Har gået og studset over noget i længere tid efterhånden. Efter jeg har valgt en anden måde at leve mit liv på, efter jeg har ændret mig udsensmæssigt, er der sket ufatteligt mange ændringer socialt!
Jeg er selv blevet et meget gladere menneske, en del mere selvtellid osv, men alligevel er folk faldet fra, man har svære ved at få nye venner osv.
Folk tror endda jeg er 5 år ældre end jeg enlig er, det skyldes self min størrelse kontra de boneheads der ellers er.
Det er først nu jeg er begyndt at indse hvor meget vægt folk enlig ligger på udseenet, jeg er specielt ikke grim, men jeg er meget større end div. boneheads man ser oppe i byen, og det afskrækker måske en del?
Men så alligevel, jeg gider ikke gå i div. v hals, stramme bukser, og være ufatteligt brun, bruger dog voks til fester!
Jeg vil bestemt ikke ændre min størrelse, jeg er glad som jeg er nu, det var jeg ikke før.
Nogen gange undre jeg mig over om der overhovedet er en eneste pige derude som går op i træning osv. De der disko piger, bider ikke så nemt på krogen mere hvis man kan sige det
Det kan self også skyldes at jeg ikke er så social som jeg har været, men tilgengæld er jeg meget mere mig når nu jeg endelig er social!
Grunden til topic, er at høre jeres oplevelser, det kan ikke passe jeg er den eneste der har oplevet overstående, og oplever det den dag idag.

gad vide hva pigerne ville synes om det?