Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

janninho93 skrev:I stedet for at indtage flere kalorier når du laver cardio, så hellere drop cardio.
Det giver ikke meget mening at lave cardio for at forbrænde kalorier, for derefter at spise kalorier igen. Spild af tid

janninho93 skrev:I stedet for at indtage flere kalorier når du laver cardio, så hellere drop cardio.
Det giver ikke meget mening at lave cardio for at forbrænde kalorier, for derefter at spise kalorier igen. Spild af tid

MadzP92 skrev:janninho93 skrev:I stedet for at indtage flere kalorier når du laver cardio, så hellere drop cardio.
det er vel direkte løgn?. så det du siger er at hvis man dyrker cardio og spiser det man har forbrændt får man absolut intet ud af cardioen?

janninho93 skrev:MadzP92 skrev:janninho93 skrev:I stedet for at indtage flere kalorier når du laver cardio, så hellere drop cardio.
det er vel direkte løgn?. så det du siger er at hvis man dyrker cardio og spiser det man har forbrændt får man absolut intet ud af cardioen?
Det giver da absolut ingen mening at lave cardio og forbrænde 500 kcal, for derefter at spise 500 kcal ekstra. Det får man intet ud af.

Clemmen skrev:janninho93 skrev:MadzP92 skrev:janninho93 skrev:I stedet for at indtage flere kalorier når du laver cardio, så hellere drop cardio.
Det giver da absolut ingen mening at lave cardio og forbrænde 500 kcal, for derefter at spise 500 kcal ekstra. Det får man intet ud af.
Der er da enormt mange fordele ved at dyrke cardio, udover kalorie forbrænding. Ikke at jeg selv gør det, jeg er for doven

janninho93 skrev:Clemmen skrev:janninho93 skrev:MadzP92 skrev:janninho93 skrev:I stedet for at indtage flere kalorier når du laver cardio, så hellere drop cardio.
Der er da enormt mange fordele ved at dyrke cardio, udover kalorie forbrænding. Ikke at jeg selv gør det, jeg er for doven
Nævn nogle så?
For hvis man udelukkende træner for at cutte, så giver det da ingen mening at bruge tid på at forbrænde 500 kcal, for at smide 500 kcal ekstra ind i kostplanen den dag

]janninho93 skrev:Clemmen skrev:janninho93 skrev:MadzP92 skrev:janninho93 skrev:I stedet for at indtage flere kalorier når du laver cardio, så hellere drop cardio.
Der er da enormt mange fordele ved at dyrke cardio, udover kalorie forbrænding. Ikke at jeg selv gør det, jeg er for dovenNævn nogle så?
For hvis man udelukkende træner for at cutte, så giver det da ingen mening at bruge tid på at forbrænde 500 kcal, for at smide 500 kcal ekstra ind i kostplanen den dag[/quote

assi272 skrev:Nogen der eventuelt kunne tænke sig at svare på mit spørgsmål?![]()
![]()

assi272 skrev:Fetd nok tak for det
Mads, når du roer, er det så langtid af gangen, om med lav intensitet, eller skralder du igennem fra start til slut?
Bonus spørgsmål, hvor meget cutter i med? regner selv med at ligge i et underskud på 300-500 kcal

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster