Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1539
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1536

Følg bodybuilding.dk på

dags dato med cirsty

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

var der nogen der lige har set dags dato? jeg er målløs ved slet ikke hvad jeg skal sige

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Venomancer skrev:var der nogen der lige har set dags dato? jeg er målløs ved slet ikke hvad jeg skal sige

Har lige siddet og set det. Det er helt utroligt, hvor tæt på hun var !!!

Logbog: Ingen logbog

Ja, det gjorde jeg. For satan det var hårdt at se, er du da så færdig mand, sidder stadig med tårer i øjnene nu :cry:

Så tænker man på alle dem som ikke engang har nosserne til at passe deres skole, ikke har nosserne til at træne eller udrette noget i livet, og så ser man sådan en fighter her der giver alt hvad hun har 24/7 bare for at overleve, det er fandme fantastisk.

Jeg skal have anskaffet mig en plakat med hende nu, og så skal jeg plante nogle af alle de glimrende citater jeg fik skrevet ned under udsendelsen og så er der motivation til resten af livet, without a doubt. Damn det var fantastisk, inspirende og motiverende.

Now, lets fucking hit the gym.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Opsummering til os nysgerrige sjæle der ikke så programmet, please? :D
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

Så kun lige efter operationen.. :^o

Men skal se det i morgen - jagten på den perfekte krop!
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

si?
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00

Acid skrev:Opsummering til os nysgerrige sjæle der ikke så programmet, please? :D

Kort sagt; Det er en kvinde der dårligt kan trække vejret grundet hun har cystisk fibrose og hun derfor hoster hele tiden, hun er derfor på jagt efter en lunge fra en donor - men der er ikke mange der vil donere en. Hun fighter og fighter og er så positivt indstillet i hele processen, hun kan stortset dø hvert eneste minut. Hun har så planlagt et bryllup med sin mand, som er noget af der ville betyde allermest for hende og gøre hende glad, men to dage inden bryllup bliver hendes tilstand meget kritisk og hun bliver derfor smidt på sygehuset. Hun skulle så egentlig have været under behandling i en uge med diverse medicinske ting og piller og sådan noget, men det gider hun ikke, hun vil bare have det her bryllup gennemført! Så de to dage efter (Torsdagen) bliver hun så gift, og det hele går godt, dagen efter bliver hun så sendt tilbage til sygehuset så hun kan få sin medicinske behandling. Hun bliver så udskrevet igen, og kommer hjem og venter fortsat på denne lunge som kan gøre hun ikke skal leve med at få ilt fra en flaske osv. hele tiden så hun kan leve et "normalt" liv. Parret beslutter sig for at tage på en kort ferie, så de pakker en kuffert, men mens de er på denne ferie går det pludselig galt; cirsty skal indlægges akut. Hun er så på hospitalet igen, det er denne gang det mest alvorlige der er sket med hende hidtil i hendes liv, altså situationen er her på det mest kritiske punkt hidtil. Lige pludselig kommer der en "glædelig" nyhed, der er kommet et par lunger! Så midt om natten vækker de Cirsty til denne overraskelse om natten, men blot 2 timer senere får de så beskeden om at lungerne ikke kan bruges til Cirsty, da de simpelthen er for store. Herefter begynder det for alvor at gå ned af bakke, Cirstys situation bliver så kritisk at hun bliver nødt til at blive lagt i hjerte - lunge respirator, som betyder at hendes egne lunger og hjerte bliver sat ud af drift. Typisk kan man kun have en patient i sådan en hjerte - lunge respirator i 5-10 dage, og her var tiden meget knap. Der kommer så igen et par lunger på "markedet", men også denne gang bliver de afvist, lungerne er ikke raske nok. Cirstys situation er her meget slem, og hun er på randen til at dø - det er snart ikke et spørgsmål om dage, men om timer inden hun dør, men i aller sidste øjeblik får hun så heldigvis en lunge, og hun bliver derfor sund og rask igen. Den dag i dag lever hun et sundt liv, hun er nødt til at tage medicin hver dag, men hun behøver ikke længere at rende rundt med iltmaske hele tiden og hun kan så småt begynde at bevæge sig igen (hvor hun før sad i rullestol) og gøre helt almindelige hverdagsting.

Jeg har sjældent oplevet så stor en fighter, så optimistisk en person alt samlet i en pakke. For satan hvor var det fedt og inspirende og se. Men du skal næsten se den! Det kan jeg stærkt anbefale, tjek AnMohos link i ovenstående, det er nemlig den.
Brugeravatar

Meget inspirerende og positiv fremstilling af hende som person. Endvidere skal nævnes det, som jeg vil betegne som en fantastisk mand, der trods sin unge alder er indstillet på at gøre ALT for at hjælpe sin kone. Stærkt. Desuden var hun aldeles nydelig at se på.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Dødløft: 200.00

Det kommer på tv2 kl 22:30 :)

Macu skrev:Meget inspirerende og positiv fremstilling af hende som person. Endvidere skal nævnes det, som jeg vil betegne som en fantastisk mand, der trods sin unge alder er indstillet på at gøre ALT for at hjælpe sin kone. Stærkt. Desuden var hun aldeles nydelig at se på.

Han var fandme dejlig (no homo) Srsly, jeg tror ikke hun kunne overleve uden ham! Fantastisk at se.
Brugeravatar

xjacobbonde skrev:Det kommer på tv2 kl 22:30 :)

Nej, det er; Dags Dato: Jagten på den perfekte krop.

Der kommer i aften.
Brugeravatar

Asomugha skrev:
xjacobbonde skrev:Det kommer på tv2 kl 22:30 :)

Nej, det er; Dags Dato: Jagten på den perfekte krop.

Der kommer i aften.

:(

Ting som sådan noget her får virkelig mig til at tænke over tingene. Jeg er faktisk glad for, at jeg ikke så det. Jeg ville nok have gjort det samme som Asomugha. Jeg er sådan en svans hvad ting som dette angår.

JannikB skrev:Ting som sådan noget her får virkelig mig til at tænke over tingene. Jeg er faktisk glad for, at jeg ikke så det. Jeg ville nok have gjort det samme som Asomugha. Jeg er sådan en svans hvad ting som dette angår.

:cry: Om ikke andet synes jeg det var et godt afsnit, ikke mindst fordi at den endte lykkeligt! Hvis den endte med at hun døde, så ville jeg for alt i verden også have ønsket at jeg ikke havde set det, men når det ender så godt synes jeg du skal se det, hehe :D

Jeg har sku altid været lidt af en pussy inderst inde, jeg kan ikke engang se Løvernes Konge uden at græde lidt og sidde efterladt med tårer i øjnene da mufasa dør.
Brugeravatar

Asomugha skrev:
JannikB skrev:Ting som sådan noget her får virkelig mig til at tænke over tingene. Jeg er faktisk glad for, at jeg ikke så det. Jeg ville nok have gjort det samme som Asomugha. Jeg er sådan en svans hvad ting som dette angår.

:cry: Om ikke andet synes jeg det var et godt afsnit, ikke mindst fordi at den endte lykkeligt! Hvis den endte med at hun døde, så ville jeg for alt i verden også have ønsket at jeg ikke havde set det, men når det ender så godt synes jeg du skal se det, hehe :D

Jeg har sku altid været lidt af en pussy inderst inde, jeg kan ikke engang se Løvernes Konge uden at græde lidt og sidde efterladt med tårer i øjnene da mufasa dør.

Haha vi er så meget i samme båd! :mrgreen:

Så det også. Voldsomt rørende og inspirerende.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:
Asomugha skrev:

Haha vi er så meget i samme båd! :mrgreen:

Så det også. Voldsomt rørende og inspirerende.

Yay! :D

Du siger bare til hvis jeg kan byde på en middag og et glas rødvin, efterfulgt af en gang løvernes konge :´) :wub:

Jeg kom nogen gange i tvivl om det var selveste Mr Zhasni der havde siddet og klippet den sammen :P
Brugeravatar

Vi er alle nogle fucking pussies her på BB :D
Brugeravatar

Reputation point: 130

Træner her: Muscle House Gym