Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Almond skrev:Gode ideer/overvejelser i forhold programmet, men jeg synes alligevel, at meget kan forbedres. Derudover ville jeg nok ikke kaste mig ud i et sådant forløb efter en længere skadesperiode.

Mindpump skrev:Almond skrev:Gode ideer/overvejelser i forhold programmet, men jeg synes alligevel, at meget kan forbedres. Derudover ville jeg nok ikke kaste mig ud i et sådant forløb efter en længere skadesperiode.
https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/l ... /dyspepsi/
jeg er ikke skadet![]()
det også derfor jeg spørger herinde, da det sikkert kan gøres meget bedre.

Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Gode ideer/overvejelser i forhold programmet, men jeg synes alligevel, at meget kan forbedres. Derudover ville jeg nok ikke kaste mig ud i et sådant forløb efter en længere skadesperiode.
https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/l ... /dyspepsi/
jeg er ikke skadet![]()
det også derfor jeg spørger herinde, da det sikkert kan gøres meget bedre.
Ummideltbart er det mest iøjenfaldende det (i mine øjne) relativt dårlige øvelsesvalg. Derudover kan nævnes den (i mine øjne) fuldstændig vanvittige volumen i volume-fasen. Sidst, men ikke mindst, er jeg ikke sikker på, at du forstår ordet frekvens i træningsøjemed? Og når ja, du vil nok få brug for et par deloads i løbet af de 18 uger, hvis du vil undgå at brænde ud rigtig tideligt i forløbet.
)
Mindpump skrev:volumen er høj, men har kørt højere volumen førhen og fundet ud af at hvis min søvn og fødevare indtag er tilpas, opstår der ingen problemer hvis sæt volumen er >40 sæt, frekvensen af 4 gange om ugen er ikke noget problem når det kun er 2 uger, hvilke øvelser er dårlige (der bevist undladt dødløft, det er jo et diskoprogram)

Andreas KS skrev:Mindpump skrev:volumen er høj, men har kørt højere volumen førhen og fundet ud af at hvis min søvn og fødevare indtag er tilpas, opstår der ingen problemer hvis sæt volumen er >40 sæt, frekvensen af 4 gange om ugen er ikke noget problem når det kun er 2 uger, hvilke øvelser er dårlige (der bevist undladt dødløft, det er jo et diskoprogram)
Frekvensen er hvor tit du rammer dine muskler, du rammer dine muskler 2 gange om ugen i frekvens fasen(hvis jeg har forstået det rigtigt). Dermed ikke særlig høj frekvens.

Almond skrev:Hvad med at lave følgende rækkefølge på de forskellige faser, hvor jeg har valgt at undlade et par stykker:
Volumen -> TUT -> deload -> intensitet -> frekvens/udtrætning -> dekon(superkompensation)
men hvilke øvelser var ikke optimale
Bænk press 5 sæt af 5 reps
Chest press 5 sæt af 5 reps
Military press 5 sæt af 5 reps
OH press 5 sæt af 5 reps

Borumpas skrev:Bænk press 5 sæt af 5 reps
Chest press 5 sæt af 5 reps
Military press 5 sæt af 5 reps
OH press 5 sæt af 5 reps
wut.
Du vil køre bænkpres to gange i træk?
Og igen, du vil køre OHP to gange i træk?
Held og lykke med at løfte tæt på dit max

Mindpump skrev:Almond skrev:Hvad med at lave følgende rækkefølge på de forskellige faser, hvor jeg har valgt at undlade et par stykker:
Volumen -> TUT -> deload -> intensitet -> frekvens/udtrætning -> dekon(superkompensation)
nejmen hvilke øvelser var ikke optimale

Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Hvad med at lave følgende rækkefølge på de forskellige faser, hvor jeg har valgt at undlade et par stykker:
Vil du så ikke være sød at forklare mig baggrunden gor dit valg af rækkefølge af de forskellige faser?
Mht. øvelser: Machine rows, chest pres, armbøjninger, OH Pres. Ved nogen af dem, er det nok primært fordi, at jeg ikke forstår meningen med at have dem med.

Almond skrev:Hvad med at lave følgende rækkefølge på de forskellige faser, hvor jeg har valgt at undlade et par stykker:

Mindpump skrev:Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Hvad med at lave følgende rækkefølge på de forskellige faser, hvor jeg har valgt at undlade et par stykker:
Vil du så ikke være sød at forklare mig baggrunden gor dit valg af rækkefølge af de forskellige faser?
Mht. øvelser: Machine rows, chest pres, armbøjninger, OH Pres. Ved nogen af dem, er det nok primært fordi, at jeg ikke forstår meningen med at have dem med.
forklare det med fasenerne i et andet post![]()
armbøjninger = det er udelukkende for at skabe kontakt til brystet før tung konventionel bænk press da jeg har meget nemmere med et svagt pump at skabe kontakt til mine pecs
Maschine row= det bliver brugt i 1 uge... det udelukkende fordi det er meget nemmere at køre rest pause sets.
OH press / OH extension = bedste tricepsøvelse
Chest press = fordi jeg kan godt lide lidt variation fra de normale bænk press varianter, og har en rigtig god kontakt til brystet i maskinen. Maskiner behøver ikke at være fandens værk hvis man bare dosere brugen tilpas

Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Hvad med at lave følgende rækkefølge på de forskellige faser, hvor jeg har valgt at undlade et par stykker:
armbøjninger = det er udelukkende for at skabe kontakt til brystet før tung konventionel bænk press da jeg har meget nemmere med et svagt pump at skabe kontakt til mine pecs
Maschine row= det bliver brugt i 1 uge... det udelukkende fordi det er meget nemmere at køre rest pause sets.
Chest press = fordi jeg kan godt lide lidt variation fra de normale bænk press varianter, og har en rigtig god kontakt til brystet i maskinen. Maskiner behøver ikke at være fandens værk hvis man bare dosere brugen tilpas
Hvilken post?
Jeg mener stadig ikke at armbøjninger er gode som pre-exhaust, da de er afhængige af bw.

Mindpump skrev:Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Hvad med at lave følgende rækkefølge på de forskellige faser, hvor jeg har valgt at undlade et par stykker:
Hvilken post?
Jeg mener stadig ikke at armbøjninger er gode som pre-exhaust, da de er afhængige af bw.
hvad er der galt med armbøjninger når det kun gælder om at få pump i brystet, når formålet ikke er hypertrofi ?

Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Mindpump skrev:Almond skrev:Hvad med at lave følgende rækkefølge på de forskellige faser, hvor jeg har valgt at undlade et par stykker:
Hvilken post?
hvad er der galt med armbøjninger når det kun gælder om at få pump i brystet, når formålet ikke er hypertrofi ?
At din styrke ikke nødvendigvis udvikler sig i samme tempo som din kropsvægt.

lykkestrup skrev:Jeg kan ikke lige overskue at kigge dit program detaljeret igennem. Det undrer mig dog at du overhovedet ikke træner bagkæden på noget tidspunkt ?
og squat skulle være nok

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster