Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

nicolaidysted94 skrev:fordi hvis du køre den op af lårene er det klart at den kommer i klemme når man kommer længere op af, hvor at stangen egentlig først skal røre dine lår helt oppe i toppen af løftet

zalcos skrev:Nope, ingen hitching
Mit problem er at i toppen af løftet er baren på dyret. Mine arme har bare den længde. Jeg kører baren rimelig tæt på lårene, dyret bliver ramt på vej op ihvertfald. Og det er ikke fordi den har et godt pump fordi jeg har givet den nogle reps hjemmefra

kan godt se dit problem så... 

nicolaidysted94 skrev:okaykan godt se dit problem så...
og emil så vidt jeg ved skal stangen kun røre låret i toppen af løftet, men du skal have stangen tæt på

emil100j skrev:zalcos skrev:Nope, ingen hitching
Mit problem er at i toppen af løftet er baren på dyret. Mine arme har bare den længde. Jeg kører baren rimelig tæt på lårene, dyret bliver ramt på vej op ihvertfald. Og det er ikke fordi den har et godt pump fordi jeg har givet den nogle reps hjemmefra
Bare lige så jeg er med, hvad betyder hitching?

emil100j skrev:nicolaidysted94 skrev:okaykan godt se dit problem så...
og emil så vidt jeg ved skal stangen kun røre låret i toppen af løftet, men du skal have stangen tæt på
Definer tæt på..

nicolaidysted94 skrev:emil100j skrev:nicolaidysted94 skrev:okaykan godt se dit problem så...
Definer tæt på..
tjek maxer.dk konv. dødløft

Jmt skrev:Smid en video af din dødløft og din diller.

emil100j skrev:nicolaidysted94 skrev:emil100j skrev:nicolaidysted94 skrev:okaykan godt se dit problem så...
Definer tæt på..
https://www.youtube.com/watch?v=mJ0OSws9qtE#t=97 Hvis det er den her du hentyder til, så vil jeg da sige at den rører

nicolaidysted94 skrev:emil100j skrev:nicolaidysted94 skrev:emil100j skrev:nicolaidysted94 skrev:okaykan godt se dit problem så...
Definer tæt på..
https://www.youtube.com/watch?v=mJ0OSws9qtE#t=97 Hvis det er den her du hentyder til, så vil jeg da sige at den rører
så vidt jeg kan se rør han kun når han skubber hoften frem.

Mharritz skrev:er jeres arme ikke bare meget korte? jeg har aldrig haft det problem tbh.

emil100j skrev:nicolaidysted94 skrev:emil100j skrev:nicolaidysted94 skrev:emil100j skrev:nicolaidysted94 skrev:okaykan godt se dit problem så...
Definer tæt på..
så vidt jeg kan se rør han kun når han skubber hoften frem.
Den kører da op af skindebenet, men ligegyldigt hvordan vi definere om den "rører" eller ej, så er vi begge to enige om at det er den rigtige måde i videoen
men hva ved jeg, jeg kører sumo !! 

andreas7074 skrev:Det sker under alle mine reps. Hvad er problemet? Har du fissehud på din sjover?

Jmt skrev:andreas7074 skrev:Det sker under alle mine reps. Hvad er problemet? Har du fissehud på din sjover?
Jeg har haft en hel del fissehud på min sjover. Hvad er der galt i det?

andreas7074 skrev:Jmt skrev:andreas7074 skrev:Det sker under alle mine reps. Hvad er problemet? Har du fissehud på din sjover?
Jeg har haft en hel del fissehud på min sjover. Hvad er der galt i det?
Hvis det bliver siddende!
Trollehoved.

nicolaidysted94 skrev:fordi hvis du køre den op af lårene er det klart at den kommer i klemme når man kommer længere op af, hvor at stangen egentlig først skal røre dine lår helt oppe i toppen af løftet

zalcos skrev:Hey peeps!
Nu er det ikke for at starte end trend med diller-tråde, men jeg har også et problem med sjoveren. Den kommer simpelthen i klemme mellem mig selv og stangen når jeg dødløfter. Det er super nederen da jeg er nødt til endten ikke at få hele range of motion med eller at "shrugge" stangen de få cm længere op.
Hvad gør I andre for ikke at få dyret i klemme? (no troll)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster