Der er jo ingen spænding i det som sådan før til allerallersidst hvor der kun er 2-3 kufferter tilbage. Indtil da er der jo reelt ingen valg der skal træffes, og det er rent tidsfordriv at trække åbningen af kufferter i langdrag.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bjørnen skrev:Jeg var publikum derinde, det var ret grinern men selve sjowet er ikke så vildt synes jeg.

WannaBeBig skrev:
Men jeg ser det alligevel

Jokeren16 skrev:deal eller burger meal?

jbh0007 skrev:Jokeren16 skrev:deal eller burger meal?
Burgermeal

WannaBeBig skrev:Bjørnen skrev:Jeg var publikum derinde, det var ret grinern men selve sjowet er ikke så vildt synes jeg.
Det er fordi Casper C er med. Han er DK's sjoveste mand

mrfitness2007 skrev:Deal or no deal. Skod-udsendelse![]()
Men klovnen med frank og casper er dog det sjoveste.
Det er for grinern - glæder mig til den 3 cd kommer..![]()
![]()

mcn skrev:mrfitness2007 skrev:Deal or no deal. Skod-udsendelse![]()
![]()
Fatter ikke folk synes det er sjovt
Det er et TOTAL ripoff. Utroligt hvad man kan slippe afsted med i Danmark nogle gange.
Hvad de færeste nok hved er Klovn et direkte rip-off af den amerikanske sit-com Curb Your Enthusiasm, og flere afsnit har præcis samme plot-struktur, karaktergennemspilning, scenematik/sceneskift, intonation endda dialogen i nærmest nøjagtig ens jokes. Et oplagt eksempel er scenen hvor Frank lyver om Mia's tab af barnet sent hende i graviditeten. På samme måde lyver Larry David i 'Curb' om påståede pædofile overgreb i sin barndom. Scenariet er i begge tilfælde en selvhjælpsgruppe, plottet er skaffe sig sjålen sympati følelse og komikken opbygges omkring at Frank/Larry lyver sig ud på dybt vand uden at angre.
Dette er selvfølig helt bevidst (og rettighedsmæssigt godt betalt) fra Casper C's og Frank Hvams side.

mcn skrev:mrfitness2007 skrev:Deal or no deal. Skod-udsendelse![]()
![]()
Fatter ikke folk synes det er sjovt
Det er et TOTAL ripoff. Utroligt hvad man kan slippe afsted med i Danmark nogle gange.
Hvad de færeste nok hved er Klovn et direkte rip-off af den amerikanske sit-com Curb Your Enthusiasm, og flere afsnit har præcis samme plot-struktur, karaktergennemspilning, scenematik/sceneskift, intonation endda dialogen i nærmest nøjagtig ens jokes. Et oplagt eksempel er scenen hvor Frank lyver om Mia's tab af barnet sent hende i graviditeten. På samme måde lyver Larry David i 'Curb' om påståede pædofile overgreb i sin barndom. Scenariet er i begge tilfælde en selvhjælpsgruppe, plottet er skaffe sig sjålen sympati følelse og komikken opbygges omkring at Frank/Larry lyver sig ud på dybt vand uden at angre.
Dette er selvfølig helt bevidst (og rettighedsmæssigt godt betalt) fra Casper C's og Frank Hvams side.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster