Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dulli skrev:cutte med den vægt du har??? Omkring 2000 kcal lige fint men er jo svært at vide når vi ikke kender dit aktivitetsniveau

Equus skrev:Jeg går udfra du mener 40% protein hvad de 60 du skriver er er mig dog lidt en gåde.

Equus skrev:Jeg går udfra du mener 40% protein hvad de 60 du skriver er er mig dog lidt en gåde.

The Dane skrev:Equus skrev:Jeg går udfra du mener 40% protein hvad de 60 du skriver er er mig dog lidt en gåde.
måske han mener kulhydrat?
Men hvor er fedtet?

Michael H. skrev:The Dane skrev:Du får jo også noget fedt (du bør også få noget sundt fedt)
Man kan ikke bare leve af 40% Protein og 60% Kulhydrat. Udover det er pænt svært slet ikke at få noget fedt, så er det heller ikke sundt
Vil selv mene at jeg får masse af sundt fedt fra de kødprodukter jeg nu spiser; kylling, fisk osv.Men for lige at vende tilbage til hovedespørgsmålet. Kan det være fordi jeg simpelthen spiser for lidt - og dermed får alt for lidt protein igennem min kost?

BrianN skrev:Hvordan ved du at du har tabt muskelmasse og taget på i fedt??

Hippokrates skrev:BrianN skrev:Hvordan ved du at du har tabt muskelmasse og taget på i fedt??
Hvor skriver han det?

BrianN skrev:Hippokrates skrev:BrianN skrev:Hvordan ved du at du har tabt muskelmasse og taget på i fedt??
Hvor skriver han det?
I hans første indlæg

Hippokrates skrev:BrianN skrev:Hippokrates skrev:BrianN skrev:Hvordan ved du at du har tabt muskelmasse og taget på i fedt??
Hvor skriver han det?
I hans første indlæg
Han skriver at han taber meget muskelmasse, og hvis han rent hypotetisk kun tabte muskelmasse, så ville hans fedtprocent også stige. Han skrev fedtprocent og ikke fedtmasse. Hvad angår vægtene i diverse fitnesscentre, så benytter jeg dem personligt ikke af den årsag de ofte er upræcise. Hvornår benytter du disse vægte? Væskebalancen har stor indflydelse og jo mindre du vejer dig om morgenen, så kan det have indflydelse på resultatet. Træner du om eftermiddagen?

Michael H. skrev:Jeg bruger vægtene hver lørdag formiddag - men er som sagt godt klar over at de ikke er præcise. Men når det begynder at vise konstant fald i muskelmasse og konstant stigning i fedt %, så må der allegevel være noget i det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster