Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mathias1989 skrev:Hvad med en person som træner bryst, arme, skuldre, ryg og mave. Dvs. hele kroppen fra bæltet og op.
Kan man kalde ham en disko pumper?

Seth skrev:mathias1989 skrev:Hvad med en person som træner bryst, arme, skuldre, ryg og mave. Dvs. hele kroppen fra bæltet og op.
Jep, det kan man en disko

mathias1989 skrev:Seth skrev:mathias1989 skrev:Hvad med en person som træner bryst, arme, skuldre, ryg og mave. Dvs. hele kroppen fra bæltet og op.
Okay, det vil jeg også selv mene.
Men ham fyren som jeg omtalte mente ikke selv at han var disko.
I følge ham var en disko en der bare lægger enormt fokus på arme, bryst og mave.
Så tror at der er lidt forskellige synspunkter

Seth skrev:mathias1989 skrev:Hvad med en person som træner bryst, arme, skuldre, ryg og mave. Dvs. hele kroppen fra bæltet og op.

8800 skrev:Seth skrev:mathias1989 skrev:Hvad med en person som træner bryst, arme, skuldre, ryg og mave. Dvs. hele kroppen fra bæltet og op.
Så er jeg i den grad disko jo

Vauve skrev:Nu skal det jo lige siges at der ikke er noget galt i at være "disko". Altså hvis man ønsker sig større overkrop er der jo ingen grund til at træne ben. Bortset måske at det måske vil give et boost til resten af kroppens muskler.
Så hvis du ønsker super store guns skal du jo ikke køre benpres squat og leg extensions etc, hvis det ikke er ben som er dit mål.
Så fuck folks fordomme

Double-D skrev:En der stopper stangen 30 cm fra brystet i bænk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster