Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SimonJ skrev:Er jeg den eneste som lige har Danmark mod Rusland, og så den ekstremt overraskende og endnu mere heldige afslutning? Jeg må indrømme at jeg oppe og af sengen og nærmest skreg af glæde. Utroligt mål fra Mikkel Hansen =D>

SimonJ skrev:Er jeg den eneste som lige har Danmark mod Rusland, og så den ekstremt overraskende og endnu mere heldige afslutning? Jeg må indrømme at jeg oppe og af sengen og nærmest skreg af glæde. Utroligt mål fra Mikkel Hansen =D>

Kæmperen skrev:SimonJ skrev:Er jeg den eneste som lige har Danmark mod Rusland, og så den ekstremt overraskende og endnu mere heldige afslutning? Jeg må indrømme at jeg oppe og af sengen og nærmest skreg af glæde. Utroligt mål fra Mikkel Hansen =D>
Det var meget voldsomt. Sjældent har håndbold været så spændende.

crel22 skrev:Kæmperen skrev:SimonJ skrev:Er jeg den eneste som lige har Danmark mod Rusland, og så den ekstremt overraskende og endnu mere heldige afslutning? Jeg må indrømme at jeg oppe og af sengen og nærmest skreg af glæde. Utroligt mål fra Mikkel Hansen =D>
Tror de kommer langt nu, det var lige hvad der var brug for

Kæmperen skrev:Nu må vi se om PG kan gøre dem kunsten efter.

SimonJ skrev:crel22 skrev:Kæmperen skrev:SimonJ skrev:Er jeg den eneste som lige har Danmark mod Rusland, og så den ekstremt overraskende og endnu mere heldige afslutning? Jeg må indrømme at jeg oppe og af sengen og nærmest skreg af glæde. Utroligt mål fra Mikkel Hansen =D>
Tror de kommer langt nu, det var lige hvad der var brug for
Virkelig? De skal i hvertfald spille drastisk bedre, hvis de skal videre til semi finalen.

YES MOTHERFUCKER!
:D
kaskelolhval skrev:Det var fuldstændigt sindsygt! Vi fik lov at se den i skolen, men skulle holde larmen nede, og da Mikkel Hansen til sidst scorede fløj alle op og trampede i gulvet så flere blev smidt ud, og ikke må vise sig i hendes timer igen imorgen:D

SimonJ skrev:kaskelolhval skrev:Det var fuldstændigt sindsygt! Vi fik lov at se den i skolen, men skulle holde larmen nede, og da Mikkel Hansen til sidst scorede fløj alle op og trampede i gulvet så flere blev smidt ud, og ikke må vise sig i hendes timer igen imorgen:D
Haha hvor genialt. Men det er da også umuligt at larme, når kampen sluttes sådan af

Karl Æg skrev:Vi går ikke videre fra gruppespillet.

Karl Æg skrev:Ifølge mig og fordi vi spiller som røven af 4. division.

Karl Æg skrev:Nu bliver jeg pludselig i tvivl, hvor mange går der videre fra gruppespillet? 4 eller 8 hold? 8, ik? Under alle omstændigheder skal vi have point fra vores næste to kampe, hvis vi skal holde fast i håbet og som det ser ud lige pt. er det ikke noget jeg synes ser særlig realistisk ud.

mathias1989 skrev:Jeg så kampen på skadestuens venteværelse.
Jeg kunne godt beherske mig da vi vandt.
Men det kunne min far til gengæld ikke ..
Han løb rundt og skreg så der kom 8 læger og sygeplejersker løbende for at se hvad der skete! =D>
"Man gør ikke sådan på skadestuen!!!!!" haha

MC skrev:Men hold kæft hvor er det også udfortjent - hvis vi ikke begynder at spille håndbold MEGET snart, så går vi ikke videre fra gruppespillet. Men måske sejren idag kan give en masse selvtillid til holdet, for de spiller godt nok nervøst i øjeblikket!

Karl Æg skrev:MC skrev:Men hold kæft hvor er det også udfortjent - hvis vi ikke begynder at spille håndbold MEGET snart, så går vi ikke videre fra gruppespillet. Men måske sejren idag kan give en masse selvtillid til holdet, for de spiller godt nok nervøst i øjeblikket!
Det er i mine øjne helt tydeligt, at det ikke er det samme hold, der vandt EM guld tidligere i år. De lader slet ikke til at have samme gejst eller vindermentalitet.
Næ du, skal vi have guld til OL er det Joachim Bolsen vil skal sætte vores lid til

MC skrev:Karl Æg skrev:MC skrev:Men hold kæft hvor er det også udfortjent - hvis vi ikke begynder at spille håndbold MEGET snart, så går vi ikke videre fra gruppespillet. Men måske sejren idag kan give en masse selvtillid til holdet, for de spiller godt nok nervøst i øjeblikket!
Det er i mine øjne helt tydeligt, at det ikke er det samme hold, der vandt EM guld tidligere i år. De lader slet ikke til at have samme gejst eller vindermentalitet.
Næ du, skal vi have guld til OL er det Joachim Bolsen vil skal sætte vores lid til
Som jeg ser det mangler vi især to ting so far - Michael Knudsen og et par ordentlige fløje. Ingen tvivl om at Lars Christiansen og Hans Lindberg er nogle af verdens bedste, men det kører simåelthen ikke for dem. Især Hans Lindberg var jo pinligt ringe i gårsdagens kamp, hvor han vel scorede på 1/10 forsøg eller noget i den stil?

MO skrev:MC skrev:Karl Æg skrev:MC skrev:Men hold kæft hvor er det også udfortjent - hvis vi ikke begynder at spille håndbold MEGET snart, så går vi ikke videre fra gruppespillet. Men måske sejren idag kan give en masse selvtillid til holdet, for de spiller godt nok nervøst i øjeblikket!
Som jeg ser det mangler vi især to ting so far - Michael Knudsen og et par ordentlige fløje. Ingen tvivl om at Lars Christiansen og Hans Lindberg er nogle af verdens bedste, men det kører simåelthen ikke for dem. Især Hans Lindberg var jo pinligt ringe i gårsdagens kamp, hvor han vel scorede på 1/10 forsøg eller noget i den stil?
Lars Christiansen var nu god i går.

MO skrev:Hvordan ser stillingen i deres gruppe ud efter den uafgjorte kamp mos Island nu?
Har de en chance for, at komme videre?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster