Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

J.L.N. skrev:Hvorfor MASSER af maveøvelser? Der hjælper intet når du er i underskud..
Det samme med dine arme, de kan ikke vokse hvis du vil tabe dig.

Flemdogg skrev:Du kan teorektisk set godt tabe dig i fedt og tage på i muskelmasse, men det kræver kirurgisk præcision i kalorietælling og energiforbrug

Flemdogg skrev:Du kan sagtens tabe dig i fedt og tage på i muskelmasse

Flemdogg skrev:Du kan sagtens tabe dig i fedt og tage på i muskelmasse

Lyngbeck skrev:Flemdogg skrev:Du kan teorektisk set godt tabe dig i fedt og tage på i muskelmasse, men det kræver kirurgisk præcision i kalorietælling og energiforbrug
/Fixed

Flemdogg skrev:Lyngbeck skrev:Flemdogg skrev:Du kan teorektisk set godt tabe dig i fedt og tage på i muskelmasse, men det kræver kirurgisk præcision i kalorietælling og energiforbrug
/Fixed
Slet ikke.. Det er så overvurderet...
Jeg er blevet meget stærkere og større..
Jeg har så kun tabt mig en halv %
Men får at vide at jeg ser ud til at have tabt mig og jeg ser lidt mere markeret ud. Jeg dyrker så heller ikke meget mere motion end at cykle og styrketræne.
Altså nogle dage ligger du i overskud og andre i underskud.. Man skal ikke gå så højt op i det

Dobermann skrev:Flemdogg skrev:Du kan sagtens tabe dig i fedt og tage på i muskelmasse
hvordan, vil jeg gerne have en forklaring på:D
skal man træne om morgenen og ligge i overskud ind til aften og så ligge i underskud aften+ nat?

Flemdogg skrev:Dobermann skrev:Flemdogg skrev:Du kan sagtens tabe dig i fedt og tage på i muskelmasse
skal man træne om morgenen og ligge i overskud ind til aften og så ligge i underskud aften+ nat?
Mange der siger man ikke kan.. Du skal bare spise lidt mindre end du plejer.. Men jeg vil nok sige det er lidt forsent nu, hvis du skal være klar til sommer, som allerede er i gang..
Man kan sagtens. Engang troede jeg heller ikke man kunne, men når du spiser så er du jo i overskud.. Også selvom du kun spiser en banan, så optager du maden, energi og forbrænder og så er du i underskud.
Jeg fik at vide at jeg ikke skulle tænke på at være i overskud eller i underskud. En god kostvejleder

Lyngbeck skrev:Lene Hansson?

Lyngbeck skrev:Flemdogg skrev:Lyngbeck skrev:Flemdogg skrev:Du kan teorektisk set godt tabe dig i fedt og tage på i muskelmasse, men det kræver kirurgisk præcision i kalorietælling og energiforbrug
/Fixed
Slet ikke.. Det er så overvurderet...
Jeg er blevet meget stærkere og større..
Jeg har så kun tabt mig en halv %
Men får at vide at jeg ser ud til at have tabt mig og jeg ser lidt mere markeret ud. Jeg dyrker så heller ikke meget mere motion end at cykle og styrketræne.
Altså nogle dage ligger du i overskud og andre i underskud.. Man skal ikke gå så højt op i det
Medmindre det er en fullbody scanning på et hospital så kan den halve procent godt gemmes langt væk..

Flemdogg skrev:Dobermann skrev:Flemdogg skrev:Du kan sagtens tabe dig i fedt og tage på i muskelmasse
Mange der siger man ikke kan.. Du skal bare spise lidt mindre end du plejer.. Men jeg vil nok sige det er lidt forsent nu, hvis du skal være klar til sommer, som allerede er i gang..
Man kan sagtens. Engang troede jeg heller ikke man kunne, men når du spiser så er du jo i overskud.. Også selvom du kun spiser en banan, så optager du maden, energi og forbrænder og så er du i underskud.
Jeg fik at vide at jeg ikke skulle tænke på at være i overskud eller i underskud. En god kostvejleder

Flemdogg skrev:Sig hvad du vil![]()
Jeg kan sagtens og jeg kan se det hjælper ;)
Så må du gøre det anderledes..
Er vi enige om at når du styrketræner nedbryder du dine muskelfibre og bagefter bygger du dem op igen? Tror du så de bliver bygget PRÆCIS så store/små som de var før?!

Flemdogg skrev:hehe jeg er ikke ude på at få sommerformen iår da det ik kan lade sig gøre uden en operation:p har en fedt% på 10 så kunne da være nice at sige i muskler samme tid med at man lige faldt de sidste 2%

Lyngbeck skrev:Flemdogg skrev:Sig hvad du vil![]()
Er vi enige om at når du styrketræner nedbryder du dine muskelfibre og bagefter bygger du dem op igen? Tror du så de bliver bygget PRÆCIS så store/små som de var før?!
Cool nok så. ikke hvis de ikke får næring nok i form af mad. men jeg vil ikke diskutere videre, er kommet derud og hvor jeg ikke kan bevise mine argumenter.

Flemdogg skrev:Lyngbeck skrev:Flemdogg skrev:Sig hvad du vil![]()
Cool nok så. ikke hvis de ikke får næring nok i form af mad. men jeg vil ikke diskutere videre, er kommet derud og hvor jeg ikke kan bevise mine argumenter.
Hvis du nedbryder dine muskler og de ikke får nok næring, så kan bliver de jo mindre og mindre?

Flemdogg skrev:
Har tabt 3-4 kilo og jeg er gået 10 kg. op i bænk og er blevet større..

Lyngbeck skrev:Flemdogg skrev:Sig hvad du vil![]()

Recept skrev:Flemdogg skrev:
Say what?
Et cut er ikke ensbetydende med, du ikke kan blive stærkere. Det er jeg selv blevet. Det, at du mister fedt, får dig til at fremstå mere swole. Jeg nægter simpelthen at tro på, at dine overarme, dine lår eller dit bryst er blevet større.
Det skulle lige være, hvis du ikke var fuldt udvokset endnu, der kan det sgu godt være, hvad ved jeg.

Recept skrev:Flemdogg skrev:
Say what?
Et cut er ikke ensbetydende med, du ikke kan blive stærkere. Det er jeg selv blevet. Det, at du mister fedt, får dig til at fremstå mere swole. Jeg nægter simpelthen at tro på, at dine overarme, dine lår eller dit bryst er blevet større.
Det skulle lige være, hvis du ikke var fuldt udvokset endnu, der kan det sgu godt være, hvad ved jeg.

TheRookie skrev:Synes ikke rigtig jeg fik en svar på hvorvidt mindre kost + mere motion var det der skulle til for at blive klar til sommeren.?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster