Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JeppN skrev:De fleste piger vil ikke ha, at deres kæreste skal ha six pack.

Rookieboy skrev:JeppN skrev:De fleste piger vil ikke ha, at deres kæreste skal ha six pack.
hahahahaha neeeeeeeeej da

JeppN skrev:Rookieboy skrev:JeppN skrev:De fleste piger vil ikke ha, at deres kæreste skal ha six pack.
Du griner ikke så meget, når du har prøvet at ha en kæreste som er ældre end 15 år

Pind skrev:JeppN skrev:De fleste piger vil ikke ha, at deres kæreste skal ha six pack.
+1
Det der ligger øverst på damernes liste er store arme. Det har flere rundspørger vist.

Rookieboy skrev:JeppN skrev:Rookieboy skrev:JeppN skrev:De fleste piger vil ikke ha, at deres kæreste skal ha six pack.
Du griner ikke så meget, når du har prøvet at ha en kæreste som er ældre end 15 år
Så du siger altså din kæreste foretrækker en ordentlig dunk over en hakket mave? Det giver jo ingen mening

JeppN skrev:Rookieboy skrev:JeppN skrev:Rookieboy skrev:JeppN skrev:De fleste piger vil ikke ha, at deres kæreste skal ha six pack.
Så du siger altså din kæreste foretrækker en ordentlig dunk over en hakket mave? Det giver jo ingen mening
Forestil dig, at du ligger i sengen med en pige som i bund og grund er et skelet, når du rør hende så er det bare intet fedt.. tror du det er rart? nej vel.. er det rart for at pige at ligge op af en stenhård mave? nok ikke... men den er da pæn at se på ja
De vil ha nogle store arme, der kan holde om dem..tryghed

Rookieboy skrev:JeppN skrev:Rookieboy skrev:JeppN skrev:De fleste piger vil ikke ha, at deres kæreste skal ha six pack.

Pind skrev:Rookieboy skrev:JeppN skrev:Rookieboy skrev:JeppN skrev:De fleste piger vil ikke ha, at deres kæreste skal ha six pack.
Nej det er ikke det han siger. Hvorfor er det enten den ene yderlighed eller den anden? Det ligger masser midt imellem de to. Tænk dig nu om.
Faktum er at six-pack'en ligger som nummer et på den liste af kropsdele af mænd helst vil have, når vi ser på mandekroppen, og den ligger langt nede af listen hos kvinderne. Det viser undersøgelser.
Derfor er TS's postulat om at det kvindelig køn foretrækker six-pack forkert på den. Det er dog korrekt, som sagt, at det er det det mandlige køn oftest søger. Det tror jeg, uden at have noget at ha' det i, bunder i at kvinder og mænd har to vidt forskellige opfattelser af hvad det ideelle er. Både ifht. mande- og kvindekroppen.

Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.

Pind skrev:Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.
Nej. Det gør vi ikke. Det er dig det ikke evner at se det mere nuanceret end at det enten må være den ene eller den anden yderlighed. Ganske som jeg nævnte i mit tidligere indlæg.

Pind skrev:Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.
Nej. Det gør vi ikke. Det er dig det ikke evner at se det mere nuanceret end at det enten må være den ene eller den anden yderlighed. Ganske som jeg nævnte i mit tidligere indlæg.

Rookieboy skrev:Pind skrev:Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.
Hahaha ok. Så lad mig lave det om så du også kan følge med. Hvis der står to fyre ved siden af hinanden med samme kropsmål, men den ene har lavere fedtprocent end den anden, så vil 9 ud af 10 piger vælge fyren med den laveste fedtprocent.

Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Pind skrev:Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.
Hahaha ok. Så lad mig lave det om så du også kan følge med. Hvis der står to fyre ved siden af hinanden med samme kropsmål, men den ene har lavere fedtprocent end den anden, så vil 9 ud af 10 piger vælge fyren med den laveste fedtprocent.
Og det konstaterer du på baggrund af hvad?

Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Pind skrev:Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.

Rookieboy skrev:Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Pind skrev:Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.
Ja jeg har sgu lige ikke 30 videnskabelige artikler til at underbygge det. Men du er måske uenig?

Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Pind skrev:Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.
Ja jeg har sgu lige ikke 30 videnskabelige artikler til at underbygge det. Men du er måske uenig?
Ja, kan hverken erklære mig enig eller uenig, eftersom jeg aldrig har været i en situation, hvor der sad to nøgne mænd, med samme kropsmål, og så ellers 10 piger til at vælge, hvem de helst ville have. Det er simpelthen en alt for kompleks problemstilling til at simplificerer som du gør, hvilket også gør denne debat ret værdiløs.

Rookieboy skrev:Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Pind skrev:Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.
Ja, kan hverken erklære mig enig eller uenig, eftersom jeg aldrig har været i en situation, hvor der sad to nøgne mænd, med samme kropsmål, og så ellers 10 piger til at vælge, hvem de helst ville have. Det er simpelthen en alt for kompleks problemstilling til at simplificerer som du gør, hvilket også gør denne debat ret værdiløs.
Du har tydeligvis intet begreb om at forstå hypotetiske situationer. Lad mig skære det helt ud i pap for dig så: Tror du kvinder foretrækker mænd med lav fedtprocent eller høj fedtprocent? Eller endnu bedre, tror du at du ville score flest damer med en stor muskuløs krop med lav fedtprocent, eller en stor muskuløs krop med høj fedtprocent?

Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Vesterling skrev:Rookieboy skrev:Pind skrev:Rookieboy skrev:Men i får det til at lyde som om kvinder foretrækker en blød mand fremfor en markeret mand. Faktum er at de hellere vil have en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 12 end en fyr på 90 kg med en fedtprocent på 20.
Du har tydeligvis intet begreb om at forstå hypotetiske situationer. Lad mig skære det helt ud i pap for dig så: Tror du kvinder foretrækker mænd med lav fedtprocent eller høj fedtprocent? Eller endnu bedre, tror du at du ville score flest damer med en stor muskuløs krop med lav fedtprocent, eller en stor muskuløs krop med høj fedtprocent?
Jamen problemet er at du slet ikke kan stille det op på den måde.
Forestil dig du har en bil: Hvad får bilen til at køre hurtigt? Tag så og isolér én af de faktoerer, der får bilen i bevægelse. Lad os tage hjulene. Selvom du har de allerbedste hjul på din bil, nytter det jo intet hvis der hverken er brændstof, motor, rat mv. På samme måde nytter det intet med en flot, trimmet krop, hvis du ikke har charme, humor, kønt ansigt mv.
Jeg vil gøre som Pind og stoppe den her, du forstår tydeligvis ikke at der ikke kun er yderligheder og jeg gider ikke spilde tid på meningsløse diskussioner, hvor deltageren (læs: dig) har så begrænset horisont.

Vesterling skrev:Jamen problemet er at du slet ikke kan stille det op på den måde.
Forestil dig du har en bil: Hvad får bilen til at køre hurtigt? Tag så og isolér én af de faktoerer, der får bilen i bevægelse. Lad os tage hjulene. Selvom du har de allerbedste hjul på din bil, nytter det jo intet hvis der hverken er brændstof, motor, rat mv. På samme måde nytter det intet med en flot, trimmet krop, hvis du ikke har charme, humor, kønt ansigt mv.

Assault skrev:hvis man er 16 som jeg er. Så ville alle de 16 årige piger have at drenge skal have six pack

MM! skrev:Assault skrev:hvis man er 16 som jeg er. Så ville alle de 16 årige piger have at drenge skal have six pack
Rettet
...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster