Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

)
hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.

Bombabilatule skrev:hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.
Jeg synes det er frustrerende - for det får mig til at ligne én der bare benægter, for at benægte

Aatu skrev:Jo du har ret i, at det er så udbredt, at det ikke længere er utænkeligt at folk omkring en bruger det.
Ikke desto mindre, så er det min personlige erfaring, at folk som leger politi og bruger den famøse sætning: "Jamen han har jo også snydt og brugt steroider!", typisk er folk som absolut intet nævneværdigt har opnået selv, og udelukkende bruger dette for at retfærdiggøre sine egne mangler, og forsøger at distancere sig selv som en "ikke snyder".
TL;DR: Folk skal passe deres egen træning, og ikke have ondt i røven (medmindre de har squattet tungt)

hjælpervenner skrev:Bombabilatule skrev:hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.
Jeg synes det er frustrerende - for det får mig til at ligne én der bare benægter, for at benægte
Du benægter vel fordi du ikke har taget doping, eller?
Som regel er det folk der ligner lort, og er misundelige på de store, som siger: "Ja, jeg kunne også se sådan ud, hvis jeg tog steroider".

Jmt skrev:Lol, vær da ligeglad.
Jeg er - desværre - ikke SWOLE nok til at blive direkte beskyldt (jeg er dog førhen blevet spurgt af uvidende folk), men bliver jeg det engang vil jeg blot tage det som en kompliment. Eller bare give dem ret. Hvis du lader dig påvirke af beskyldningerne er det først folk tror de har ramt sømmet på hovedet. "Hvorfor ville du blive sur hvis du var clean? Hva'? Hva'? HVA'?"

hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.

Dingo skrev:hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.
Lol.
Hvis folk på dit arbejde anklager dig for at tage af kassen, hvorfor er det så irriterende at blive beskyldt?

hjælpervenner skrev:Dingo skrev:hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.
Lol.
Hvis folk på dit arbejde anklager dig for at tage af kassen, hvorfor er det så irriterende at blive beskyldt?
De 2 ting kan jo på ingen måde sammenlignes. At blive mistænkt for at tage doping må være positivt, fordi det viser at du klarer dig så godt, at folk tror du snyder.

darkthrone skrev:hjælpervenner skrev:Dingo skrev:hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.
Lol.
De 2 ting kan jo på ingen måde sammenlignes. At blive mistænkt for at tage doping må være positivt, fordi det viser at du klarer dig så godt, at folk tror du snyder.
Så med den logik er det også okay at blive mistænkt for at tage af kassen, fordi at det viser at man klarer sig godt og har mange penge, eller?...

hjælpervenner skrev:darkthrone skrev:hjælpervenner skrev:Dingo skrev:hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.
Lol.
Så med den logik er det også okay at blive mistænkt for at tage af kassen, fordi at det viser at man klarer sig godt og har mange penge, eller?...
Det er jo langt fra det samme. At blive beskyldt for at stjæle er ekstremt ubehageligt, hvis der er nogen der spørger dig om du tager doping, så har jeg kun oplevet det som noget positivt.

hjælpervenner skrev:darkthrone skrev:hjælpervenner skrev:Dingo skrev:hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.
Lol.
Det er jo langt fra det samme. At blive beskyldt for at stjæle er ekstremt ubehageligt, hvis der er nogen der spørger dig om du tager doping, så har jeg kun oplevet det som noget positivt.

awesome skrev:Nogle gange når bølgerne går højt herinde, synes jeg også folk kan have en tendens til at beskylde andre for doping....kan vi evt. få nogen af dem på banen?

darkthrone skrev:hjælpervenner skrev:darkthrone skrev:hjælpervenner skrev:Dingo skrev:hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.
Lol.
Det er subjektive følelser. Det kan være rigtig ubehageligt at blive beskyldt for noget som man ikke har gjort. Herunder også doping. Det kan sidestilles lidt med at blive uskyldigt dømt.

Borumpas skrev:At blive beskyldt for at tage doping er at blive beskyldt for at bryde loven. Jeg kan ikke se forskellen.

Borumpas skrev:hjælpervenner skrev:darkthrone skrev:hjælpervenner skrev:Dingo skrev:hjælpervenner skrev:Hvis du ikke tager doping, hvorfor er det så så irriterende at andre folk mistænker dig for at gøre det? Det må vel bare anses som en form for kompliment.
Lol.
At blive beskyldt for at tage doping er at blive beskyldt for at bryde loven. Jeg kan ikke se forskellen.

awesome skrev:
Min læge har engang beskyldt mig for at krudte, fordi jeg havde problemer med knæene...nu har jeg ikke specielt store lår, men hun mente åbenbart det var på sin plads at komme med den slags mundlort fordi jeg bliver anspændt når jeg er ved lægen, og var besværlig at arbejde med....
"Fordi jeg bliver anspændt" haha

Bonan the Barbarian skrev:awesome skrev:Nogle gange når bølgerne går højt herinde, synes jeg også folk kan have en tendens til at beskylde andre for doping....kan vi evt. få nogen af dem på banen?
Vi burde skrive en slags "Godwin's Law" for doping på BB.dk.
...

Bone-14 skrev:Wolves don't lose sleep over the opinions of sheep.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster