time det rimeligt godt hvis man rent faktisk skal ha en effekt af det under træning.
gad ikke crashet så stoppede med det og tager bare almindelige koffeinpiller nu, de fungerer ikke lige så godt men der er ikke noget crash
takker!!! 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster