Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

and now I'm lie 

HerreBred skrev:Men der er bare ikke så meget mave ind over det program. og jo self kan man selv smide øvelser ind, men nu er det jeg leder efter et program der har disse 3 grupper i fokus og kan forklar mig hvor ofte og hvor meget de 3 grupper skal trænes.
Jeg har jo en forestilling om at mave skal trænes hårdt 3 gange om ugen og det samme skal triceps/biceps, da de restituer hurtigere end de større muskel grupper. Tænker der skal supersættes i armene.
Bryst og skulder tænker jeg kun skal trænes 2 gange om ugen, men tilgengæld med 3 øvelser pr muskelgruppe.

toto_G4M3R skrev:HerreBred skrev:Men der er bare ikke så meget mave ind over det program. og jo self kan man selv smide øvelser ind, men nu er det jeg leder efter et program der har disse 3 grupper i fokus og kan forklar mig hvor ofte og hvor meget de 3 grupper skal trænes.
Jeg har jo en forestilling om at mave skal trænes hårdt 3 gange om ugen og det samme skal triceps/biceps, da de restituer hurtigere end de større muskel grupper. Tænker der skal supersættes i armene.
Bryst og skulder tænker jeg kun skal trænes 2 gange om ugen, men tilgengæld med 3 øvelser pr muskelgruppe.
Alle muskler skal trænes ens. Men, der er det ved det, at hvis du glemmer ryg træning, til fordel for presse øvelser, kan det går ud over din skulder. Du når ikke at blive et skur til sommer hvis du ikke er det.
Men det nytter jo nok ikke at prøve at belære dig, da du nok har læst problemerne ved det.
Men hvis det endelig er du vil ha ekstra fokus på de 3 muskel grupper, så tag og kør back to bacics med det hele.
Tilføl cable flyes. 4 sæt med 8 reps. Tilføj dips med max vægt 4 sæt med 6-8 reps, tilføj ez reverse curl 6-8 reps.
Skift den mave øvelse der er i programmet ud med 4 sæt eccentriske dragon flags, og 2 sæt cable chrunch.

toto_G4M3R skrev:HerreBred skrev:Men der er bare ikke så meget mave ind over det program. og jo self kan man selv smide øvelser ind, men nu er det jeg leder efter et program der har disse 3 grupper i fokus og kan forklar mig hvor ofte og hvor meget de 3 grupper skal trænes.
Alle muskler skal trænes ens. Men, der er det ved det, at hvis du glemmer ryg træning, til fordel for presse øvelser, kan det går ud over din skulder. Du når ikke at blive et skur til sommer hvis du ikke er det.
Men det nytter jo nok ikke at prøve at belære dig, da du nok har læst problemerne ved det.
Men hvis det endelig er du vil ha ekstra fokus på de 3 muskel grupper, så tag og kør back to bacics med det hele.
Tilføl cable flyes. 4 sæt med 8 reps. Tilføj dips med max vægt 4 sæt med 6-8 reps, tilføj ez reverse curl 6-8 reps.
Skift den mave øvelse der er i programmet ud med 4 sæt eccentriske dragon flags, og 2 sæt cable chrunch.

Weighttraining skrev:Hvis han vil have en markeret krop til sommer bør han ikke køre SDH. Er SDH ikke KUN noget man gør når man bulker?

Icers123 skrev:Nu snakker i om at SDH ikke er godt hvis man vil være markeret inden sommeren, har i nogle forslag til et godt træningsprogram(evt link) hvis man vil være markeret inden sommeren? (har trænet i lang tid forinden).
Kører 2 cuts, og HIIT træning 2 gange om ugen, udover dette 1 enkelt gang motionsboksetræning.

Weighttraining skrev:Hvis han vil have en markeret krop til sommer bør han ikke køre SDH. Er SDH ikke KUN noget man gør når man bulker?

Esbenrb skrev:Weighttraining skrev:Hvis han vil have en markeret krop til sommer bør han ikke køre SDH. Er SDH ikke KUN noget man gør når man bulker?
Brosience

Carsten2002 skrev:Esbenrb skrev:Weighttraining skrev:Hvis han vil have en markeret krop til sommer bør han ikke køre SDH. Er SDH ikke KUN noget man gør når man bulker?
Brosience
lol wat
SDH er hårdt for kroppen pga, den høje frekvens, så det er en fordel at være i kcal overskud.

Getbiggernow skrev:Carsten2002 skrev:Esbenrb skrev:Weighttraining skrev:Hvis han vil have en markeret krop til sommer bør han ikke køre SDH. Er SDH ikke KUN noget man gør når man bulker?
Brosience
lol wat
SDH er hårdt for kroppen pga, den høje frekvens, så det er en fordel at være i kcal overskud.
Må give Carsten ret i dette. SDH er et yderst krævende program, både for led men også CNS i sidste fald. Kroppen vil have det meget hårdt i kcal-underskud under ovenstående program, selv hvis individet kaperer en ordentlig workload. Programmet er et konstrueret på basis af at køre det under cut, det er sikkert.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster