Har prøvet at læse div. artikler og det er blevet lidt bedre, men vil I lige se og kommenter på videoen/teknikken http://www.youtube.com/watch?v=h2--xKJm6xc
På forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gotlieb skrev:Jeg er helt ny i forhold til dødløft og tror måske jeg runder for meget i ryggen. Skal jeg prøve at få røven længere ned og spænde mere op eller hur?
Har prøvet at læse div. artikler og det er blevet lidt bedre, men vil I lige se og kommenter på videoen/teknikken http://www.youtube.com/watch?v=h2--xKJm6xc
På forhånd tak

Gotlieb skrev:Tak for alle svarene!
Der er en del at arbejde videre på må jeg sige![]()
Tror jeg har mere opspænd, når jeg løfter tungere, men så runder ryggen. Filmen er også lavet efter min træning, så er rimelig træt i ryggen der plus vægten er let.
Jeg vil prøve at arbejde videre med det I har skrevet også måske poste en ny video, når jeg øvet lidt mere. Så må vi se om det er blevet bedre.

susse skrev:Gotlieb skrev:Tak for alle svarene!
Der er en del at arbejde videre på må jeg sige![]()
Tror jeg har mere opspænd, når jeg løfter tungere, men så runder ryggen. Filmen er også lavet efter min træning, så er rimelig træt i ryggen der plus vægten er let.
Jeg vil prøve at arbejde videre med det I har skrevet også måske poste en ny video, når jeg øvet lidt mere. Så må vi se om det er blevet bedre.
Syntes du skal starte med det jeg har skrevet også der efter kan der arbejdes vider med noget af det andet, for hvis du tænker på at ratte det jeg har skrevet, går meget af det andet også automatisk ind under også går det iorden, også er der bare lige et par små ting der kan blive rettet på efter det.

SimonJ skrev:Nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem, men du her er et godt tip: Sørg for skyde brystkassen frem og træk dine skuldre tilbage!

Thomas Jagd skrev:SimonJ skrev:Nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem, men du her er et godt tip: Sørg for skyde brystkassen frem og træk dine skuldre tilbage!
Ja, i slutningen af bevægelsen mener du forhåbentligvis. I bunden af løftet, dvs. startpositionen, skal du trække dig i en stram startposition, hvor skulderbladene trækkes fra hinanden og ikke sammen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster