Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Lige en sidenote - du kan sagtens gaine en masse styrke på dårlig kost osv., da der er meget kræft at hente i nervesystemet.
Men du har fat i den lange ende - kost er abnorm vigtig! Du kommer ikke langt uden at have nogenlunde styr på din kost - ikke at du behøver at være fanatisk, men det hjælper![]()
Men jeg kan ikke se hele din kostplan

Kolditz skrev:Jeg har over flere perioder haft diskussioner, med både lærer og jævnaldrene om hvor stor kostens betydning er inden for vægttræningen og styrke/masse forøgelse.
De nævner flere gange at man sagtens kan spise i dansk alm. hed og opnå udmærkede resultater. De kender mange der har en trimmet krop som ikke følger nogen kostplan. Det er så ikke mit mål, mit mål er at blive "Stor".
Jeg har før trænet BB med en dårlig kostplan og der var forøgelsen i masse/styrke ikke specielt god.
Hver gang jeg laver madpakke eller lignene skal der bemærkninger, hver gang jeg tvninger mad ned skal der bemærkninger til.
De mennesker som kommer med bæmærkningerne har aldrig trænet, og er enten Utrolig "Overvægtige eller pindearmet". Det er netop sådan jeg ikke vil se ud, og fordi man vil gøre noget for sig selv og gå op i det, skal andre kommentere.
Jeg mener at man skal lægge i moderat kalorieoverskud for at få styrke/masse forøgelse, er jeg galt på den?. Kan jeg sagtens spise i dansk alm. hed og opnå de resultater jeg vil?. Nej det kan jeg bestemt ikke.
Her er et udpreg af hvad jeg spiser i løbet af en dag
files/attachments/7346-4343-Kostplan.JPG
Ud fra deres synspunkt er der til flere personer i den kostplan og jeg vil blive extremt fed hvis jeg fortsætter osv.
Er der nogen der kan følge mig her?.
Skal siges at jeg aldrig har haft en styrkeforøgelse/masse forøgelse som nu!
De mener at man sagtens kan droppe sit mellem måltid og tage en "hot dog" hvis tiden er knap, der er min holdning så "NEJ" det kan man bestemt ikke.
Er det mig, eller dem der er svag? De mener at jeg er fanatiker, hvad angår kost/træning.
De mener også at det kun er proff bb'er der laver kostplan og har en meget struktureret kost/træning, er dette korrakt?. Jeg mener tværtimod alle der vil have udbytte af træningen burde sætte sig ind i kosten. Kosten betyder jo 80% hvis ikke mere, uden ordenlig kost ingen resultater.
Grunden til jeg laver dette indlæg, er for at finde andre som kender til disse situationer, og hvad man kan gøre for at få dem til at forstå sit synspunkt på kosten/træningen.

Kolditz skrev:Det var på en af mine sultne dage
Tjek min log så kan du se hvad jeg vejer.

Bay skrev:Kolditz skrev:Det var på en af mine sultne dage
Små 4200 kcal er altså rigtig, rigtig meget når man vejer 73kg. Det er cirka hvad jeg spiser når jeg bulker og jeg vejer altså 85-86kg

Kolditz skrev:Bay skrev:Kolditz skrev:Det var på en af mine sultne dage
Små 4200 kcal er altså rigtig, rigtig meget når man vejer 73kg. Det er cirka hvad jeg spiser når jeg bulker og jeg vejer altså 85-86kg
Igen det er på dage hvor jeg er enormt sulten. Jeg vil tro jeg indtager 3500 på mine alm dage.

Bay skrev:Kolditz skrev:Bay skrev:Kolditz skrev:Det var på en af mine sultne dage
Igen det er på dage hvor jeg er enormt sulten. Jeg vil tro jeg indtager 3500 på mine alm dage.
Så er det bedre at holde dig på de 3500kcal cirka hver dag og spiser noget som mætter lidt mere med mindre kcal hvis du er meget sulten

Kolditz skrev:Bay skrev:Kolditz skrev:Bay skrev:Kolditz skrev:Det var på en af mine sultne dage
Så er det bedre at holde dig på de 3500kcal cirka hver dag og spiser noget som mætter lidt mere med mindre kcal hvis du er meget sulten
Kan ikke være mere enig, det var en smutter

Bay skrev:Kolditz skrev:Bay skrev:Kolditz skrev:Bay skrev:Kolditz skrev:Det var på en af mine sultne dage
Kan ikke være mere enig, det var en smutter
Præcis, der er ingen grund til at smide unødig fedt på kroppen - det skal jo cuttes af igen

mikey skrev:God post![]()
Har fuldstændig de samme holdninger som dig - jeg kan simpelthen ikke FATTE at folk (både danskere og udlændinge) kalder Danmark for et "mad-land", når der er så mange der ikke fatter hvordan man egentlig burde spise!
Det er selvfølgelig set ud fra en BB'ers synsvinkel - hvis man er en "normal" dansker, der ikke træner så meget, behøver man ikke nødvendigvis spise efter heeelt samme regler som en BB'er..men hvis de bare spiste nogenlunde fornuftig - så ville vi kunne komme langt

Kolditz skrev:Dav igen. Jeg har nu haft en længere snak med pedagoerne, og de vil til at tage maden fra mig, de mener at det ikke er sundt at spise de mellemmåltider jeg gør. Og de siger at når jeg spiser som jeg gør skal jeg mindst træne 6 gange om ugen 6 timer hver gang.
De syntes det er fint at spise 3 gange om dagen, og at 6 gange er unormalt og usundt. Hvad skal jeg gøre? En ting er at jeg bliver utrolig sulten og slet ikke kan overleve af lidt bananerne eller andet, og en anden ting er jo at jeg skal have mit kcal indtag.
De vil også have mig til lægen nu, hvad dælen skal jeg gøre.

Lithium skrev:Kolditz skrev:Dav igen. Jeg har nu haft en længere snak med pedagoerne, og de vil til at tage maden fra mig, de mener at det ikke er sundt at spise de mellemmåltider jeg gør. Og de siger at når jeg spiser som jeg gør skal jeg mindst træne 6 gange om ugen 6 timer hver gang.
De syntes det er fint at spise 3 gange om dagen, og at 6 gange er unormalt og usundt. Hvad skal jeg gøre? En ting er at jeg bliver utrolig sulten og slet ikke kan overleve af lidt bananerne eller andet, og en anden ting er jo at jeg skal have mit kcal indtag.
De vil også have mig til lægen nu, hvad dælen skal jeg gøre.
Siger de virkelig at det er usundt at spise 6 gange om dagen ? Kan du ikke henvise dem til nogle "officielle" kostråd for almindelige mennesker. Det er common knowledge at det er sundere at spise 6 gange om dagen end kun 3. Alene pga blodsukkeret på den måde holdes stabilt.
Synes helt sikkert du skal tage dem alle sammen med op til din læge, så kan de jo blevet overrasket, når han fortæller dem hvor langt fra virkeligheden de befinder sig regarding kost & frevens, og på den måde få sig en lærestreg.

3500 er også meget når du kun vejer lige over 70kg!Kolditz skrev:Nu har de læst den fra Teamdanmark og det hjalp slet ikke på det, fordi de spiser mindre mad end mig![]()
Så siger de at de kender flere folk som ikke spiser lige så meget som mig og får gode resultater, jeg får fanme kun 3500kcal.
Og man kan hellere ikke sammenligne to mennesker, nogle skal have mere mad end andre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster