Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Biiver skrev:Hvis jeg var dig ville jeg dekonditionere på ~ligevægtsindtag.
Derefter igang med cut ~500kcal underskud om dagen samtidigt med du træner for masse fx HST.

Biiver skrev:Hvis jeg var dig ville jeg dekonditionere på ~ligevægtsindtag.
Derefter igang med cut ~500kcal underskud om dagen samtidigt med du træner for masse fx HST.

sniper skrev:Biiver skrev:Hvis jeg var dig ville jeg dekonditionere på ~ligevægtsindtag.
Ja, det lyder fornuftigt.. Tror ikke du skal forsøge noget deload som jeg også skrev tidligere..Mener dog godt du kan tillade dig at gå et par hundrede kalorier under under decon hvis du vil, men ikke meget mere..

Klund skrev:sniper skrev:Biiver skrev:Hvis jeg var dig ville jeg dekonditionere på ~ligevægtsindtag.
Ja, det lyder fornuftigt.. Tror ikke du skal forsøge noget deload som jeg også skrev tidligere..Mener dog godt du kan tillade dig at gå et par hundrede kalorier under under decon hvis du vil, men ikke meget mere..
Hvad skal skal "" betyde?

sniper skrev:Hvis det var den nederste, så betyder den i dette tilfælde at jeg ikke har noget specifikt at underbygge dette på, men at jeg på ingen måde kunne forestille mig at så lille underskud ville blive nappet fra muskelvævet. I alt fald ikke af betydelig kvantitet..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster