Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sagtens.. Det er bare med en hvis risiko for at ryge hjem igenTheiskn skrev:man kan da ikke være med til OL og være krudtet op til ørene.

Theiskn skrev:Ok, så SL er clean i DK, men i mange andre lande er det ikke. Strongman havde jeg også på fornemmelsen var noget hvor folk tit var dopet.
Hvad tænker du om VL, det må da være clean, man kan da ikke være med til OL og være krudtet op til ørene.

Theiskn skrev:Bodybuilding: Jeg har fået det indtryk af at have læst på dette forum, at de fleste pro bodybuildere er på krudt. Derfor kunne jeg forestille mig at de aldrig blev testet, ellers ville de jo ikke kunne stille op?

Lithium skrev:Hvis man skal tro rygterne så er vægtløftning ikke clean i DK. Angiveligt forgår der en del kældertræning offseason herhjemmee

Mussetrussen skrev:Bonus fact: Der er en som er testet positiv for doping i floorball. Så er man fandme hardcore floorball spiller.

mikkel_baech skrev:Mussetrussen skrev:Bonus fact: Der er en som er testet positiv for doping i floorball. Så er man fandme hardcore floorball spiller.
jeg tænker bare, gad vide hvilken spillestil der har resulteret i at man i en sådan sportsgren bliver testet? Død ved floorballstav måske

Cykelmyggen Egon skrev:kan de tests man laver spore alt ulovligt eller er det kun det mest effektfulde... eller hvordan?

mikkel_baech skrev:jeg tænker bare, gad vide hvilken spillestil der har resulteret i at man i en sådan sportsgren bliver testet? Død ved floorballstav måske

Lithium skrev:Mest testede idrætsgrene i 2009
Idrætsgren Antal dopingprøver
Fodbold 189
Cykling 170
Håndbold 170
Ishockey 121
Styrkeløft 98
Svømning 81
Atletik 79
Roning 66
Amerikansk fodbold 64
Vægtløftning 59
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Moody skrev:Cykelmyggen Egon skrev:kan de tests man laver spore alt ulovligt eller er det kun det mest effektfulde... eller hvordan?
hvis ens værdier falder uden for de gængse normalområder, kan det spores

Lithium skrev:Hvis man skal tro rygterne så er vægtløftning ikke clean i DK. Angiveligt forgår der en del kældertræning offseason herhjemme

R0mme1 skrev:inde på http://www.antidoping.dk/Dopingkontrol_i_Danmark/Statistik_2009.aspx
Står der at hver 5 dopingprøve i fitnesscentrene, var positiv

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Lithium skrev:incognito skrev:Lithium skrev:Hvis man skal tro rygterne så er vægtløftning ikke clean i DK. Angiveligt forgår der en del kældertræning offseason herhjemme
mon ikke det er mindst ligeså clean som SL? Jeg kender til væsentligt flere licens SL'ere som jeg skeptisk overfor end jeg kender licens VL'ere... Der er jo ingen VL'ere i DK der er hverken virkeligt buff eller sygeligt stærke..
De positive tests fra vægtløftning stammer desuden fra motionister og hashrygning blandt udøvere. Mig bekendt har der ikke været licensløftere der er knaldet for krudt i VL i en del år.
VI skal tilbage til 2007 hvor der røg 2 licensløftere i VL - så 3 år siden sidst
http://www.danskesportsjournalister.dk/?prm=23988
Alt udover det er hear-say og det er der ingen grund til at spekulere i, men historierne er der (desværre)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster