Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

moand230 skrev:Det kan jeg heller ikke sige med 100% sikkerhed, men det ser umiddelbart sådan ud! Derfor undrede jeg mig over, om dette rent faktisk er muligt?

moand230 skrev:Det er et godt spørgsmål, hvordan det hænger sammen.
Jeg holder altid min ksotplan 100%..![]()
Virker det ikke helt hen i hegnet, hvis jeg skal ned på 2000kcal om dagen for at smide de 500g om ugen ca.?

moand230 skrev:Det er et godt spørgsmål, hvordan det hænger sammen.
Jeg holder altid min ksotplan 100%..![]()
Virker det ikke helt hen i hegnet, hvis jeg skal ned på 2000kcal om dagen for at smide de 500g om ugen ca.?

Kardon93 skrev:Hvis du er nybegynder så skyldes det nok begynder gains at du kan gaine muskler, og samtidig smide fedt-.

Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:Hvis du er nybegynder så skyldes det nok begynder gains at du kan gaine muskler, og samtidig smide fedt-.
De få gange jeg har cuttet lidt ned, steg jeg i styrke og voksede også (armene målt med målebånd), så det er skam ikke umuligt.
Der var en fra t-nation kan jeg huske, der hed et langt japansk navn, som stillede op til natural BB konkurrencer. Han "cuttede op" op til konkurrence istedetfor at "cutte ned", da han voksede mens han cuttede, så det er ikke umuligt for alle undtagen "nybegyndere eller svært overvægtige". Kevin Levrone gjorde også altid det samme med at "cutte op".

BBFTW skrev:Hvorfor gjorde han så kun dette op til konkurrencer ? ;D Det er jo win win, så burde man aldrig nogensinde gøre andet end at "cutte op".

Misterhamper skrev: Hvad ved jeg, du kan sikkert godt finde tråden på t-nation hvis du kigger.

wireframed skrev:Misterhamper skrev: Hvad ved jeg, du kan sikkert godt finde tråden på t-nation hvis du kigger.
Især med den super beskrivelse du gav!

Der var en fra t-nation kan jeg huske, der hed et langt japansk navn, som stillede op til natural BB konkurrencer. Han "cuttede op" op til konkurrence istedetfor at "cutte ned", da han voksede mens han cuttede, så det er ikke umuligt for alle undtagen "nybegyndere eller svært overvægtige". Kevin Levrone gjorde også altid det samme med at "cutte op".

the-QB skrev:Der var en fra t-nation kan jeg huske, der hed et langt japansk navn, som stillede op til natural BB konkurrencer. Han "cuttede op" op til konkurrence istedetfor at "cutte ned", da han voksede mens han cuttede, så det er ikke umuligt for alle undtagen "nybegyndere eller svært overvægtige". Kevin Levrone gjorde også altid det samme med at "cutte op".
Og Jay Cutler gør det også. Men når der er medikamenter med inde over, så ændrer sagen sig jo drastisk.

Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:Hvis du er nybegynder så skyldes det nok begynder gains at du kan gaine muskler, og samtidig smide fedt-.
De få gange jeg har cuttet lidt ned, steg jeg i styrke og voksede også (armene målt med målebånd), så det er skam ikke umuligt.

Kardon93 skrev:Det er også dig. Det alt jeg siger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster