Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1301
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1298

Følg bodybuilding.dk på

"Designer" proteinpulver = bedre smag/konsistens?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej,

Skal måske starte med at sige at jeg ALDRIG har prøvet Bodylab's proteinpulver.

Jeg var i CityFitness og træne med en ven forleden. Der kan man bestille sig en shake efter eget ønske. De blender det så med mælk og isterninger - måske lidt vand, det så jeg ikke.

Jeg mener min ven fik en shake med banan fra mærket DYMATIZE. Et relativt dyrt mærke sammenlignet med Bodylab :?
Jeg fik lige en lille slurk af den, og nøøøj den var nice! Ihvertfald sammenlignet med det billige svenske Star Nutrition jeg bruger - jeg har et par kilo tilbage fra dengang jeg boede i Sverige.

Desuden har jeg hørt godt om Optimum Nutrition!?

Mit spørgsmål er om der er nogle herinde som har prøvet "designer" proteinpulver og Bodylab's proteinpulver? - jeg er ikke i tvivl om at kvaliteten er den samme! Men hvordan er smag/konsistens?!
Om det er banan, choko, vanilie, jordbær, karamel som I finder bedst er jeg ligeglad med - det er mere smags oplevelse og konsistens jeg er nysgerrig efter at høre nogle sammenligninger :)

Når man bestiller smagsprøver fra bodylab, 3x25g, kan man så mixe smagene? eller kan man kun få tre af samme smag?

Mvh
Malik
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: KBH SV

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Med hensyn til smagsprøverne sendte de en banan, chokolade og en karamel til mig.
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Tror aldrig jeg har smagt noget af det virkelig dyre proteinpulver, men har da været nogle varianter igennem efterhånden (5-6 stykker) og bodylabs vanillie er rigtig god (den skal naturligvis være kold :mrgreen:)
Den er nem at ryste ud og konsistensen er... ja, som den skal være :dance: Desuden relativt billigt - endvidere mener jeg ikke min shake skal være en gastronomisk oplevelse, nærmere bare noget der skal ned? :roll:

Men kan kraftigt anbefale bodylab.

Edit:

Har forresten også smagt deres choko.. den er god, men bliver trættende i længden. Ellers er den ganske udemærket.. lidt en smagssag, naturligvis.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (2)

Zaulich skrev:..endvidere mener jeg ikke min shake skal være en gastronomisk oplevelse, nærmere bare noget der skal ned? :roll:

Det mente jeg også, indtil jeg prøvede den der shake!

Men sådan er det vel altid, man nøjes med det man har og er snæversynet indtil man mere eller mindre tilfældigt prøver noget bedre :wink:

Jeg kunne måske 'nøjes' med "gourmet" proteinpulver hjemme og så "alm" proteinpulver til gymmet.
Brugeravatar

Malke skrev:Det mente jeg også, indtil jeg prøvede den der shake!

Men sådan er det vel altid, man nøjes med det man har og er snæversynet indtil man mere eller mindre tilfældigt prøver noget bedre :wink:

Jeg kunne måske 'nøjes' med "gourmet" proteinpulver hjemme og så "alm" proteinpulver til gymmet.

Du har nok ret, men kunne ikke forestille mig, at skulle bruge flere penge på "ingenting". Men hvad ved jeg, det kan da være, at jeg skifter meningen den dag en sådan shake bliver serveret :mrgreen:
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste

Zaulich skrev:

Du har nok ret, men kunne ikke forestille mig, at skulle bruge flere penge på "ingenting". Men hvad ved jeg, det kan da være, at jeg skifter meningen den dag en sådan shake bliver serveret :mrgreen:

Du må sgu være billig i drift hvis du tager smagsoplevelsen som "ingenting".

Styrkeliste
- Bænkpres: 27.50
- Squat: 40.00
- Dødløft: 235.00

Logbog: Ingen logbog

Nu hvor vi omtaler disse gourmet-shakes, vil jeg da lade dig høre en opskrift - en af mine egne endda! :P

Den er sikkert lavet før, men det gør den ikke mindre fantastisk:

Indgredienser:

400ml mælk
50-100ml vanille yoghurt
50g skovbær (blandet - frosne)
50kg hindbær (frosne)

og nu kommer hemmeligheden, som nok ikke er en hemlig:

hindbær sorbet

Den kræver lidt indlæring i forhold til at finde rette konsistens, men tro mig... mig og min daværende kæreste kunne blive uvenner, når vi forsøgte at dele en :mrgreen:
Brugeravatar

Styrkeliste

slavers skrev:Du må sgu være billig i drift hvis du tager smagsoplevelsen som "ingenting".

En steak skal være en smagsoplevelse.. det skal min shake ikke :D
Brugeravatar

Styrkeliste

slavers skrev:
Zaulich skrev:

Du må sgu være billig i drift hvis du tager smagsoplevelsen som "ingenting".

Hans mor er i hvert fald billig i drift.

(sorry :roll: )
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 140.00

Malke skrev:Hej,

Skal måske starte med at sige at jeg ALDRIG har prøvet Bodylab's proteinpulver.

Jeg var i CityFitness og træne med en ven forleden. Der kan man bestille sig en shake efter eget ønske. De blender det så med mælk og isterninger - måske lidt vand, det så jeg ikke.

Jeg mener min ven fik en shake med banan fra mærket DYMATIZE. Et relativt dyrt mærke sammenlignet med Bodylab :?
Jeg fik lige en lille slurk af den, og nøøøj den var nice! Ihvertfald sammenlignet med det billige svenske Star Nutrition jeg bruger - jeg har et par kilo tilbage fra dengang jeg boede i Sverige.

Desuden har jeg hørt godt om Optimum Nutrition!?

Mit spørgsmål er om der er nogle herinde som har prøvet "designer" proteinpulver og Bodylab's proteinpulver? - jeg er ikke i tvivl om at kvaliteten er den samme! Men hvordan er smag/konsistens?!
Om det er banan, choko, vanilie, jordbær, karamel som I finder bedst er jeg ligeglad med - det er mere smags oplevelse og konsistens jeg er nysgerrig efter at høre nogle sammenligninger :)

Når man bestiller smagsprøver fra bodylab, 3x25g, kan man så mixe smagene? eller kan man kun få tre af samme smag?

Mvh
Malik

Dymatize kan fås billigt, hvis man bestiller fra England, det samme gælder Optimum Nutrition :wink:

Jeg har før prøvet "Designer protein" med chokoladesmag. De to første shakes var fine, derefter kunne jeg næsten ikke få det ned.

Jeg har også prøvet Bodylab's protein, men det falder ikke i min smag. Men igen en smagssag.
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Dødløft: 160.00

Malke skrev:Mit spørgsmål er om der er nogle herinde som har prøvet "designer" proteinpulver og Bodylab's proteinpulver?

Mvh
Malik

Hvad mener du med 'designer' proteinpulver? Det er jo bare noget en producent har valgt at kalde sit proteinpulver...ligesom nogle kalder deres Extreme og alt muligt andet. Det siger jo ikke noget om produktet eller kvaliteten.

Bodylabs kan klart anbefales. Både mht. smag og kvaltiet. Prøv at bestille smagsprøvern og se om smagen er noget for dig.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Ingen kostplan

ISG skrev:Hvad mener du med 'designer' proteinpulver? Det er jo bare noget en producent har valgt at kalde sit proteinpulver...ligesom nogle kalder deres Extreme og alt muligt andet. Det siger jo ikke noget om produktet eller kvaliteten.

Bodylabs kan klart anbefales. Både mht. smag og kvaltiet. Prøv at bestille smagsprøvern og se om smagen er noget for dig.

Det er vel det samme som med tøj. Nogle gange får man rent faktisk bedre kvalitet for pengene, hvor andre gange bliver man bollet på pengepungen :?

Jeg har bestemt tænkt mig at bestille prøver på alle bodylab's proteinpulvre :wink: - jeg er lidt spændt på karamal hehe :mrgreen:
Brugeravatar

den Bedste smag du kan få er Syntrax Nectar det smager Sindsygt Godt !! men er os dyr men smagen er virkelig god. deres æble et eller andet

Træner her: Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster