PumpToAchieve skrev:Lad vær med at sove for længe fra lørdag til søndag, også sørg for at være aktiv i løbet af søndagen.
Friche skrev:Jeg synes det nemmeste er at stå nogenlunde tidligt op søndag og så gå tidligt i seng. Det fungerer fint for mig, selvom man ikke er 200% frisk hele søndag.
Jeg skal stadig have mindst 7 timers søvn for at kunne få noget ud af træningen. Jeg sover normalt 8-9 timer. Og hvis jeg først sover kl 4-5-6 stk, så bliver klokken jo mange før jeg fået de 7 timer. Men det kan være jeg bare skal koordinere det sådan at jeg tager tidligere hjem lørdag hvis jeg skal træne om søndagen.
pumpfmaster skrev:Jeg står tit i døren i weekenderne nogle gange begge dage, jeg sørger for at få spist en masse i løbet af natten og sover maks 6-7 og så står jeg op for at nå måltider osv, jeg er ikke træt eller uoplagt mandag til træning..
Men hvad så hvis du skal træne søndag?
Lou skrev:For mig at se, er det udelukkende et prioriteringsspørgsmål. Hvad er vigtigst: at være længe ude, spolere din døgnrytme og være for uoplagt til at træne, eller at tage tidligt hjem, bevare et normal døgnrytme, og være oplagt til at træne?
Det må kunne lade sig gøre at nå det hele. Jeg har timerne i døgnet til det, det er mere et spørgsmål om at få lagt dem så de er til min fordel.