Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1203
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1200

Følg bodybuilding.dk på

Disko program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej

Står og mangler et program der skal køres fra nu og hen over sommeren. Der skal være fokus på arme, bryst og mave.
Efter sommer bliver der ikke trænet disko længere, men nu ville jeg bare have så meget resultat som muligt netop på disse punkter inden det bliver strand vejr.

Det skal kombineres så det kan give de bedste resultater. Så hvis maven skal trænes hver anden dag for bedste resultater, så lad vær at fremlægge et traditionelt 2 split.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

kør det her program 3 uger, så en uges pause, så 3 uger igen, osv :)
Du får hele kroppen med, men du skal nok få tilfredsstillende resultater.

Tilføj ez curl 2 sæt og 12 reps.
Og til mave kører du nogle sæt dragon flags, og 3 x 12 i cable crunch

http://www.t-nation.com/free_online_art ... ypertrophy
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

First i was like :lol: Then i was like :? and now I'm lie [-(
Spøg til side..
Du vil næppe få bedre resultater ved kun at træne 3 muskelgrupper... Og du selvom du selv medicinerede dig op over begge skuldre, og kørte et godt program der fokuserede på hele kroppen, og kosten spillede totalt, så vil du stadig ikke nå dine ønskede resultater.
Der er hvad.. 2-2 1/2 måned til strandsæson? Hvis man kunne få en flot krop på så kort tid, så tror jeg der ville rende rigtig mange runde som var monster store. Men det gør der ikke. Simpelthen fordi det kræver viden, hård træning, god kost, massere af søvn - alt dette over en lang tidsperiode. Det kræver tålmodighed. Bodybuilding er ikke en lille sprint. det er et marathon kun de stærkeste gennemfører.

- Så drop den der, unskyld mig latterlige, tilgang du har til det, og start på et program der fokuserer på hele kroppen, store øvelser (OG HUSK NU DE BEN).. Så vil du måske komme til at stå med en form over middel til næste sommer.

Håber du kan bruge det.
Brugeravatar

Træner her: FLEXfitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

Tak for linket til programmet.

Hold nu op med de kommentar der. Jeg har ligesom trænet et gost stykke tid og jeg siger ikke jeg kun ville træne de 3 muskel grupper, men jeg ville ligge fokus der.

Ligesom større arme på 12 uger kommer igennem hele kroppen har den et fokus på arme og det er vigtigt at huske.
Hvis mine fokus områder kan vokse bedre ved at træne 6 gange om ugen, tage ekstra øvelser, prioiter øvelserne anderledes eller whatever, er det det jeg gør.

Jeg går nu ikke og tænker på at blive stor på så kort tid, men bare at prioiter min træning lidt anderledes lige op til strandsæsonen.

Styrkeliste

Havde misset pointen med det var med fokus på bestemte muskelgrupper. Min fejl :)
pøj pøj med det...
Brugeravatar

Træner her: FLEXfitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

Det må jeg indrømme at jeg også havde :S

Men smolov er også en god ide. Tag den i bænk press. så skal du nok få masse på dit bryst, hvis du bulker lidt :)
steg selv 6-7 kg ved kun de 2 første ugere!

Du kan finde det under træningsprogrammer )
Brugeravatar

Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste

Men der er bare ikke så meget mave ind over det program. og jo self kan man selv smide øvelser ind, men nu er det jeg leder efter et program der har disse 3 grupper i fokus og kan forklar mig hvor ofte og hvor meget de 3 grupper skal trænes.

Jeg har jo en forestilling om at mave skal trænes hårdt 3 gange om ugen og det samme skal triceps/biceps, da de restituer hurtigere end de større muskel grupper. Tænker der skal supersættes i armene.

Bryst og skulder tænker jeg kun skal trænes 2 gange om ugen, men tilgengæld med 3 øvelser pr muskelgruppe.

Styrkeliste

HerreBred skrev:Men der er bare ikke så meget mave ind over det program. og jo self kan man selv smide øvelser ind, men nu er det jeg leder efter et program der har disse 3 grupper i fokus og kan forklar mig hvor ofte og hvor meget de 3 grupper skal trænes.

Jeg har jo en forestilling om at mave skal trænes hårdt 3 gange om ugen og det samme skal triceps/biceps, da de restituer hurtigere end de større muskel grupper. Tænker der skal supersættes i armene.

Bryst og skulder tænker jeg kun skal trænes 2 gange om ugen, men tilgengæld med 3 øvelser pr muskelgruppe.

Alle muskler skal trænes ens. Men, der er det ved det, at hvis du glemmer ryg træning, til fordel for presse øvelser, kan det går ud over din skulder. Du når ikke at blive et skur til sommer hvis du ikke er det.
Men det nytter jo nok ikke at prøve at belære dig, da du nok har læst problemerne ved det.

Men hvis det endelig er du vil ha ekstra fokus på de 3 muskel grupper, så tag og kør back to bacics med det hele.
Tilføl cable flyes. 4 sæt med 8 reps. Tilføj dips med max vægt 4 sæt med 6-8 reps, tilføj ez reverse curl 6-8 reps.
Skift den mave øvelse der er i programmet ud med 4 sæt eccentriske dragon flags, og 2 sæt cable chrunch.
Brugeravatar

Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste

toto_G4M3R skrev:
HerreBred skrev:Men der er bare ikke så meget mave ind over det program. og jo self kan man selv smide øvelser ind, men nu er det jeg leder efter et program der har disse 3 grupper i fokus og kan forklar mig hvor ofte og hvor meget de 3 grupper skal trænes.

Alle muskler skal trænes ens. Men, der er det ved det, at hvis du glemmer ryg træning, til fordel for presse øvelser, kan det går ud over din skulder. Du når ikke at blive et skur til sommer hvis du ikke er det.
Men det nytter jo nok ikke at prøve at belære dig, da du nok har læst problemerne ved det.

Men hvis det endelig er du vil ha ekstra fokus på de 3 muskel grupper, så tag og kør back to bacics med det hele.
Tilføl cable flyes. 4 sæt med 8 reps. Tilføj dips med max vægt 4 sæt med 6-8 reps, tilføj ez reverse curl 6-8 reps.
Skift den mave øvelse der er i programmet ud med 4 sæt eccentriske dragon flags, og 2 sæt cable chrunch.

Det var jo faktisk en ganske udmærket måde at gøre det på, kigger lige videre på det program med tilrettelserne.
Self skal ryggen nok blive trænet, vi snakker stadig kun fokus områder, det udelukker ikke resten af træningen, måske lige udover benene lidt.

Men havde forstået det såen at de små muskelgrupper kunne trænes hver anden dag for bedste resultat og de større kun hver 3 dag, da de skal bruge ekstra timer på restiruation

Styrkeliste

toto_G4M3R skrev:

supertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 225.00
- Dødløft: 240.00

SDH er et godt valg hvis du vil have en markant fremgang, ift. tid. Et fantastisk program til 3-4 ugers forløb.
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

SDH kan også sagtens køres mere end 3 uger ad gangen, hvis dine led ikke brokker sig. Du kan jo prøve det, og så træne let, når der bliver behov for det, og ikke nødvendigvis efter 3 uger :)

Reputation point: 5

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 171.00

Hvis han vil have en markeret krop til sommer bør han ikke køre SDH. Er SDH ikke KUN noget man gør når man bulker?
Boys become men when they:
1. Are as swift as a coursing river
2. Have all the force of a great typhoon
3. Have all the strengh of a raging fire
4. Are mysterious as the dark side of the moon.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hellerup

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Ingen logbog

Weighttraining skrev:Hvis han vil have en markeret krop til sommer bør han ikke køre SDH. Er SDH ikke KUN noget man gør når man bulker?

Hvor ser du, at han søger markering? har jeg overset det?
i hans log står en kostplan med 3000+ kcal, så går ud fra han bulker..

Reputation point: 5

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 171.00

Sorry my bad, overså lige #-o
Tænkte bare at nu, hvor der skulle være fokus arme, bryst og mave, var det naturligt at han ville være klar til sommeren (cuttet) :)
Boys become men when they:
1. Are as swift as a coursing river
2. Have all the force of a great typhoon
3. Have all the strengh of a raging fire
4. Are mysterious as the dark side of the moon.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hellerup

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 135.00

Nu snakker i om at SDH ikke er godt hvis man vil være markeret inden sommeren, har i nogle forslag til et godt træningsprogram(evt link) hvis man vil være markeret inden sommeren? (har trænet i lang tid forinden).
Kører 2 cuts, og HIIT træning 2 gange om ugen, udover dette 1 enkelt gang motionsboksetræning.

Dr. Dooms disco - mod by Critter.xls
Vedhæftede filer
Dr. Dooms disco - mod by Critter.xls
(175.5 KiB) Downloadet 232 gange
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

Icers123 skrev:Nu snakker i om at SDH ikke er godt hvis man vil være markeret inden sommeren, har i nogle forslag til et godt træningsprogram(evt link) hvis man vil være markeret inden sommeren? (har trænet i lang tid forinden).
Kører 2 cuts, og HIIT træning 2 gange om ugen, udover dette 1 enkelt gang motionsboksetræning.

Guuud.. Du bliver jo ikke 'markeret' af et specielt program, eller en speciel rep-range. Du bliver markeret af at have en lav fedtprocent, samt have en pæn masse dertil. Dette handler i bund og grund mere om kosten end om træningsprogrammet.
Brugeravatar

Styrkeliste

Weighttraining skrev:Hvis han vil have en markeret krop til sommer bør han ikke køre SDH. Er SDH ikke KUN noget man gør når man bulker?

Brosience
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 170.00

Esbenrb skrev:

Brosience

lol wat

SDH er hårdt for kroppen pga, den høje frekvens, så det er en fordel at være i kcal overskud.
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Carsten2002 skrev:
Esbenrb skrev:

Brosience

lol wat

SDH er hårdt for kroppen pga, den høje frekvens, så det er en fordel at være i kcal overskud.

Må give Carsten ret i dette. SDH er et yderst krævende program, både for led men også CNS i sidste fald. Kroppen vil have det meget hårdt i kcal-underskud under ovenstående program, selv hvis individet kaperer en ordentlig workload. Programmet er ikke konstrueret på basis af at køre det under cut, det er sikkert.
Sidst rettet af Getbiggernow 26. apr 2012, 16:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Getbiggernow skrev:
Carsten2002 skrev:
Esbenrb skrev:

Brosience

lol wat

Må give Carsten ret i dette. SDH er et yderst krævende program, både for led men også CNS i sidste fald. Kroppen vil have det meget hårdt i kcal-underskud under ovenstående program, selv hvis individet kaperer en ordentlig workload. Programmet er et konstrueret på basis af at køre det under cut, det er sikkert.

Nu stod der "KUN" noget man gør når man bulker.

nej det er ikke optimalt fordi det er måske er for hårdt. men på den anden side så ville det også hjælpe med at holde på muskelmassen under cut pga det høje workload.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 170.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster