start Cut 5 Aug til jeg rammer 70 kg engang i dec, min nuværende vægt 71 kg. kom frisk

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr. PopEye skrev:Bulkede op til 94 til slutningen af marts og så cuttede jeg ned til 80 til slutningen af september. Nu bulker jeg stille og roligt og skulle gerne ramme de 87-89 kg til omkring nytår, hvor cuttet mod de 75 går i gang![]()
Jeg har så fundet ud af hvor "fed" jeg egentlig er, og at man ikke bare lige smider sin fedtprocent ned hvor man gerne vil..
hvor mange kcal lå du så på over den periode ?
danielhansen13 skrev:Jeg har bulket siden februar 2013 og fortsætter ind i det nye år. Jeg har pt. taget 10 kg på. Min fedtprocent syner uforandret. Eftersom det er mit første rigtig bulk, er jeg godt tilfreds og ville ikke have gjort det anderledes.

hjælpervenner skrev:Har ikke rigtig kørt et decideret cut/bulk, men for 2 år siden vejede jeg 50 kg, nu vejer jeg 74 kg, med en fedtprocent på en 15-16 stykker, og er igang med cut, som jeg regner med skal foregå indtil februar, derefter leanbulke i et par måneder, og så cutte det resterende fedt væk inden sommer.
Er 166 cm høj.

Taekwondo body skrev:hjælpervenner skrev:Har ikke rigtig kørt et decideret cut/bulk, men for 2 år siden vejede jeg 50 kg, nu vejer jeg 74 kg, med en fedtprocent på en 15-16 stykker, og er igang med cut, som jeg regner med skal foregå indtil februar, derefter leanbulke i et par måneder, og så cutte det resterende fedt væk inden sommer.
Er 166 cm høj.
Så har du gainet en god portion muskler:-) har du testet din fedtprocent eller ved du det bare?

Taekwondo body skrev:Mr. PopEye skrev:Bulkede op til 94 til slutningen af marts og så cuttede jeg ned til 80 til slutningen af september. Nu bulker jeg stille og roligt og skulle gerne ramme de 87-89 kg til omkring nytår, hvor cuttet mod de 75 går i gang![]()
Jeg har så fundet ud af hvor "fed" jeg egentlig er, og at man ikke bare lige smider sin fedtprocent ned hvor man gerne vil..
14 kg på 6 måneder er sku flot, du må have været godt sulten til sidsthvor mange kcal lå du så på over den periode ?

Mr. PopEye skrev:Taekwondo body skrev:Mr. PopEye skrev:Bulkede op til 94 til slutningen af marts og så cuttede jeg ned til 80 til slutningen af september. Nu bulker jeg stille og roligt og skulle gerne ramme de 87-89 kg til omkring nytår, hvor cuttet mod de 75 går i gang![]()
14 kg på 6 måneder er sku flot, du må have været godt sulten til sidsthvor mange kcal lå du så på over den periode ?
Undskyld det sene svar![]()
Jeg er altid sulten, så for mig er det faktisk det største problem at bulke, fordi jeg følger min sult lidt mere når jeg bulker. Jeg ligger på omkring 23-2500 kcal når jeg cutter

Taekwondo body skrev:Mr. PopEye skrev:Taekwondo body skrev:Mr. PopEye skrev:Bulkede op til 94 til slutningen af marts og så cuttede jeg ned til 80 til slutningen af september. Nu bulker jeg stille og roligt og skulle gerne ramme de 87-89 kg til omkring nytår, hvor cuttet mod de 75 går i gang![]()
Jeg er altid sulten, så for mig er det faktisk det største problem at bulke, fordi jeg følger min sult lidt mere når jeg bulker. Jeg ligger på omkring 23-2500 kcal når jeg cutter
Nice jeg vil da forsøg samme fremgangsmåde næste gang:-) hvor meget ligger du så i overskud når du bulker?
ligger på ca 1000 kcal mere, dvs 33-3500 

Når okay så et overskud på 500 ca ja det rigtig har selv været en af dem:-).Mr. PopEye skrev:Taekwondo body skrev:Mr. PopEye skrev:Taekwondo body skrev:Mr. PopEye skrev:Bulkede op til 94 til slutningen af marts og så cuttede jeg ned til 80 til slutningen af september. Nu bulker jeg stille og roligt og skulle gerne ramme de 87-89 kg til omkring nytår, hvor cuttet mod de 75 går i gang![]()
Nice jeg vil da forsøg samme fremgangsmåde næste gang:-) hvor meget ligger du så i overskud når du bulker?
Man skal jo huske sult "kun" er en følelse, hvorfor findes der ellers fede menneskerligger på ca 1000 kcal mere, dvs 33-3500

Taekwondo body skrev: Når okay så et overskud på 500 ca ja det rigtig har selv været en af dem:-).

sebastianglinvad skrev:Jeg begyndte at træne mere seriøst fra lige efter sommerferien med en startvægt på 80 kg. Efter at have bulket intensivt i lidt over 4 måneder, har jeg en vægt på 93 kg. med en stadig fornuftigt fedtprocent. Med dette er der kommet rigtig god styrke, så jeg er godt tilfreds og ville ikke have gjort det anderledes. Cutter ned fra 2014 februar til jeg står skarpt nok!

Taekwondo body skrev:sebastianglinvad skrev:Jeg begyndte at træne mere seriøst fra lige efter sommerferien med en startvægt på 80 kg. Efter at have bulket intensivt i lidt over 4 måneder, har jeg en vægt på 93 kg. med en stadig fornuftigt fedtprocent. Med dette er der kommet rigtig god styrke, så jeg er godt tilfreds og ville ikke have gjort det anderledes. Cutter ned fra 2014 februar til jeg står skarpt nok!
Så må du have træningen i orden:-) mit sidste bulk var 6 kg på 10 uger og fik alt for meget fedt på:-)

Flakes skrev:Startede 2013 ud med et cut, da jeg i 2012 havde bulket mig op på en vægt på 94 kg. cuttede ned til 87 men blev ramt af en skade, som jeg har kæmpet med indtil her i august hvor jeg for alvor kom igang med genoptræning m.m., nu er jeg så igen igang med bulk og ligger på 93 kg. bulken skal fortsætte til de 100 kg, hvorefter der cuttes ned til en 12-13% fedt og derefter bulkes op på de 110 eller sådan noget .. alle de planer og målsætninger

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster