HommkufH skrev:Jeg overvejede om jeg bare skulle skrive LOL til dit indlæg, fordi både det du skriver og den artikel du refererer til ikke er sammenhængig med diskussionen...
Men jeg prøver at komme med et pænt konstruktivt svar.
For det første, så er det jo klart, at man kan stige 25 kg. på 2 mdr. som ny, eller hvis man ændrer teknik. Pointen her er, at det er ikke det man tager udgangspunkt i. Når du ændrer teknik bliver det i princippet en ny øvelse, og derfor kan du ikke sammenligne styrkemæssigt med den forige...
For det andet, så den artikel du referere til, er skrevet ud fra forfatterens personlige holdinger og bunder ikke ud i egentlige undersøgelser samt, at der ikke er nogen kildeangivelse på. Den er altså, fulstændig ubrugelig... Men flot du poster den alligevel..
Og for det tredje, så skal jeg endnu engang understrege,
at vi selvfølgelig ikke taler om nybegyndere. Men om personer som er i en fast træningscyklus, da vi ellers ikke ville kunne få nogle brugbare resultater...
Så kort sagt, du er way off...
Og det er så der vi snakker forbi hinanden. Jeg har bare sagt at der har været eksempler på det, hvilket jeg forsat mener der har været, ting som begyndergains osv som jeg også nævner i den første post - Derudover skriver ham jeg citerer også at det nok har noget at gøre med de for gains som intet har med proteinsyntesen at gøre - som jeg igen ikke ved.
Under en fast træningscyklus - med folk der er andet end begyndere - vil jeg ikke påstå du kan ligger i kcal underskud og opbygge masse samtidig. Jeg har hele tiden snakket om begyndere -
For det andet - Ja det kan godt være artiklen er skrevet uden kilde, men indtil du selv smider noget bedre som beviser det stik modsatte med gode kilder, ser jeg på den artikel som en bedre kilde end dig..
Og hvorfor bliver du ved med at rode i dødløften? Jeg skrev bare at det var muligt, pga han hentede det i den tekniske del af løftet - Jeg har ikke relateret det til et kcal underskud eller noget andet.. - og hvis du begynder på det ævl med at det er en ny øvelse - ja så må hvert et løft jo være et ny øvelse hvis du bare gør minimalt anderledes end før.. Og nu gider jeg ikke diskuterer det dødløft mere for du forstå åbenbart ikke hvad jeg har sagt og ikke har sagt.
Edit:
HommkufH skrev:
Jamen halløj champ, du jo helt på svampemarken....
At argumentere for, at man er steget fordi ens teknik ikke er blevet bedre er da ikke sammenligneligt med, at man er steget i styrke under cut...!
DHL^ skrev:25kg på 2 måneder er jo ikke utænkeligt. Der er ufattelig meget at hente i teknikken, har selv lavet noget ligende engang -
HommkufH skrev:Så er man steget i vægt, fordi man har forbedret sin teknik, nu må i sgu lige komme ind i kampen..
Argumenter lige præcis for at han har hentet det i teknikken, og ikke i cns-tilpasninger.
Læs igen og se hvad jeg skriver. Har på intet tids punkt sat Lystfiskerens tungere dødløft i forbindelses med hans cut - Så derfor jeg jo NETOP påstået at det er hentet i teknikken
Men jeg gider ikke diskuterer mere med dig, du gider jo åbenlyst ikke engang bruge 1 minut på at se HVAD jeg skriver. - Synes du skal smide mig en PM hvis du forsat vil diskuterer.