Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ruddi skrev:Jeg faldt lige over denne øvelse kalder drag curls, det ser rimelig godt ud men er der nogle her der træner den og giver den god masse som han nævner i videoen.

A Menace To Chicken skrev:ROM er kortere + der forekommer en smule lat-rekruttering, iogmed at overarmen bevæges bagud hvilket giver en fleksion i skulderleddet. Begge dele betyder at man kan bruge mere vægt, og dermed overloade biceps, især i den excentriske fase.
.. glimrende øvelse, jeg har ikke kørt den i umindelige tider. Tror jeg vil tage dem med i programmet igen.

A Menace To Chicken skrev:ROM er kortere + der forekommer en smule lat-rekruttering, iogmed at overarmen bevæges bagud hvilket giver en fleksion i skulderleddet. Begge dele betyder at man kan bruge mere vægt, og dermed overloade biceps, især i den excentriske fase.
.. glimrende øvelse, jeg har ikke kørt den i umindelige tider. Tror jeg vil tage dem med i programmet igen.

jon pall skrev:A Menace To Chicken skrev:ROM er kortere + der forekommer en smule lat-rekruttering, iogmed at overarmen bevæges bagud hvilket giver en fleksion i skulderleddet. Begge dele betyder at man kan bruge mere vægt, og dermed overloade biceps, især i den excentriske fase.
jeg køre den til tider i smith´en. det gode ved den øvelse er at der er mere belastning på hele vejen igemmen øvelsen, da man rykker armen albuen bag ud så man hele tiden for hele tyngdeloven mod biceps kan man sige. hvor i alm curls når man når nær toppen hviler underarmen på albueledet. og den bare skal "tippes" ind mod max flex. hvor der så ik er så meget modstand, så på den måde kan man sige den anden gir mere ROM så der er jeg uenig.
og nej man bruger ik lats. jo mindre du læner dig forover i horisontal.. der kan være tale om lidt traps og bagskulder, men øvelsen skal og kan ik køres rigtigt tungt, hellere få den til at gå lige i uden for meget jerking. lidt mere consentrations curlagtig

Lithium skrev:/start noncontributing post
Han er da ihvertfald lavet af 100 % bicepzzz ham i den gule...![]()
/end noncontributing post

Bay skrev:A Menace To Chicken skrev:ROM er kortere + der forekommer en smule lat-rekruttering, iogmed at overarmen bevæges bagud hvilket giver en fleksion i skulderleddet. Begge dele betyder at man kan bruge mere vægt, og dermed overloade biceps, især i den excentriske fase.
Lige for at fluekneppe, når overarmen bevæger sig bagud som i videoen - så sker der en ekstension i skulderen. En fleksion er den modsatte vej.

essensen skrev:A Menace To Chicken skrev:ROM er kortere + der forekommer en smule lat-rekruttering, iogmed at overarmen bevæges bagud hvilket giver en fleksion i skulderleddet. Begge dele betyder at man kan bruge mere vægt, og dermed overloade biceps, især i den excentriske fase.
Hvis du kan køre tungere i drag curls end konventionelle curls kører du ikke drag curls korrekt.

A Menace To Chicken skrev:essensen skrev:A Menace To Chicken skrev:ROM er kortere + der forekommer en smule lat-rekruttering, iogmed at overarmen bevæges bagud hvilket giver en fleksion i skulderleddet. Begge dele betyder at man kan bruge mere vægt, og dermed overloade biceps, især i den excentriske fase.
Hvis du kan køre tungere i drag curls end konventionelle curls kører du ikke drag curls korrekt.
![]()
.. er der virkelig SÅ delte meninger, om korrekt udførsel af drag-curls ?!?

jon pall skrev:A Menace To Chicken skrev:essensen skrev:A Menace To Chicken skrev:ROM er kortere + der forekommer en smule lat-rekruttering, iogmed at overarmen bevæges bagud hvilket giver en fleksion i skulderleddet. Begge dele betyder at man kan bruge mere vægt, og dermed overloade biceps, især i den excentriske fase.
![]()
.. er der virkelig SÅ delte meninger, om korrekt udførsel af drag-curls ?!?
ja der er hvores og din

A Menace To Chicken skrev:HURRA!
Jeg tog fejl.
.. uddybning forefindes i min log.

Sifla skrev:A Menace To Chicken skrev:HURRA!
Jeg tog fejl.
.. uddybning forefindes i min log.
Snedig måde at anskaffe sig log læsere ;)

Dahl77 skrev:Bliver det så ikke til up-right rowing istedet for?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster