Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bnaz skrev:Det er en biceps øvelse ligesom alle andre slags curls..

Bnaz skrev:Det er en biceps øvelse ligesom alle andre slags curls..

shazam skrev:Bnaz skrev:Det er en biceps øvelse ligesom alle andre slags curls..
ja det er jeg godt klar over det er ret tydeligt

shazam skrev:Bnaz skrev:Det er en biceps øvelse ligesom alle andre slags curls..
ja det er jeg godt klar over det er ret tydeligt

Dingo skrev:Alfros: Den er da ikke mere til grin end så mange andre biceps øvelser. Det er da fint som variation til det man plejer at gøre.. Jeg har kun kørt den en gang, synes den var lidt underligt at køre så skiftede igen..
Men du spejler dig da også big time når du kører alt andet foran et spejl...

TheFatboy skrev:Mariusz Pudzianowski bruger den. Kan godt forestille mig at bevægelsesmønstret muligvis kan komme ham til gavn i et eller andet event. Ellers, kan jeg ikke se den store grund til at den skulle være barbell curls overlegen.

DBP skrev:TheFatboy skrev:Mariusz Pudzianowski bruger den. Kan godt forestille mig at bevægelsesmønstret muligvis kan komme ham til gavn i et eller andet event. Ellers, kan jeg ikke se den store grund til at den skulle være barbell curls overlegen.
Til Hercules Holds?

TheFatboy skrev:DBP skrev:TheFatboy skrev:Mariusz Pudzianowski bruger den. Kan godt forestille mig at bevægelsesmønstret muligvis kan komme ham til gavn i et eller andet event. Ellers, kan jeg ikke se den store grund til at den skulle være barbell curls overlegen.
Til Hercules Holds?
Det var også en af de events jeg havde i tankerne

jon pall skrev:TheFatboy skrev:DBP skrev:TheFatboy skrev:Mariusz Pudzianowski bruger den. Kan godt forestille mig at bevægelsesmønstret muligvis kan komme ham til gavn i et eller andet event. Ellers, kan jeg ikke se den store grund til at den skulle være barbell curls overlegen.
Til Hercules Holds?
det håber jeg fandme er en joke

TheFatboy skrev:jon pall skrev:TheFatboy skrev:DBP skrev:TheFatboy skrev:Mariusz Pudzianowski bruger den. Kan godt forestille mig at bevægelsesmønstret muligvis kan komme ham til gavn i et eller andet event. Ellers, kan jeg ikke se den store grund til at den skulle være barbell curls overlegen.
Til Hercules Holds?
Hvorfor? Hercules Holds handler KUN om bicepsstyrke!

jon pall skrev:TheFatboy skrev:jon pall skrev:TheFatboy skrev:DBP skrev:TheFatboy skrev:Mariusz Pudzianowski bruger den. Kan godt forestille mig at bevægelsesmønstret muligvis kan komme ham til gavn i et eller andet event. Ellers, kan jeg ikke se den store grund til at den skulle være barbell curls overlegen.
Til Hercules Holds?
Hvorfor? Hercules Holds handler KUN om bicepsstyrke!
gælder det ik nærmest alt her i livet

Barbell skrev:Tror det er en udemærket øvelse til at slutte biceps-træningen af med, vil dog for det meste prioritere good old fashioned iron over cable curls.
Har dog tænkt mig at prøve denne øvelse http://www.exrx.net/WeightExercises/Bic ... eCurl.html - Så man virkelig kan bruge en urealistisk load.

Barbell skrev:Tror det er en udemærket øvelse til at slutte biceps-træningen af med, vil dog for det meste prioritere good old fashioned iron over cable curls.
Har dog tænkt mig at prøve denne øvelse http://www.exrx.net/WeightExercises/Bic ... eCurl.html - Så man virkelig kan bruge en urealistisk load.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster