Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

chestpumper skrev:Så skal det være senior.
Resten kan du læse her. http://www.dbff.dk/downloads/alt_om_konkurrencer.pdf

Equus skrev:junior klassen hedder -80kg og +80kg og det er naturligvis muligt at opnå clean, kig på billederne fra i år, ud af dem der stillede op i junior i år var der kun 1 der tydeligt havde haft fingrene i kagedåsen

JB skrev:Equus skrev:junior klassen hedder -80kg og +80kg og det er naturligvis muligt at opnå clean, kig på billederne fra i år, ud af dem der stillede op i junior i år var der kun 1 der tydeligt havde haft fingrene i kagedåsen
Hvor kan man finde disse billeder?

Bay skrev:JB skrev:Equus skrev:junior klassen hedder -80kg og +80kg og det er naturligvis muligt at opnå clean, kig på billederne fra i år, ud af dem der stillede op i junior i år var der kun 1 der tydeligt havde haft fingrene i kagedåsen
http://dm2010.dbff.dk/#home

chestpumper skrev:Bay skrev:JB skrev:Equus skrev:junior klassen hedder -80kg og +80kg og det er naturligvis muligt at opnå clean, kig på billederne fra i år, ud af dem der stillede op i junior i år var der kun 1 der tydeligt havde haft fingrene i kagedåsen
Hvilket album er det?
Equus: Hvem havde fingerne i kagedåsen?

Equus skrev:chestpumper skrev:Bay skrev:JB skrev:Equus skrev:junior klassen hedder -80kg og +80kg og det er naturligvis muligt at opnå clean, kig på billederne fra i år, ud af dem der stillede op i junior i år var der kun 1 der tydeligt havde haft fingrene i kagedåsen
Hvilket album er det?
Equus: Hvem havde fingerne i kagedåsen?
kig på billederne, det burde være tydeligt

chestpumper skrev:Equus: Hvem havde fingerne i kagedåsen?

chestpumper skrev:Hvilket album nr. er det?

Ham der skulle aldrig have fået lov at veje ind. Og nej de var næsten allesammen krudtet. Vil sige at der kun var 1 som ikk var, og det var ham på billedet. 

JB skrev:chestpumper skrev:Equus: Hvem havde fingerne i kagedåsen?
Men det var nok den forkerte kagedåse

raunen skrev:hahaHam der skulle aldrig have fået lov at veje ind. Og nej de var næsten allesammen krudtet. Vil sige at der kun var 1 som ikk var, og det var ham på billedet.
Det er svært at opnå clean, hvis du vil i top 3 hehe. Så skal du da have gener fra himlen

Equus skrev:raunen skrev:hahaHam der skulle aldrig have fået lov at veje ind. Og nej de var næsten allesammen krudtet. Vil sige at der kun var 1 som ikk var, og det var ham på billedet.
Det er svært at opnå clean, hvis du vil i top 3 hehe. Så skal du da have gener fra himlen
lol, du aner jo ikke hvad du taler om

raunen skrev:Equus skrev:raunen skrev:hahaHam der skulle aldrig have fået lov at veje ind. Og nej de var næsten allesammen krudtet. Vil sige at der kun var 1 som ikk var, og det var ham på billedet.
lol selv man, det er da dig der ikk aner hvad du snakker om. Jeg siger næsten allesammen, hvilket det også var tydeligt at se.. ! Kender du overhovedet nogle af deltagerne? Ved du om de var clean? For chancen for det er minimal!

Equus skrev:raunen skrev:Equus skrev:raunen skrev:hahaHam der skulle aldrig have fået lov at veje ind. Og nej de var næsten allesammen krudtet. Vil sige at der kun var 1 som ikk var, og det var ham på billedet.
lol selv man, det er da dig der ikk aner hvad du snakker om. Jeg siger næsten allesammen, hvilket det også var tydeligt at se.. ! Kender du overhovedet nogle af deltagerne? Ved du om de var clean? For chancen for det er minimal!
ja, Jeg kender skam 2 af deltagerne, og ud fra deres egne udsagn er de rene.
Hvormange er næsten alle sammen ud af 5 ?
Man skal passe på med at fortælle folk, hvad de ved og ikke ved, specielt når man er 16 år og aldrig har stået på en scene, eller været i nærheden af folk der har.

raunen skrev:Prøv og hør her mester du skal ik spille kong gullerød overfor mig.
Jeg har en familie der har trænet allesammen på forskellige niveauer. Flere har stillet op mange gange, og har os nærmeste familie som sidder i dommergruppen. Har set DM flere gange og planlægger at tage til både EM og Nordisk næste år, og Fibo messe næste år igen. Indenfor de næste 5 år håber jeg selv på at stille op. Så du skal absolut ikk stå og belære mig om hvad jeg har og ikke har.
Det er da muligt jeg kun er 16 år men jeg vil vædde på at jeg står langt bedre end dig, og har langt mere erfaring indenfor bodybuilding verden end du nogen sinde får.

raunen skrev:
Prøv og hør her mester du skal ik spille kong gullerød overfor mig.
Jeg har en familie der har trænet allesammen på forskellige niveauer. Flere har stillet op mange gange, og har os nærmeste familie som sidder i dommergruppen. Har set DM flere gange og planlægger at tage til både EM og Nordisk næste år, og Fibo messe næste år igen. Indenfor de næste 5 år håber jeg selv på at stille op. Så du skal absolut ikk stå og belære mig om hvad jeg har og ikke har.
Det er da muligt jeg kun er 16 år men jeg vil vædde på at jeg står langt bedre end dig, og har langt mere erfaring indenfor bodybuilding verden end du nogen sinde får.

Spiderman skrev:Rauen du er sjov![]()
René syntes det er fedt at der er sneget sig et billede af dig under junior BB det er også sjovt![]()
Rune 31 år;-)

Haha. 

raunen skrev:Stiller du selv op i noget da?
Med de stats der ser jeg da intet vildt. Medmindre det er med en bf på 8Haha.
190 høj og 106 kg. eller hvad det nu var, er jo ikke ligefrem overvældene..
Evt. klar lige til atletic fitness

Træbenet skrev:raunen skrev:Stiller du selv op i noget da?
Men de har da i det mindste deres eget billede på, som profilbillede...

raunen skrev:Equus skrev:raunen skrev:Equus skrev:raunen skrev:hahaHam der skulle aldrig have fået lov at veje ind. Og nej de var næsten allesammen krudtet. Vil sige at der kun var 1 som ikk var, og det var ham på billedet.
ja, Jeg kender skam 2 af deltagerne, og ud fra deres egne udsagn er de rene.
Hvormange er næsten alle sammen ud af 5 ?
Man skal passe på med at fortælle folk, hvad de ved og ikke ved, specielt når man er 16 år og aldrig har stået på en scene, eller været i nærheden af folk der har.
Prøv og hør her mester du skal ik spille kong gullerød overfor mig.
Træbenet skrev:raunen skrev:Stiller du selv op i noget da?
Men de har da i det mindste deres eget billede på, som profilbillede...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster