Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kardon93 skrev:Jeg har næsten aldrig endnu set en BB'er dødløfte og sjældent squate, kan det have noget at gøre med at skade-potentialen i de øvelser er høje?

Illisher skrev:Kardon93 skrev:Jeg har næsten aldrig endnu set en BB'er dødløfte og sjældent squate, kan det have noget at gøre med at skade-potentialen i de øvelser er høje?
det kan have noget at gøre med der hvor du træner er de alle nogle disko drenge![]()
rigitge bodybuildere squatter og dødløfter. det kan jeg garentere dig.
Du kan jo bare youtube coleman og ongle af alle de andre og se nogle af deres trænings videoer.

Kardon93 skrev:Illisher skrev:Kardon93 skrev:Jeg har næsten aldrig endnu set en BB'er dødløfte og sjældent squate, kan det have noget at gøre med at skade-potentialen i de øvelser er høje?
det kan have noget at gøre med der hvor du træner er de alle nogle disko drenge![]()
rigitge bodybuildere squatter og dødløfter. det kan jeg garentere dig.
Du kan jo bare youtube coleman og ongle af alle de andre og se nogle af deres trænings videoer.
Har set rigtig mange bodybuildere træne og har højst set dem Squatte men der er kun rigtig få af dem der dødløfter.
Og der hvor jeg træner tror jeg maks der er 4 der Dødløfter. Så ja, rigtige disko drenge.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster