Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:http://www.blizzard.com
glæder mig som et lille barn 

Calwin skrev:Har i set gameplay video?

Calwin skrev:"It’s too early to estimate Diablo III’s release date. As with all Blizzard Entertainment games, our goal is to create a game that is as fun, balanced, and polished as possible. We intend to take as much time developing Diablo III as is necessary to ensure the game meets our own high expectations and those of our players. Blizzard.

Mikkel leicht skrev:Calwin skrev:Har i set gameplay video?
Ja, det er alt for fedt! seriøst hvor glæder jeg mig til det udkommer!!

specter skrev:Mikkel leicht skrev:Calwin skrev:Har i set gameplay video?
Ja, det er alt for fedt! seriøst hvor glæder jeg mig til det udkommer!!
FÅrk jeg har ventet så lægen på det spil.. shit så skal der games igen natten lang..

OG så at det udkommer SNAREST!

Mikkel leicht skrev:Håber der kommer en masse flere classes med evt noget combi classes og flere talents-tress..OG så at det udkommer SNAREST!

Mikkel leicht skrev:Håber der kommer en masse flere classes med evt noget combi classes og flere talents-tress..OG så at det udkommer SNAREST!

Misterhamper skrev:Mikkel leicht skrev:Håber der kommer en masse flere classes med evt noget combi classes og flere talents-tress..OG så at det udkommer SNAREST!
Der kommer 5 classes. De har allerede vist Barbarian og Witch Doctor, så der kommer nok også en Sorceross, en Rogue og en Paladin/Priest.

Mikkel leicht skrev:Misterhamper skrev:Mikkel leicht skrev:Håber der kommer en masse flere classes med evt noget combi classes og flere talents-tress..OG så at det udkommer SNAREST!
Der kommer 5 classes. De har allerede vist Barbarian og Witch Doctor, så der kommer nok også en Sorceross, en Rogue og en Paladin/Priest.
Hvor ved du fra der KUN kommer 5 classes?
de gamle var der flere..

Misterhamper skrev:Mikkel leicht skrev:Misterhamper skrev:Mikkel leicht skrev:Håber der kommer en masse flere classes med evt noget combi classes og flere talents-tress..OG så at det udkommer SNAREST!
Hvor ved du fra der KUN kommer 5 classes?
de gamle var der flere..
Det står på deres side
Der var forresten
3 i Diablo 1
5 i Diablo 2
7 i Diablo 2 LoD

Infinity skrev:Tror der kommer flere end 5 og bliver lidt ked hvis druid ikke er med igen

Jeg kom ned til grail -3 i Diablo 2, så besluttede jeg mig for at få mig et liv 
. Husker stadig både diablo 1 og 2 tydeligt og hvordan jeg har nørdet begge ubeskriveligt meget. Så kan slet ikke vente til diablo 3 udkommer.

vQlse skrev:Jeg kan godt følge din tankegang La - jeg er helt med på dillemaet.
Men jeg tror efterhånden selv jeg er nået så langt i min træning, at jeg ikke vil ødelægge den pga et spil...
Men var der nogle der nævnte noget med lektier?...![]()
Se det er jo STRAKS en anden sag

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster