Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JJohansen skrev:Jaah MC du kan nok godt li gå an

blu skrev:Jeg vil næsten helst at de, der måtte være interesseret, ringer direkte til mig på 32648247.´
Vi har ikke lagt os fast på noget specifikt endnu - så alt efter hvad du/I selv synes kunne være sjovt...
Ring eller skriv.

blu skrev:Imponerende!
Kan du videreformidle en kontakt til ham eller hans forældre?
Mvh.
Kristian

the answer skrev:Ideen med at have et stærkt "barn" inde over showet er da udmærket, men som Bnaz også nævner så vil det nok næppe være en af den slags der går videre i showet eller sågar går hen og vinder det.
Selvfølgelig er det jo flot, men når løftene først er foretaget den ene gang så tror jeg personligt ikke at publikum/dommere etc. gider bruge mere energi på det. Også selvom der efterfølgende vil komme flere forsøg på tungere løft eller lign. - desværre.

Bnaz skrev:the answer skrev:Ideen med at have et stærkt "barn" inde over showet er da udmærket, men som Bnaz også nævner så vil det nok næppe være en af den slags der går videre i showet eller sågar går hen og vinder det.
Selvfølgelig er det jo flot, men når løftene først er foretaget den ene gang så tror jeg personligt ikke at publikum/dommere etc. gider bruge mere energi på det. Også selvom der efterfølgende vil komme flere forsøg på tungere løft eller lign. - desværre.
Præcis - og det er heller ikke muligt at blive ved med at sætte pr hver uge, eller for den skyld løfte tungt hver uge, når man har et vis niveau.
Sikkert imponerende for folk at se det første gang, men..

the answer skrev:Bnaz skrev:the answer skrev:Ideen med at have et stærkt "barn" inde over showet er da udmærket, men som Bnaz også nævner så vil det nok næppe være en af den slags der går videre i showet eller sågar går hen og vinder det.
Præcis - og det er heller ikke muligt at blive ved med at sætte pr hver uge, eller for den skyld løfte tungt hver uge, når man har et vis niveau.
Nemlig - men så går luften også lidt af ballonen

Moqensen skrev:the answer skrev:Bnaz skrev:the answer skrev:Ideen med at have et stærkt "barn" inde over showet er da udmærket, men som Bnaz også nævner så vil det nok næppe være en af den slags der går videre i showet eller sågar går hen og vinder det.
Man kan da måske gå videre, hvis det er forskellige løft man laver.
dl, squat, bp, oh press, osv.

Moqensen skrev:Man kan da måske gå videre, hvis det er forskellige løft man laver.

Bnaz skrev:Moqensen skrev:the answer skrev:Bnaz skrev:the answer skrev:Ideen med at have et stærkt "barn" inde over showet er da udmærket, men som Bnaz også nævner så vil det nok næppe være en af den slags der går videre i showet eller sågar går hen og vinder det.
Tror du virkelig det?
Ikke for at virke nedern eller noget, men jeg tror bare ikke, det er noget folk synes er fedt, så vil de meget hellere høre folk synge eller se dem danse rundt og den slags ting, som er mere almindelige.

Moqensen skrev:Bnaz skrev:Moqensen skrev:the answer skrev:Bnaz skrev:the answer skrev:Ideen med at have et stærkt "barn" inde over showet er da udmærket, men som Bnaz også nævner så vil det nok næppe være en af den slags der går videre i showet eller sågar går hen og vinder det.
Tror du virkelig det?
Ikke for at virke nedern eller noget, men jeg tror bare ikke, det er noget folk synes er fedt, så vil de meget hellere høre folk synge eller se dem danse rundt og den slags ting, som er mere almindelige.
Hvis jeg ikke troede det, skrev jeg det jo nok ikke i mit indlæg, vel?

Sixx skrev:Bnaz> Hvis du lover at dødløfte sådan her lover jeg både at se programmet OG stemme på dig.

Bnaz skrev:Kom og se Nordland cup, så skal jeg nok lave et lille show.

Sixx skrev:Bnaz skrev:Kom og se Nordland cup, så skal jeg nok lave et lille show.
Hvis jeg skal køre så langt forventer jeg er KÆMPE show som er så spektakulært og nyskabende at det for evigt ændrer mit liv.
Måske det er bedre, hvis du smider et youtube link.

Hoosier skrev:Mickel
Han dødløfter omkring det samme og har bænket 50 kg med stop.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster